Dat is nieuws altijd, helemaal als er écht wat gebeurt. Dat is hier nog niet eens het geval.quote:
Je bedoelt de politie enzo? Ik zou de Nederlandse agentschappen wat dat betreft niet onderschattenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Denk niet eens dat Nederland dit zou aankunnen.
Onze criminelen bevinden zich ook op dat niveau, dus allemaal prima in balans.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee joh, onze Flikken zijn niet zo goed als ze bij Flikken Maastricht willen doen laten denken, zeer amateuristisch en vooral gebaseerd op een machocultuur.
ik zit al een tijdje met een glimlach te fok!ken andersquote:
Die perimeter kunnen ze nooit zo snel echt goed uitkammen... genoeg natuur om je in te verschuilen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wacht tot de 'perimeter' is doorzocht. Als hij dan niet gevonden is stop ik er ook mee.
Ik hoorde iets met "....in custody", maar ja, zo slecht te verstaan allemaalquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef Mula het volgende:
In dat chatvenstertje naast de scanner hebben ze het over pistoolschoten en dat er iemand "down" zou zijn..
Dan is hij vlug gevonden lijkt me..quote:
Schaam je!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zit al een tijdje met een glimlach te fok!ken anders
Is dat wanneer je als eerste over de lijn moet komen met nog warme knakworstjes?quote:
Echt georganiseerde misdaad, betwijfel het ten zeerste, terroristen noem maar op, moh, dat kunnen zij niet aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bedoelt de politie enzo? Ik zou de Nederlandse agentschappen wat dat betreft niet onderschatten
was ik ook al aan het denken, als je daar nu een paar plantjes heb staan heb je een probleem... denk dat dat wel op een notitieblokje wordt geschrevenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef popolon het volgende:
Wel een goed excuus om een buurt eens uit te kammen op zoek naar wiet.
Je zag het toen die criminelen Brinks besloten te overvallen. Onze criminelen hoeven niet eens per se 'onze criminelen' te zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Onze criminelen bevinden zich ook op dat niveau, dus allemaal prima in balans.
Welnee, die zijn aan de tigste herhaling bezig van speculaties en boze omen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef RAVW het volgende:
ben benieuwd wat de kijkcijfers zullen zijn van cnn die zullen nu ook wle op max draaien net zo als bij 0911
Dan wordt er ook wel zwaarder geschut bijgehaald uit bijvoorbeeld het leger, waarvan bepaalde "special forces" als voorbeeld dienen voor de halve wereld. Dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Echt georganiseerde misdaad, betwijfel het ten zeerste, terroristen noem maar op, moh, dat kunnen zij niet aan.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is dat wanneer je als eerste over de lijn moet komen met nog warme knakworstjes?
Vertaling?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
uHaul's worden ingereden door McBacon's in swat uniforms... wat is loos
lunchtijd?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
uHaul's worden ingereden door McBacon's in swat uniforms... wat is loos
Ik versta ook vrij veelquote:
Die vier 'special forces' die Nederland ook heeft?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan wordt er ook wel zwaarder geschut bijgehaald uit bijvoorbeeld het leger, waarvan bepaalde "special forces" als voorbeeld dienen voor de halve wereld. Dat komt wel goed.
In de natuur kan je je slecht verstoppen voor een heli met infraroodcamera's. Tenzij Arnold Schwarzenegger.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die perimeter kunnen ze nooit zo snel echt goed uitkammen... genoeg natuur om je in te verschuilen...
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-camquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Kesefkesef het volgende:
kan iemand die scanner nog een keer posten?
Tja, als bepaalde grote landen ze als voorbeeld nemen heb ik er wel vertrouwen in, in elk geval zeker niet minder dan in de Amerikaanse teams.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die vier 'special forces' die Nederland ook heeft?
Overdreven wat ik zeg, maar nee, heb er weinig vertrouwen in!
Mwah, in Yellowstone valt dat wel mee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
In de natuur kan je je slecht verstoppen voor een heli met infraroodcamera's.
Vind ik niet interessant, dus let ik niet opquote:
tyquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Na een weekje versta je ieder kruimeltje....quote:
DomiciliosBogota.com = thuisbezorgd.nl ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.domiciliosbogota.com/domicilios-mcdonalds.html
Bezorgkosten zo'n 1,50 euro.
KCT en MarSof staan anders hoog aangeschreven in het buitenland.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die vier 'special forces' die Nederland ook heeft?
Overdreven wat ik zeg, maar nee, heb er weinig vertrouwen in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |