Dat scheelde ook niet veel. Mijn naam was al te horen op de luidspeker in Faro. Bij de gate deden ze niet moeilijk. Je hebt een paspoort, mooi doorlopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
Oe had je nog mazzel dat je mee kon. Het is niet zo als in films dat ze nog even snel de gate voor je open doen als je aan komt rennen, te laat is te laat.
Soms moet je gewoon net dat beetje mazzel hebben en dat er iemand staat die niet moeilijk doet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat scheelde ook niet veel. Mijn naam was al te horen op de luidspeker in Faro. Bij de gate deden ze niet moeilijk. Je hebt een paspoort, mooi doorlopen.
Die honden waren bijzonder trouw... ik moest ook even slikken (pijnlijk). Aaien en zo (en ik ken honden vrij goed), ze bewegen daar los ook meer als roedel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
Klopt die honden heb ik vroeger in Spanje ook vaak gezien. Maar ik ging er met een boog omheen. Ik schijt in mijn broek voor honden zoals je misschien nog weet.
Dat was 2,5 weken geleden niet anders.....de wind is daar bovengemiddeld hard. Viel me ook op.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Wat ik me nog kan herinneren van toen is dat het zeewater ijs- en ijskoud was en dat het heel hard waaide op het strand. Je werd zowat gezandstraald.
Zeker niet op het strand nee. Daar kom je niet ongehavend mee weg.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Private note.
Buitensex in Portugal lijkt me niet verstandig,.
Zo'n idee had ik al.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker niet op het strand nee. Daar kom je niet ongehavend mee weg.
Ja hoor. Erg net hooft het voor mij ook niet te zijn. Studentenhuis algoritmes werken zelfs nu nog prima.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
Daar ben ik nog nooit geweest.
Is dat dan een beetje net hotel voor die prijs? Het hoeft geen luxe te zijn natuurlijk, maar wel schoon.
Een schoon bed is bij mij toch wel een vereiste en een schone wc/douche.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja hoor. Erg net hooft het voor mij ook niet te zijn. Studentenhuis algoritmes werken zelfs nu nog prima.
Qua lokatie ben ik wel een die-hard.
We verwachten een uitgebreide review, neem je spermalamp meequote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deze Alberto gaat checken (of het veilig is).
Het is geen slaapzaal... en qua reviews ga ik niet onder de 7 van tripadvisor of booking zitten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Een schoon bed is bij mij toch wel een vereiste en een schone wc/douche.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
We verwachten een uitgebreide review, neem je spermalamp meeOf misschien ook niet, dan durf je dat bed niet meer in.
Een slaapzaal lijkt me echt vreselijk. Ik kan me de jeugdherbergen van vroeger nog herinneren, dat was echt niks voor mij. Ik deed geen oog dicht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is geen slaapzaal... en qua reviews ga ik niet onder de 7 van tripadvisor of booking zitten.
Als het net(aan) voldoende is... en ook qua prijs dan gewoon gaan. Hotel is voor mij meer een postbus adres.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Een slaapzaal lijkt me echt vreselijk. Ik kan me de jeugdherbergen van vroeger nog herinneren, dat was echt niks voor mij. Ik deed geen oog dicht.
Vandaar dat het bed wel goed moet zijn, verder ben je toch niet zo vaak op je kamer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als het net(aan) voldoende is... en ook qua prijs dan gewoon gaan. Hotel is voor mij meer een postbus adres.
Juist ja, je plast niet onder de douche.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Een schoon bed is bij mij toch wel een vereiste en een schone wc/douche.
Nee dat doe ik nooitquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Juist ja, je plast niet onder de douche.
Je reist heel wat af zo te horen. Ik ben al jaren niet meer weg geweest. Vliegen doe ik liever niet meer sowieso. Upgrades zijn altijd lekkerquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:35 schreef Drugshond het volgende:
Had ik in Barca..... ehmm mijnheer we kennen uw booking niet.
Nou lijkt me sterk op deze datum hebben jullie mijn geld afgespreven.
Discussie discussie...kreeg een 2 personen kamer dikke flatscreen koelkast en safe was geweldig.
Geweldige local eet-kroeg (staat ook vermeld in booking.com) in dezelfde straat
Aanvullende kosten 0.
Valt mee, Behoorde wel tot mijn persoonlijke goede voornemens van 2013.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Je reist heel wat af zo te horen. Ik ben al jaren niet meer weg geweest. Vliegen doe ik liever niet meer sowieso. Upgrades zijn altijd lekker
Niet zozeer vliegangst. Maar ik kreeg op een gegeven moment heel erg veel last van mijn oren en vreselijke koppijn, werd elke keer dat ik vloog erger. Van alles geprobeerd, niets hielp. Ik ben bang dat het weer gebeurt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Valt mee, Behoorde wel tot mijn persoonlijke goede voornemens van 2013.
Nog vaker buitenlands de hort op. Je leeft maar 1 keer.
-----
Waarom ben je bang van vliegen ?
Oren heb ik ook last van .(en heftig).. koppijn niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zozeer vliegangst. Maar ik kreeg op een gegeven moment heel erg veel last van mijn oren en vreselijke koppijn, werd elke keer dat ik vloog erger. Van alles geprobeerd, niets hielp. Ik ben bang dat het weer gebeurt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:24 schreef Drugshond het volgende:
VS ... die spookt hier ook rond.
Spermalamp. (zoek snoer).
ehhhmmm...quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, een lavalamp met jouw zaad?
Ongesteld zijn is niet tof.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zozeer vliegangst. Maar ik kreeg op een gegeven moment heel erg veel last van mijn oren en vreselijke koppijn, werd elke keer dat ik vloog erger. Van alles geprobeerd, niets hielp. Ik ben bang dat het weer gebeurt.
Had daar niks mee te maken.quote:
Daar valt niks aan te redden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Had daar niks mee te maken.
En voor een spermalamp moet je een keertje naar Rob Geus kijken. Red mijn Vakantie.
Verkloot niet al je batterijen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
VI en X-Factor tijd. Wordt flink zappen vanavond.
Nee ik hou m'n kleren aan voor de verandering.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee ik hou m'n kleren aan voor de verandering.
Niet topless dus.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee ik hou m'n kleren aan voor de verandering.
Schandalig lied, bah.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Over het koningslied, maar het was kort. En ik kijk nu X-FactorZap wel weer in de reclame.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Het is saai qua muziek en zo slecht qua tekst. Meezingen kan ook al niet eens met dat gerap ertussendoor. En het meezingen was toch de bedoeling.
Makkelijke tekst en grappigquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alles wat we nodig hebben, en gemaakt binnen een paar dagen, zonder 100 "zangers" en 1000 inzendingen.
Ik bedoel maar.quote:
Wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Moet jij trouwens niet de hort op met je nieuwe beau?
Haha ah welnee, maybe morgen, en zag 'm gisteren nog dus boeiend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh sorry. Gevoelige snaar geraakt. Troost je, ik zit ook thuis
Oooh ik was al bang dat het al weer uit was. Elke dag aan elkaar hangen hoeft ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha ah welnee, maybe morgen, en zag 'm gisteren nog dus boeiend.
Maar was leuk geweest anders ja.
Leuke muziek, maar die clip, omgquote:
Neuh, maar dat is ook lastig als het nooit aan is geweest hequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oooh ik was al bang dat het al weer uit was. Elke dag aan elkaar hangen hoeft ook weer niet.
Slecht hequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuke muziek, maar die clip, omg
Nou ja ik weet niet wanneer iets "aan" is eigenlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, maar dat is ook lastig als het nooit aan is geweest he
Na 1 etentje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet wanneer iets "aan" is eigenlijk
Oh ja dat is wel erg vlot inderdaadquote:
Als je het een paar week weet uit te houden en het gezellig te houden dan kan je er over denken vind ik zelf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel erg vlot inderdaadIk ben er een beetje uit. Geen idee meer hoe dat allemaal werkt.
Soms kan het wel na een paar dates denk ik. Als het echt meteen klikt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je het een paar week weet uit te houden en het gezellig te houden dan kan je er over denken vind ik zelf.
Paar dates lijkt me dan ook paar week.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms kan het wel na een paar dates denk ik. Als het echt meteen klikt.
Maar in ieder geval ga je hem weer zien, dat is al iets
Waarom is dit een kuttopic?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan wel.
Verder is dit een kuttopic.
Hetero's en hun rare dates.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan wel.
Verder is dit een kuttopic.
Geil.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Om nog even over die dates door te gaan, na 1 date heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Niet van 2 kanten in ieder geval.
En nu houd ik erover op anders wordt het echt een kuttopic.
Nou ik bedoel: dat 1 WEL zeker is na 1 date en dat het bij de ander wat langer duurt he?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van 2 kanten is wel een vereiste inderdaad wil het wat worden.
Oh jazeker, ik weet mensen vaak al binnen 5 minuten wel in te schatten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik bedoel: dat 1 WEL zeker is na 1 date en dat het bij de ander wat langer duurt he?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
Ik zag net het lied van RTL en dat was wel leuker
Geen problemen hier hoor, maar wel lekker hart luchten somsquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
Het lijkt de problemenrubriek van de Tina wel hier zo langzamerhand
Ik kan goed luisteren hoor (of hoe noem je dat hier eigenlijk). Ik probeer zelf nooit TE veel te vertellen maar soms betrap ik mezelf erop dat ik toch iets verder ga dan ik eigenlijk wilde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen problemen hier hoor, maar wel lekker hart luchten soms
Daar is zo'n leuk blauw kleurtje voor, als 't je morgen niet meer bevalt wat er staat mieter je 't gewoon weg, doe ik ook zovaak.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan goed luisteren hoor (of hoe noem je dat hier eigenlijk). Ik probeer zelf nooit TE veel te vertellen maar soms betrap ik mezelf erop dat ik toch iets verder ga dan ik eigenlijk wilde.
Weet je dat ik daar nog nooit aan gedacht heb? Iets wat ik zelf heb gepost weghalen omdat ik misschien toch iets te open ben geweest? Wel een goeie jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar is zo'n leuk blauw kleurtje voor, als 't je morgen niet meer bevalt wat er staat mieter je 't gewoon weg, doe ik ook zovaak.
Doe ik ook zovaak, als ik me ineens besef dat ik weer 's iets gepost heb wat eigenlijk onder geheimhouding valt, of als ik me bedenk dat m'n ex kan meelezen, dat soort onzin.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar nog nooit aan gedacht heb? Iets wat ik zelf heb gepost weghalen omdat ik misschien toch iets te open ben geweest? Wel een goeie ja
De A's en FA's zullen zich wel vaak vermaken ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ik geen gedelete posts kan lezen
Toch eens onderzoeken hoe je zo een baantje scoortquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De A's en FA's zullen zich wel vaak vermaken ja.
Ik kreeg m'n modschap na een perman, dus wie weet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch eens onderzoeken hoe je zo een baantje scoort
Huh hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kreeg m'n modschap na een perman, dus wie weet.
Dat snap ik ook nog steeds niet.quote:
Waarom was je gebanned?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kreeg m'n modschap na een perman, dus wie weet.
Haha ik werd gevraagd omdat ik zo leuk postte in 40+ En omdat ik niet wilde dat dat forum weg zou gaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog steeds niet.
Trollen, flamen, racisme, klonen, weet niet meer precies.quote:
Ik ging gewoon zeiken dat ik het wou zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik werd gevraagd omdat ik zo leuk postte in 40+ En omdat ik niet wilde dat dat forum weg zou gaan.
Maar toen was ik nog "hetero" online, nu accepteren ze het als nichtengif.quote:
Ik was helemaal verbaasd. Kreeg opeens een PM van Yvonne, ik zat zoquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ging gewoon zeiken dat ik het wou zijn.
En toen zag je de FC, en de pagina's lange roddels over jou als user en je "nominatie".quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was helemaal verbaasd. Kreeg opeens een PM van Yvonne, ik zat zo![]()
Dat viel reuze mee, viel niet zoveel te roddelen over mijquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toen zag je de FC, en de pagina's lange roddels over jou als user en je "nominatie".
Geweldig altijd dat moment.
Ach valt ook allemaal wel mee, maar FC is wel grappig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee, viel niet zoveel te roddelen over mij
Je pikt nog eens wat mee ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach valt ook allemaal wel mee, maar FC is wel grappig.
en omdat je bijna de hele dag online bent.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik werd gevraagd omdat ik zo leuk postte in 40+ En omdat ik niet wilde dat dat forum weg zou gaan.
Ook dat waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef hexje het volgende:
[..]
en omdat je bijna de hele dag online bent.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Beetje zoals het rookhok op het werk waar we het laatst over hadden.
Dat is ook het leukst natuurlijk, rellen. Waar dan ook trouwens. Vooral vanaf de zijlijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel onze FC standaard alleen voor rellen is.
Niet echt, het waren 2 radicale moslims, same shit as usual. Jihad blabla.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
NED2. maar even. Boston. Meeste heb ik al gezien denk ik, maar misschien is er al weer nieuws.
Dat gezeik van die oom kan ook niemand ene reet schelen behalve hier in Europa heb ik het idee, als je ziet hoe de politie er op losschoot op de straat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Het stukje met de oom heb ik ook al een paar keer gezien, op CNN. En het eerste interview ging fout, geluid was half weg.
Waar zie je hem?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
Yuri van Gelder ziet er wel lelijk uit tegenwoordig, wat je net zag. Geen mooi turnlijf vind ik.
Oke, ik ga wachten om een oordeel te kunnen geven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Voorstukje net op NED2, komt zometeen een item over hem.
Kleine meisjes? Volgens mij hebben ze al wel haar op hun flamoes.quote:
Ik vond ze nogal klein/jong. Maar dat was altijd al zo. Alleen Svetlana Boginskaja was wat ouder dacht ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Kleine meisjes? Volgens mij hebben ze al wel haar op hun flamoes.
Ja vind ik ook. Viel me bij de OS ook op.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:47 schreef hexje het volgende:
Vind het vies dat sommige mannen hun okselhaar niet weg scheren.
Ja! Daar was er 1 met behoorlijk behaarde oksels.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Viel me bij de OS ook op.
Zwemmerslichamenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Turners vind ik over het algemeen wel mooi gespierd, maar hij niet.
Zwemmers zijn wel mooier.
Ik heb het sinds afgelopen zondag, zo opeens. Hoesten, niezen, snot uit mijn neus, maar net niet ziek genoeg om me ziek te melden. Er heerst zeker weer iets, want ik hoor heel veel mensen erover.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef hexje het volgende:
ik ben de hele week doodmoe en bijna verkouden. Zoo stom.
Misschien kan ze ondertussen even je ballen scheren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is wel mooi dat het topic over Boston ondertussen gaat over het douchen van Whiskers.
Die roddels moet je niet geloven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij wordt specialer met wijn heb ik begrepen.
Dat is/was Titus P.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kan ze ondertussen even je ballen scheren.
Daarom. Die verdraait de waarheid.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sowieso via Tem en alles wat Tem vertelt is een grote lange leugen.
Morgen een whiskyfestival in het door Joden en eeuwige studenten geinfecteerde Leiden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:09 schreef Tem het volgende:
Had jij niet zo'n homofielen whiskyproefavond?
Vraag je Titus mee, heeft ie ook eens een uitje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Morgen een whiskyfestival in het door Joden en eeuwige studenten geinfecteerde Leiden.
CNN was laatst ook kampioen in non-nieuws brengen. Feiten checken is tegenwoordig niet meer nodig.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
Bij CNN zie ik staan: Breaking News, maar er is niets breaking.
Jaws 2 dan maar.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vond Mega Shark vs Crocosaurus wel leuk.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:37 schreef Tem het volgende:
Ze hadden beter de twee pinten een nummer kunnen laten schrijven.
Dan ga je toch niet? Ik ga ook niet naar verjaardagen van mijn nichtjes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:46 schreef Karina het volgende:
Nou geweldig. Kamer vol kinderen. Of de tuin.
Ik heb er niet zoveel, 2 van de ene zus en van mijn andere zus nog 1 nichtje en 1 neefje. Dus meestal ga ik wel naar al die verjaardagen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet? Ik ga ook niet naar verjaardagen van mijn nichtjes.
Ik ben om 05:00 uur gaan slapen (ofzo). En om 10:45 uur begonnen de bovenburen met stofzuigen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
Hallo.
Ik ben gaar en ik moet straks naar een verjaardag
Oh ja ook zo lekker inderdaad. Hier komt op zaterdagmorgen de vuilnisman rond half 8quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben om 05:00 uur gaan slapen (ofzo). En om 10:45 uur begonnen de bovenburen met stofzuigen.
Zo bizar vroeg maken ze het hier gelukkig niet. Wel meegemaakt dat de bovenbuurman op een doordeweekse avond om 0:45 uur nog aan het timmeren was. Heel zachtjes, maar hard genoeg om mij wakker te houden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ook zo lekker inderdaad. Hier komt op zaterdagmorgen de vuilnisman rond half 8daar word ik ook altijd wakker van.
Is niet meer nodig.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:03 schreef Tem het volgende:
Wat een bejaardengezeur. Ik zou een brief schrijven naar de gemeente Corrie.
Ben benieuwd hoe jou begin zal zijn met een smartphone.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik moest wel een beetje lachen om de vader van mijn zwager, die had pas een iPad of een andere tablet en hij zat er mee te klooienHet is blijkbaar niet zoals ze zeggen dat zelfs ouderen er hup meteen mee aan de slag kunnen.
Ik vermoed dat dat begin er nooit zal komen. Ik houd het bij een "normale" telefoon.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jou begin zal zijn met een smartphone.
Aahh laat ons ook een beetje lachen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat begin er nooit zal komen. Ik houd het bij een "normale" telefoon.
Ik was gewoon in de stad.quote:
Jeetje, ik zat even te kijken van wanneer de eerste was: alweer uit 1984!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was gewoon in de stad.
En ik heb Police Academy 1 t/m 7 gedownload, kijken of dat nu ook nog leuk is.
Daar is Tabatha 'ontdekt'.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Die moest ik even opzoeken. Kende het niet.
Ah ok wist ik niet. Ik heb volgens mij wel ooit een soortgelijke wedstrijd gezien, ik dacht zelfs een Nederlandse versie, maar zeker snel weer van de buis gehaald.quote:
Dat heb ik dus helemaal gemist.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Zoals hij het uitlegde is het eigenlijk een soort draagbare waterpijp.
Wat hij rookte zat overigens WEL nicotine in (heel weinig). Zijn vrouw had er ook eentje, maar een simpeler model en zonder nicotine.
Leugens om het eigen produkt te kunnen verkopen.quote:Maar het roken van de tabak voor een uurtje van een waterpijp, een traditie wiens origine voortkomt uit het Midden-Oosten, is slechter gebleken dan het roken van 100 sigaretten.
Toevallig had iemand op mijn werk het hier van de week ook nog over, zat ik nog te twijfelen, omdat ik me dat nauwelijks kan voorstellen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
.
Leugens om het eigen produkt te kunnen verkopen.
Vandaar mijn twijfel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
Het kan nooit zoveel zijn als de hoeveelheid tabak (teer/nicotine) niet meer is dan 5 sigaretten.
Ik vind het niet handig, elke keer selecteren. Normaal kreeg je als je quote alleen de laatste tekst, niet OOK Nog eens de quote in je quote.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:23 schreef Specularium het volgende:
En dat quoten is nieuw.
Als je tekst selecteert en drukt dan op quote krijg je niet het hele bericht maar alleen die geselecteerde tekst.
Ik voel me wel een klein beetje verplicht. Al vind ik het meestal wel leuk. Alleen duren de programma's zo lang, 2 uur, ik trek dat niet. Anderhalf is beter.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
Corrie moet verplicht talentenjachten kijken.
Vind ik ook, hij vertelt lekker.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef Drugshond het volgende:
Leo Blokhuis is leuk, die kan zonder moeite een eigen progje in elkaar flansen.
Videodrome (1983)quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
En ik ben echt erg met tv kijken: users komen me van het ene topic uit het andere weghalen als er iets begint wat ik normaal OOK altijd kijk.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef Drugshond het volgende:
Leo Blokhuis is leuk, die kan zonder moeite een eigen progje in elkaar flansen.
quote:
Heb ik volgens mij gezien. Al moet ik bekennen dat ik ZOVEEL heb gezien dat ik dingen door elkaar ga halenquote:
Door elkaar halen is beter dan herhalen...Het ene is creatief, het andere is een LP die niet voorbij de volgende groef geraakt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij gezien. Al moet ik bekennen dat ik ZOVEEL heb gezien dat ik dingen door elkaar ga halen
VHF-1 classics. Maar ja als Rick Asley gaat bleeren gaat die ook uit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik mis wel een leuke muziekzender, vroeger had ik altijd MTV of The Box op, in plaats van de radio. Maar zoiets is er nu niet, MTV is allang geen muziekzender meer.
Mooi weer de Leeuw volgens mij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal niet herinneren, was dat ook bij Laat de Leeuw?
Ik heb nog analoge tvquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
VHF-1 classics. Maar ja als Rick Asley gaat bleeren gaat die ook uit.
Ik zat al op youtube te zoeken, maar ik kon niets vinden. Wel een "optreden" van hem bij Radio 538, niet op youtube. Begint me heel vaag iets te dagen wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooi weer de Leeuw volgens mij.
Mocht ie elke week een mopje vertellen.
Analoge TV.....wha ?!?!quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog analoge tvEn bij Rick Astley gaat het geluid harder, ik houd wel van foute muziek zo nu en dan.
Serieus, ik vind het een leuk liedjequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
Corrie laat zich vrijwillig Rickrollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |