Gefeliciteerd Voorschrift met de correcte voorspelling!quote:Een van de verdachten van de bomaanslag tijdens de marathon in Boston, de 19-jarige Dzhokhar Tsarnaev, hield zich bezig met radicale opvattingen omtrent de islam en een onafhankelijk Tsjetsjenië.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE93I0JL20130419
Guido gaat een druk weekend in NWS krijgen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:25 schreef waht het volgende:
Ja ja, hij is binnen.
[..]
Gefeliciteerd Voorschrift met de correcte voorspelling!
Als je altijd zegt dat het moslims zijn krijg je natuurlijk een keer gelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:25 schreef waht het volgende:
Ja ja, hij is binnen.
[..]
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je altijd zegt dat het moslims zijn krijg je natuurlijk een keer gelijk.
Ik begreep dat hij tijdens Noorwegen/Breivik ook een hysterise tirade hield.
Ach ze doen maar. De hele hysterie laat mij koud.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Guido gaat een druk weekend in NWS krijgen.
Zo erg is NWS nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:39 schreef De_Guidance het volgende:
Het is heel naar en vervelend en je wenst het niemand toe, net als zoveel andere zaken op deze wereld.
Ik zie zo geen andere mogelijkheden. Schertss is ook niet wat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:40 schreef TitusPullo het volgende:
Is schertsen echt het meervoud van scherts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Dat leek mij eerder het meervoud van holocaust.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij is het meervoud van scherts dat nieuwe koningslied.
Het leek mij eerder een accurate definiëring voor een doorgaans problematisch begrip als marteling.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat leek mij eerder het meervoud van holocaust.
Je verwart wat de luisteraar met de zangers willen doen met het product.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat leek mij eerder het meervoud van holocaust.
Op dit soort momenten mag u zich gelukkig prijzen met het feit dat u geen baan heeft.quote:
Daar past de verklaring van Friek beter bij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je verwart wat de luisteraar met de zangers willen doen met het product.
Wat zeg je in het gezelschap van een historicus en een filosoof?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Friek_ het volgende:
TitusPullo zal met zijn pretstudie moeten werken bij de McDonalds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Zijn er vacatures bij uw werkgever?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Friek_ het volgende:
Van pretstudie tot Happy Meal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat zeg je in het gezelschap van een historicus en een filosoof?Wij laten dat inderdaad halen door beta's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Een neo-Kantiaanse kijk op de hedendaagse consumptiemaatschappij.quote:
[..]
Wat zeg je in het gezelschap van een historicus en een filosoof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met onnodige toevoeging.quote:
quote:3 landmachtmilitairen hebben met hun gepantserde YPR-infanterievoertuig een verwarde man in een landbouwvoertuig weten te stoppen in Ede.
Tijdens een testrit met de YPR buiten de Prins Maurits Kazerne hield een politieauto met zwaailichten het landmachtvoertuig aan. De agenten vroegen de bemanning of ze konden helpen een verwarde man te stoppen die in een landbouwvoertuig op de vlucht was geslagen.Frontale botsingHet YPR-infanterievoertuig kwam van voren terwijl de politie achter de doorgedraaide man reed. Foto: Ministerie van Defensie Doordat de man een zwaar uitgevoerde heftruck bestuurde, kon de politie de man niet staande houden. Onder begeleiding van de politie reed de YPR naar industriegebied H2O. Daar wist YPR-bestuurder sergeant Ricardo Raciti de man te stoppen door frontaal tegen hem aan te botsen.
De politie overmeesterde de chauffeur vervolgens met pepperspray. De YPR hield slechts lichte beschadigingen over aan de actie.
Die cola had wellicht niet gehoeven nee.quote:
[..]
Wat zeg je in het gezelschap van een historicus en een filosoof?Classic. Alhoewel ik een kapsalon wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
´Een Suzuki Swift is voor mietjes´, verklaarde de arrestant, die alleen zijn initialen (Pieter Hendrik Paco) opgaf,quote:
Naar ik meen lijkt de middelste meer op haar moeder.quote:
En dan moet de Hartstichting nog komen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:46 schreef Drugshond het volgende:
Wat is dit voor shit.
Ding Dong... we zijn van energiebedrijf.
• Fuck off
Ding Dong....We zijn voor save the childeren.
• Fuck off.
Save wie...is deze aardkloot niet een beetje vol.
Die krijgt van mij de volle laag en wind tegen. Jullie een beetje rammelen met busjes en directeur boven de Blakie-norm omdat hij goed werk verzet. Ga sollidingensen....quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan moet de Hartstichting nog komen.
Die zijn hier al geweest.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan moet de Hartstichting nog komen.
Ik dacht vanmiddag dat ik u bij Jumbo zag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:47 schreef waht het volgende:
[..]
Naar ik meen lijkt de middelste meer op haar moeder.
Mijn genialiteit kent geen grenzen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:25 schreef waht het volgende:
Ja ja, hij is binnen.
[..]
Daar heb je een punt. Maar ik heb wel medelijden met de sollicitanten, het is rotwerk om te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die krijgt van mij de volle laag en wind tegen. Jullie een beetje rammelen met busjes en directeur boven de Blakie-norm omdat hij goed werk verzet. Ga sollidingensen....
Wat vind jij, moet je iets geven vanwege een kwaal die je zelf ook hebt, of ontslaat dat je van die plicht?quote:
Ach ze bespelen gewoon je gevoel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat vind jij, moet je iets geven vanwege een kwaal die je zelf ook hebt, of ontslaat dat je van die plicht?
Allicht betreed ik het Leidse als het land oranje kleurt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik dacht vanmiddag dat ik u bij Jumbo zag.
Dat had ik laatst met de VARA, ze deden alsof de omroep zieltogend was. Ik trapte er bijna in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ze bespelen gewoon je gevoel.
Fuck them.
Ik vind dat de hartstichting goed werk doet, ik geef altijd wel wat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat vind jij, moet je iets geven vanwege een kwaal die je zelf ook hebt, of ontslaat dat je van die plicht?
Ik mieter de deur gewoon altijd dicht, laat ze de buren maar voor de gek houden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik laatst met de VARA, ze deden alsof de omroep zieltogend was. Ik trapte er bijna in.
Hmm. Maar dan geef ik voor mezelf, zo voelt dat tenminste.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik vind dat de hartstichting goed werk doet, ik geef altijd wel wat.
Geen idee, een lavalamp met jouw zaad?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Drugshond het volgende:
VS. Wat is een spermalamp ... zie NWS-SC ?
Neuh, ik wens colporteurs en collectanten altijd succes terwijl ik de deur langzaam sluit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik mieter de deur gewoon altijd dicht, laat ze de buren maar voor de gek houden.
Van mij mogen ze de boom in, alsof m'n zuurverdiende centen niks waard zijn wanneer er reclames op TV zijn van halfdode mensen met een zielig verhaal. Net als die posters met "ik ben nu dood".quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, ik wens colporteurs en collectanten altijd succes terwijl ik de deur langzaam sluit.
Toch ook voor anderen? Ik was vandaag 2,5 uur in een cardiologisch centrum voor een screening, zonder hartstichting was dat centrum er niet geweest denk ik. Ik vind het 1 van de stichtingen die wel een donatie waard is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Maar dan geef ik voor mezelf, zo voelt dat tenminste.
quote:
Moet je geen smoesjes posten in NWS?quote:
Ik las dat je weer gerustgesteld bent, mooi. Ik heb mijn hart ook van binnen gezien, heel bijzonder.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Auti het volgende:
[..]
Toch ook voor anderen? Ik was vandaag 2,5 uur in een cardiologisch centrum voor een screening, zonder hartstichting was dat centrum er niet geweest denk ik. Ik vind het 1 van de stichtingen die wel een donatie waard is.
Ik ben in de metro op weg naar een verjaardag, maar ik begrijp dat jij er gelukkig van wordt als moslims ergens de dader zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je geen smoesjes posten in NWS?
Ksssst!
Ja inderdaad heel bijzonder, en ik ben blij dat ik zonder zorgen keihard kan gaan trainen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las dat je weer gerustgesteld bent, mooi. Ik heb mijn hart ook van binnen gezien, heel bijzonder.
Het gaat mij goed doen, lekker weertje, mooie natuur. Onderweg misschien ergens even stoppen voor een broodje of zo.quote:
Een mountainbike of een normale fiets?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:20 schreef De_Guidance het volgende:
Als ik weer geld heb ga ik een goede fiets kopen.
Niets mis mee hoor, lekker comfortabel toeren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:27 schreef De_Guidance het volgende:
Een gewone. Heb meestal niet zo'n haast.
Dat ga ik morgen ook doen, gewoon beetje toeren. Ik ga nog niet het ATB parcours op.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Lijkt mij wel mooi. Het enige wat je hoeft te doen is wat fietsen.
Ik ga hardlopen, hopelijk blaast niemand me op.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:38 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen ook doen, gewoon beetje toeren. Ik ga nog niet het ATB parcours op.
Beetje rondrijden, zon pakken, van de natuur genieten en mooie mevrouwuh bekijken
Waarom moet ik nu denken aan Rob Muntz in Oostenrijk?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:40 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ga hardlopen, hopelijk blaast niemand me op.
Ik ga morgen iets doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga morgen whiskyfestivallen. Dat is ook sport
Geen idee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:42 schreef Auti het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan Rob Muntz in Oostenrijk?
SNS...quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn genialiteit kent geen grenzen.
Ik zei ook, geen grenzen.quote:
Een man weet pas wat 'ie mist, als 't er niet meer is.quote:
Ormel, ormel, ormel, wat ben jij een ontzettend lelijk mormel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een man weet pas wat 'ie mist, als 't er niet meer is.
Dankje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ormel, ormel, ormel, wat ben jij een ontzettend lelijk mormel.
Eigenlijk past die uitspraak beter bij lelijke vrouwen, maarja, zelfs die houden het niet in deze SC uit.quote:
Deze SC weerspiegelt alles wat verrot is aan de samenleving, en is derhalve zo'n geweldig verslavend middel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk past die uitspraak beter bij lelijke vrouwen, maarja, zelfs die houden het niet in deze SC uit.
Verslavend, enkel voor verrotte persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze SC weerspiegelt alles wat verrot is aan de samenleving, en is derhalve zo'n geweldig verslavend middel.
VS bezingt hier zijn castratiefrustratie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een man weet pas wat 'ie mist, als 't er niet meer is.
Sommige mensen houden ervan te doen alsof ze wel moraal hebben, pff.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Verslavend, enkel voor verrotte persoonlijkheden.![]()
Wat dat betreft vind ik het raar dat Ziba niet is blijven hangen, die is ook zo rot als de tering.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sommige mensen houden ervan te doen alsof ze wel moraal hebben, pff.
Ik zat vandaag met een maat in de wagen die mij vertelde dat een lelijk mokkel naar hem zat te lonken. Toen zei hij voor de grap dat hij haar alleen zou neuken als ze een zak over haar hoofd zou trekken. Daarop is ze met hem mee naar huis gegaan en hij heeft haar met een zak over het hoofd liggen naaien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik belde gisteren ING beleggerslijn om wat zaken te regelen, en na 5 minuten lagen we allebei al dubbel aan de lijn over wapenhandel en rendementen, en we zaten op een gegeven moment bijna een half uur te lullen over hoe geweldig het is verrotte zaken te financieren.
Zo hoort de wereld te zijn.
Of je hebt gewoon een geweldig gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zat vandaag met een maat in de wagen die mij vertelde dat een lelijk mokkel naar hem zat te lonken. Toen zei hij voor de grap dat hij haar alleen zou neuken als ze een zak over haar hoofd zou trekken. Daarop is ze met hem mee naar huis gegaan en hij heeft haar met een zak over het hoofd liggen naaien.
Waar de fuck is dan je eigenwaarde als vrouw.
Hahaha.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zat vandaag met een maat in de wagen die mij vertelde dat een lelijk mokkel naar hem zat te lonken. Toen zei hij voor de grap dat hij haar alleen zou neuken als ze een zak over haar hoofd zou trekken. Daarop is ze met hem mee naar huis gegaan en hij heeft haar met een zak over het hoofd liggen naaien.
Waar de fuck is dan je eigenwaarde als vrouw.
Ook meteen een date geregeld?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik belde gisteren ING beleggerslijn om wat zaken te regelen, en na 5 minuten lagen we allebei al dubbel aan de lijn over wapenhandel en rendementen, en we zaten op een gegeven moment bijna een half uur te lullen over hoe geweldig het is verrotte zaken te financieren.
Zo hoort de wereld te zijn.
Nee, maar mooi is dat altijd, als je de mens achter het protocol spreekt bij de bank dan heb je lol voor 10.quote:
Hebben jullie ook samen gehuild over het verlies van SNS-aandelen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar mooi is dat altijd, als je de mens achter het protocol spreekt bij de bank dan heb je lol voor 10.
Nee we zaten er beiden om te lachen, hij lachte me ook uit en zei dat hij er ook aan zat te denken destijds maar toch maar niet had gedaan, goddank aldus hem zei hij lachend. Toen grapte ik dat de veldslag met de PvdA nog wel meerdere strijdtonelen gaat kennen, en deze keer ik m'n verlies maar moest nemen. En zo zaten we gewoon constant te lachen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hebben jullie ook samen gehuild over het verlies van SNS-aandelen?
En daarna smeerde hij poep over de telefoon?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
Hij was een beetje een vP figuur, hij noemde m'n rendement op en moest lachen.
Hm nee, we hebben gewoon hartelijk lopen lachen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En daarna smeerde hij poep over de telefoon?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En daarna smeerde hij poep over de telefoon?
Als het Irak was geweest lag waarschijnlijk de hele stad al in puin zo onderhand.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
Het verbaasd mij dat ze de 2e dader van het Boston Marathon Massacre nog niet hebben gepakt.
Zijn alle agenten bij de lokale donutstore blijven hangen?
De VS. is niet zo heel erg CCTV-geil en het land is, zelfs in de bevolkte gebieden, vrij ruim opgezet. Je kan, met niet al teveel moeite best een tijdje uit het zicht blijven van de donuthappers.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
Het verbaasd mij dat ze de 2e dader van het Boston Marathon Massacre nog niet hebben gepakt.
Netjes, dat had ik niet verwacht, ik had gedacht dat de VS veel alerter zouden zijn en veel meer manieren zouden hebben om de bevolking in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De VS. is niet zo heel erg CCTV-geil en het land is, zelfs in de bevolkte gebieden, vrij ruim opgezet. Je kan, met niet al teveel moeite best een tijdje uit het zicht blijven van de donuthappers.
Ze hebben vast een shitload aan drones rondvliegen, maar drones is altijd achteraf, als iemand al op de vlucht is en dus lastiger om iemand te volgen dmv. camerabeelden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Netjes, dat had ik niet verwacht, ik had gedacht dat de VS veel alerter zouden zijn en veel meer manieren zouden hebben om de bevolking in de gaten te houden.
Valt reuze mee, in Nederland tappen we meer telefoons af dan heel de VS.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Netjes, dat had ik niet verwacht, ik had gedacht dat de VS veel alerter zouden zijn en veel meer manieren zouden hebben om de bevolking in de gaten te houden.
Dit even afgezien van patriot-act-tabs, die nergens in cijfers terechtkomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt reuze mee, in Nederland tappen we meer telefoons af dan heel de VS.
Iets met korrel zout.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dit even afgezien van patriot-act-tabs, die nergens in cijfers terechtkomen natuurlijk.
Geloof het wel, en nu zijn ze te dik om door de deur te kunnen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
Ze hebben in Amsterdam al assistentie aangevraagd, aangezien men daar ervaring met erik te dikke mensen heeft.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:18 schreef waht het volgende:
[..]
Geloof het wel, en nu zijn ze te dik om door de deur te kunnen.
Klinkt bah.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:20 schreef waht het volgende:
Dzhokhar zit al lang en breed in Mexico natuurlijk. Lekker fajitas eten.
Dzhokhar is een sleeper agent uit Rusland en al per diplomatieke post terug naar Moskou gestuurd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:20 schreef waht het volgende:
Dzhokhar zit al lang en breed in Mexico natuurlijk. Lekker fajitas eten.
Heel het Zuiden weer massaal kruizen in de fik steken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind het wel zielig voor de Amerikanen. Steeds van die terroristen met van die rare namen.
Timothy McVeigh en zulks.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind het wel zielig voor de Amerikanen. Steeds van die terroristen met van die rare namen.
Kunnen ze niet gewoon, net als die Chinezen, allemaal een extra (Engelse) naam aannemen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Z'n broeder liep in de val.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dzhokhar is een sleeper agent uit Rusland en al per diplomatieke post terug naar Moskou gestuurd.
Hehe, net zoals al die bel-Indiers.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon, net als die Chinezen, allemaal een extra (Engelse) naam aannemen.
Chinese medestudenten konden wij ook altijd met John, James of Jill aanspreken.
"Goodafternoon sir, my name is Pate....ehm -George, how can I help you?"quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hehe, net zoals al die bel-Indiers.
We hebben alleen nog niet van die leuke speeltjes die bommen gooien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Over drones gesproken. Ik las pas dat Nederland 75 van die krengen heeft die regelmatig ingezet worden.
Zouden ze chemtrails verspreiden?
Ze verspreiden beetje bij beetje de as van Thatcher over kansenwijken en andere huizen van linksen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Over drones gesproken. Ik las pas dat Nederland 75 van die krengen heeft die regelmatig ingezet worden.
Zouden ze chemtrails verspreiden?
Dat verklaart waarom remlof de laatste tijd het spoor bijster is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:25 schreef waht het volgende:
[..]
Ze verspreiden beetje bij beetje de as van Thatcher over kansenwijken en andere huizen van linksen.
Whehe, inderdaad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom remlof de laatste tijd het spoor bijster is.
Niks staat op zijn kop hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
We gooien honderden mannen vrouwen en kinderen iedere maand dood in het Midden-Oosten met wat subtiele drones, F-16's en kruisraketten maar dat boeit niemand wat. 3 Amerikanen die door 2 moslimtieners worden vermoord en de wereld staat weer op haar kop.
God Bless the 21st century.
Wat was het een baggerpotje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:13 schreef Friek_ het volgende:
Het kampioenschap van PSV komt al dichterbij.
Nu maakt men je uit voor Brabander. Sterkte!quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Eerder werd ik nog met Robbert Dijkgraaf vergeleken.
Wat let je? Mensen zoals jij hebben toch wel enkele hectares (bos)grond tot hun beschikking?quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:48 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb zin om een bos om te zagen en er een weg te bouwen.
Dat is allemaal al omgezaagd en geasfalteerd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat let je? Mensen zoals jij hebben toch wel enkele hectares (bos)grond tot hun beschikking?
Toevallig zat ik er gisteravond nog over te denken, ik ben ook een voorstander om het hele wietgebeuren (van kweek tot verkoop / gebruik) te legaliseren, om zo het kromme gedoogbeleid af te schaffen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:04 schreef Tem het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)t-criminaliteit.html
Ik ben er wel voor dat wiet legaal wordt maar om het nu gelijk te reguleren staat me wat tegen.
Je denkt dat als je uitkeringstrekkers onder van die lampen zet ze wel gaan werken?quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:11 schreef 99.999 het volgende:
Staatskwekerijen gevuld met uitkeringstrekkers.
Dat wordt in de rij staan met je nummerbonnetje in je handen om vervolgens 8 formulieren in tweevoud in te vullen om een week later weer in de rij te staan om je wiet op te mogen halen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:04 schreef Tem het volgende:
Ik ben er wel voor dat wiet legaal wordt maar om het nu gelijk te reguleren staat me wat tegen.
Zweep erover.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je denkt dat als je uitkeringstrekkers onder van die lampen zet ze wel gaan werken?
Dat is ook een manier van ambtenaren aanduiden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:11 schreef 99.999 het volgende:
Staatskwekerijen gevuld met uitkeringstrekkers.
Blijf aan je rennies denken op deze mooie dag.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is ook een manier van ambtenaren aanduiden.
Waarschijnlijk ook nog eens van een belabberde kwaliteit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat wordt in de rij staan met je nummerbonnetje in je handen om vervolgens 8 formulieren in tweevoud in te vullen om een week later weer in de rij te staan om je wiet op te mogen halen.
Rennies zijn op, maar ik heb nog wel wat Pantoprazol liggen volgens mij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Blijf aan je rennies denken op deze mooie dag.
En alleen doordeweeks te verkrijgen tussen 10:00 en 16:00.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook nog eens van een belabberde kwaliteit.
Een wietpas zal uitkomst bieden, dat zal de overlast doen terugdringen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:04 schreef Tem het volgende:
Daar heb je wel een valide punt, maar dan zie ik echt alleen een summiere vorm van controle op hoeveelheden voor me en geregistreerde telers. Je wilt niet dat de overheid als leverancier gaat optreden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toevallig zat ik er gisteravond nog over te denken, ik ben ook een voorstander om het hele wietgebeuren (van kweek tot verkoop / gebruik) te legaliseren, om zo het kromme gedoogbeleid af te schaffen.
Echter moet je wel bedenken dat het natuurlijk niet zo kan zijn dat men in Nederland legaal wiet kan gaan kweken voor de export (lees: criminaliteit). Omdat je daarmee dan effectief het beleid van andere (buur)landen ondermijnt zullen die in het geweer komen.
Dan kan ik begrijpen dat de overheid wel een vorm van controle wil houden op hoeveel er legaal wordt geproduceerd en of dat ook voor de binnenlandse markt gebruikt wordt.
Hmmm, weet ik niet. Zo'n wietpas werkt juist illegale handel in de hand volgens mij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Een wietpas zal uitkomst bieden, dat zal de overlast doen terugdringen.
Dat ben ik helemaal met je eens, ook nu al zijn er in het illegale circuit genoeg telers die zeker in staat zijn om een strakke (legale) organisatie te runnen die de wietkweek ook op een bedrijfseconomisch verantwoorde wijze kunnen uitvoeren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar heb je wel een valide punt, maar dan zie ik echt alleen een summiere vorm van controle op hoeveelheden voor me en geregistreerde telers. Je wilt niet dat de overheid als leverancier gaat optreden.
Nee joh, mensen zijn niet zo slim om op straat te gaan handelen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmmm, weet ik niet. Zo'n wietpas werkt juist illegale handel in de hand volgens mij.
Kinderalimentatie moet worden afgeschaft.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:58 schreef 99.999 het volgende:
Bhfh heeft iedereen weer goed op de kastWGR / kinderalimentatie voor iedereen gelijk,absurde tremanormen op de schop
Deze neiging heb ik dagelijks.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:48 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb zin om een bos om te zagen en er een weg te bouwen.
Nee, moet je maar een condoom gebruiken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:23 schreef waht het volgende:
[..]
Kinderalimentatie moet worden afgeschaft.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:26 schreef De_Guidance het volgende:
Er is meer feminiene links-progressiviteit en moraliteit nodig.
In het Midden Oosten ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:26 schreef De_Guidance het volgende:
Er is meer feminiene links-progressiviteit en moraliteit nodig.
Hij heeft gewoon het grote boek van grappen en grollen naast zijn keyboard liggen.quote:
Ik gebruik gewoon Google Jokes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon het grote boek van grappen en grollen naast zijn keyboard liggen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:32 schreef waht het volgende:
Dus het koningslied blijkt geschreven te zijn door analfabeten.
Dat klinkt als Zweden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat wordt in de rij staan met je nummerbonnetje in je handen om vervolgens 8 formulieren in tweevoud in te vullen om een week later weer in de rij te staan om je wiet op te mogen halen.
Nee, in Zweden haal je je wiet gewoon in parkjes. Vaak bij de derde alcoholist op het bankje rechtsaf.quote:
Bedankt heh Appel. Nu heb ik dat teringnummer in mijn hoofd.quote:
Ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee wat er in het akkoord staat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:38 schreef 99.999 het volgende:
haha, altijd mooi van die figuren die het helemaal niet trekken als je niet meedoet aan het heel boos en verontwaardigd zijn over bijvoorbeeld het sociaal akkoord
Ik ook niet maar een blinde tirade met feiten doorbreken blijft leukquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee wat er in het akkoord staat.
Zo lang er niets over het beloofde land in staat laat het me koud.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar een blinde tirade met feiten doorbreken blijft leuk
Lyrebird is best een geschikt figuur, hij overdrijft soms alleen een beetje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mooi dat dergelijke emigranten vaak het zuurste van allen zijn over Nederland.
Drank halen in Zweden, meer specifiek.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, in Zweden haal je je wiet gewoon in parkjes. Vaak bij de derde alcoholist op het bankje rechtsaf.
Oh ja, hij lijkt soms ook te denken dat ik een doorgewinterde socialist ben oidquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Lyrebird is best een geschikt figuur, hij overdrijft soms alleen een beetje.
Dat klopt natuurlijk ook welquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh ja, hij lijkt soms ook te denken dat ik een doorgewinterde socialist ben oid
Hij valt me vaak wel wat tegen. Ik heb het idee dat hij best snugger is, maar hij bewijst regelmatig het tegendeel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Lyrebird is best een geschikt figuur, hij overdrijft soms alleen een beetje.
Haha dat roept hij over mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij valt me vaak wel wat tegen. Ik heb het idee dat hij best snugger is, maar hij bewijst regelmatig het tegendeel.
De stichter van de Europese Unie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:59 schreef Drugshond het volgende:
1889 Adolf Hitler wordt geboren op 20 april, als zoon van Alois en Klara, in Braunau am Inn, Oostenrijk.
Denk aan je rennies appeltje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat je snugger zou zijn lijkt mij nogal een overschatting.
Knap hoor, Boston overleven als er drie doden vallen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:04 schreef 99.999 het volgende:
De mazzelaar van de week NWS / Man overleeft Boston en Waco
En van afstand rook zien ook nog overleven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Knap hoor, Boston overleven als er drie doden vallen.
Meer respect voor inwoners van Bagdad die hun wekelijkse trip naar de supermarkt telkens maar weer overleven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En van afstand rook zien ook nog overleven.
Dat zijn zandapen, die verdienen geen respect.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meer respect voor inwoners van Bagdad die hun wekelijkse trip naar de supermarkt telkens maar weer overleven.
Het blijft inderdaad verbazingwekkend hoe weinig affiniteit met technologie mensen kunnen hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Teksten schrijven is ook lastig als je enkel gewend bent om koffie voor je klanten te halen en een beetje wazig staren naar de getalletjes op je scherm.
Ik heb tenminste nog geen enkele bankmedewerker meegemaakt die vlot met het ter beschikking staande systeem kon werken. Altijd ruzie moet hoe je nouweer moet printen. Je zou toch zeggen dat zulke mensen, vaak na heel veel jaar ervaring, daar wat vlotter in zouden worden.
Ja en het zijn altijd systemen die 'totaal niet werkbaar' zijn. De helft van de tijd ligt dat aan een gebrek aan kennis en de andere helft aan het feit dat ze verwachten dat systemen met een druk op de knop hun specifieke probleem oplost.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:02 schreef Tem het volgende:
Het "systeem" zit ook altijd vast volgens deze types.
Er mag ook niks meerquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:39 schreef Monolith het volgende:
Vs is aan het huilen omdat hij een halve dag bezig is geweest om een quasi-spitsvondig disclaimer tekstje te bedenken en duukje deze vernaggeld heeft.
Daarom moet dat systeem gewoon door een Indiër worden geregeld. Kan je tenminste de curry de schuld geven als het pruttelt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:02 schreef Tem het volgende:
Het "systeem" zit ook altijd vast volgens deze types.
Dat ze gaan pappen en nathouden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee wat er in het akkoord staat.
Daar zijn die systemen dan ook voor. Als er weer eens een computersysteem wordt ingevoerd wat uiteindelijk de dingen ingewikkelder maakt in plaats van eenvoudiger en hele volksstammen er niet fatsoenlijk mee uit de voeten kunnen is alleen naar die gebruikers kijken mij wat kort door de bocht...quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja en het zijn altijd systemen die 'totaal niet werkbaar' zijn. De helft van de tijd ligt dat aan een gebrek aan kennis en de andere helft aan het feit dat ze verwachten dat systemen met een druk op de knop hun specifieke probleem oplost.
Gewoon de gebruiker vervangen door een Indiër of een systeem.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom moet dat systeem gewoon door een Indiër worden geregeld. Kan je tenminste de curry de schuld geven als het pruttelt.
Ach, enige ict basiskennis lijkt me wel gewenst wanneer je de hele dag met zo'n systeem moet werken. Helaas weten de meeste nog maar net hoe je een browser moet opstarten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar zijn die systemen dan ook voor. Als er weer eens een computersysteem wordt ingevoerd wat uiteindelijk de dingen ingewikkelder maakt in plaats van eenvoudiger en hele volksstammen er niet fatsoenlijk mee uit de voeten kunnen is alleen naar die gebruikers kijken mij wat kort door de bocht...
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, enige ict basiskennis lijkt me wel gewenst wanneer je de hele dag met zo'n systeem moet werken. Helaas weten de meeste nog maar net hoe je een browser het internet moet opstarten.
Daar zijn die systemen inderdaad voor. Maar het is onmogelijk om elk specifiek geval met een druk op de knop te realiseren. Zeker wanneer mensen elke keer weer specifieke uitzonderingen op procedures en processen willen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar zijn die systemen dan ook voor. Als er weer eens een computersysteem wordt ingevoerd wat uiteindelijk de dingen ingewikkelder maakt in plaats van eenvoudiger en hele volksstammen er niet fatsoenlijk mee uit de voeten kunnen is alleen naar die gebruikers kijken mij wat kort door de bocht...
Die basiskennis lijkt me ook gewenst maar het moet wel werkbaar zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, enige ict basiskennis lijkt me wel gewenst wanneer je de hele dag met zo'n systeem moet werken. Helaas weten de meeste nog maar net hoe je een browser moet opstarten.
Een van onze directieleden wilde laatst het Internet meenemen naar een klant inderdaad.quote:
Ik zal zo de baas van het internet even bellen om er weer een slinger aan te geven.quote:
Dom 88x op dezelfde knop drukken als iets niet werkt is ook niet de oplossing.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die basiskennis lijkt me ook gewenst maar het moet wel werkbaar zijn.
Tja, heb toch vaak het idee dat weinig of niet serieus gekeken wordt naar degenen die dagelijks met zo'n systeem moeten werken. En dan niet de it'er van het onderhoud maar de eindgebruikers.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zijn die systemen inderdaad voor. Maar het is onmogelijk om elk specifiek geval met een druk op de knop te realiseren. Zeker wanneer mensen elke keer weer specifieke uitzonderingen op procedures en processen willen.
Bij een vorige werkgever hebben we weleens zo'n contactdoos van de telefoon aan de muur bevestigd en wanneer iemand ging klagen dat internet het niet deed haalden we de stekker er even uit om internet voor ze te herstarten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zal zo de baas van het internet even bellen om er weer een slinger aan te geven.
Oh dat zal lang naar altijd gebeuren inderdaad, maar een belangrijk aspect van een requirements analyse is wel de participatie van potentiële eindgebruikers.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, heb toch vaak het idee dat weinig of niet serieus gekeken wordt naar degenen die dagelijks met zo'n systeem moeten werken. En dan niet de it'er van het onderhoud maar de eindgebruikers.
Ik zie dingen voorbij komen waarvoor men met hooivorken het stadhuis zou gaan bestormen wanneer een ambtenaar zoiets zou verzinnen voor een burger.
En we moeten ook iets te klagen overhouden natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat zal lang naar altijd gebeuren inderdaad, maar een belangrijk aspect van een requirements analyse is wel de participatie van potentiële eindgebruikers.
Het blijft echter erg lastig om bij generieke systemen het iedereen naar zijn zin te maken. Bij maatwerk oplossingen is dat veel makkelijker, maar die zijn uiteraard veel prijziger.
Ja en ook bij systemen die werk veel makkelijker of aangenamer maken blijven mensen rustig zeiken hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En we moeten ook iets te klagen overhouden natuurlijk
Bestaan diequote:Op zaterdag 20 april 2013 14:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja en ook bij systemen die werk veel makkelijker of aangenamer maken blijven mensen rustig zeiken hoor.
Ja precies, mensen vergeten vaak hoe de situatie voor het gebruik van een dergelijk systeem was. Ga alle handelingen die een ERP systeem uitvoert maar zelf doen of voer schriftelijke communicatie maar weer ouderwets met pen en papier.quote:
Systemen die ter ondersteuning van financiële administratie, voorraadbeheer enzovoort dienen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:00 schreef 99.999 het volgende:
Bij het antwoord van drugshond kan ik me tenminste nog iets voorstellen.
Is ook voor het eerst dat ie dat hoort, ws.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:00 schreef 99.999 het volgende:
Bij het antwoord van drugshond kan ik me tenminste nog iets voorstellen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Enterprise_resource_planningquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ga nu googlen want echt helder is het me niet geworden met de antwoorden net.
Nee hoor. SAP, WMS en zoquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Is ook voor het eerst dat ie dat hoort, ws.
Die vond ik ook. Kan je goed zien dat it'ers alles graag zo lastig mogelijk maken qua taalgebruik en dergelijkequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:01 schreef Modus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Enterprise_resource_planning
Die gaan soms goed en soms goed foutquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Systemen die ter ondersteuning van financiële administratie, voorraadbeheer enzovoort dienen.
hahaquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Is ook voor het eerst dat ie dat hoort, ws.
Oh absoluut. Zoals ik al aangaf zijn dat systemen die gemaakt zijn voor inzetbaarheid bij heel veel verschillende bedrijven die allen hun specifieke processen hebben. Het succes van een dergelijk systeem staat of valt met de juiste keuze en de daarop volgende implementatie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die gaan soms goed en soms goed fout.
Die ken ik ook en dat zijn niet de kleinsten. Kregen hun facturering niet goed op orde. Dat kan flink pijn doen als je daar een paar maand mee loopt te kloten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh absoluut. Zoals ik al aangaf zijn dat systemen die gemaakt zijn voor inzetbaarheid bij heel veel verschillende bedrijven die allen hun specifieke processen hebben. Het succes van een dergelijk systeem staat of valt met de juiste keuze en de daarop volgende implementatie.
Ik ken wel bedrijven die er financiële problemen zijn gekomen door daar te lichtzinnig over te denken.
Ja bij mijn huidige werkgever hebben ze de vorige aanschaf ook veel te lichtzinnig aangepakt. Uiteindelijk bleek het systeem niet werkbaar, omdat het b.v. een half uur duurde om een offerte uit te spugen. Toch maar weer terug naar het oude systeem en 3 ton lichter. Tegenwoordig worden dat soort trajecten wat anders aangevlogen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die ken ik ook en dat zijn niet de kleinsten. Kregen hun facturering niet goed op orde. Dat kan flink pijn doen als je daar een paar maand mee loopt te kloten.
Die begint dan vroeg, of laat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hallo meneertje!
Aldus de schoonmaakster.
Grote fout.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
Dinsdag m'n laptopje maar weer eens langs brengen bij zo'n computernerd.
Het is wel een lekker weertje, het mag alleen nog wel iets warmer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:57 schreef De_Guidance het volgende:
Ondertussen in Rotterdam..
[ afbeelding ]
Het mag vooral iets minder waaien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Het is wel een lekker weertje, het mag alleen nog wel iets warmer.
De rebellen houden zich koest vandaag.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:57 schreef De_Guidance het volgende:
Ondertussen in Rotterdam..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |