Dat gaat tegenwoordig steeds makkelijker ...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Pff, ik neem toch aan dat ze niet op deze manier de nacht in willen. Je kan een beetje moeilijk heel Boston dagenlang in lockdown houden,
Geclearedquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef Markeerstift het volgende:
Hoe is het nou afgelopen met die opa?
Nou dan hadden ze maar naar Brinks moeten kijken haha. En die Special Forces heb ik ook weinig echt grote taken op zich nemen, vergeet niet dat de Amerikaanse elite niet alleen bestaat uit Team Six, maar veel meer van dat soort teams die alle kutklusjes opknappen, nou en ver daaronder, die mag Nederland kennelijk opknappen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, als bepaalde grote landen ze als voorbeeld nemen heb ik er wel vertrouwen in, in elk geval zeker niet minder dan in de Amerikaanse teams.
Dit dus. DeParo weet niet waarover hij praat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
KCT en MarSof staan anders hoog aangeschreven in het buitenland.
Jup.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
DomiciliosBogota.com = thuisbezorgd.nl ?
Misschien wel maar ze zijn ook niet groot. Laten we niet vergeten dat er maar twee eenheden, of teams, op dit moment door de straten van Boston struinen.quote:
Luilak, in Bogotá hoef je nooit meer dan 20 meter te lopen voor fastfoodquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.domiciliosbogota.com/domicilios-mcdonalds.html
Bezorgkosten zo'n 1,50 euro.
Inderdaad een hele grappige kerel blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:32 schreef Shawn het volgende:
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- De Dader, 5 april 2012
https://twitter.com/J_tsar/status/188095993605140480
Humorrrrrr.
De top van de Nederlandse Special Forces doet niet onder voor Team Six, dat durf ik wel te beweren. Het is alleen wat minder bekend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou dan hadden ze maar naar Brinks moeten kijken haha. En die Special Forces heb ik ook weinig echt grote taken op zich nemen, vergeet niet dat de Amerikaanse elite niet alleen bestaat uit Team Six, maar veel meer van dat soort teams die alle kutklusjes opknappen, nou en ver daaronder, die mag Nederland kennelijk opknappen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
CNN is maar overgegaan op 4-screen splitscreen omdat er zo veel gebeurt.
Nou dat denk ik wel, je zag het ook bij het Korps Mariniers, de 9's zijn niet meer te vinden ze moeten genoegen nemen met de 6.5jes, het is niet anders, dat is de realiteit in Nederland vandaag de dag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De top van de Nederlandse Special Forces doet niet onder voor Team Six, dat durf ik wel te beweren. Het is alleen wat minder bekend.
Nou ja, de situaties waarin zij opereren zijn natuurlijk ook wel wat anders, vijandelijk gebied enzo, maar goed
En minstens 20 jaar ouder dan hijzelf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:32 schreef Shawn het volgende:
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- De Dader, 5 april 2012
https://twitter.com/J_tsar/status/188095993605140480
Humorrrrrr.
bezorgen niet in NLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik luister alleenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:34 schreef ForzaMilan het volgende:
Die chat rechts bij die scanner.
pewpewpew916 Looking for cute 20 something F.... is this the right chat room?
80k listenersquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:34 schreef ForzaMilan het volgende:
Die chat rechts bij die scanner.
pewpewpew916 Looking for cute 20 something F.... is this the right chat room?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |