Gefeliciteerd Voorschrift met de correcte voorspelling!quote:Een van de verdachten van de bomaanslag tijdens de marathon in Boston, de 19-jarige Dzhokhar Tsarnaev, hield zich bezig met radicale opvattingen omtrent de islam en een onafhankelijk Tsjetsjenië.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE93I0JL20130419
Guido gaat een druk weekend in NWS krijgen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:25 schreef waht het volgende:
Ja ja, hij is binnen.
[..]
Gefeliciteerd Voorschrift met de correcte voorspelling!
Als je altijd zegt dat het moslims zijn krijg je natuurlijk een keer gelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:25 schreef waht het volgende:
Ja ja, hij is binnen.
[..]
Gefeliciteerd Voorschrift met de correcte voorspelling!
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je altijd zegt dat het moslims zijn krijg je natuurlijk een keer gelijk.
Ik begreep dat hij tijdens Noorwegen/Breivik ook een hysterise tirade hield.
Ach ze doen maar. De hele hysterie laat mij koud.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Guido gaat een druk weekend in NWS krijgen.
Zo erg is NWS nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:39 schreef De_Guidance het volgende:
Het is heel naar en vervelend en je wenst het niemand toe, net als zoveel andere zaken op deze wereld.
Ik zie zo geen andere mogelijkheden. Schertss is ook niet wat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:40 schreef TitusPullo het volgende:
Is schertsen echt het meervoud van scherts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Dat leek mij eerder het meervoud van holocaust.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij is het meervoud van scherts dat nieuwe koningslied.
Het leek mij eerder een accurate definiëring voor een doorgaans problematisch begrip als marteling.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat leek mij eerder het meervoud van holocaust.
Je verwart wat de luisteraar met de zangers willen doen met het product.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat leek mij eerder het meervoud van holocaust.
Op dit soort momenten mag u zich gelukkig prijzen met het feit dat u geen baan heeft.quote:
Daar past de verklaring van Friek beter bij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je verwart wat de luisteraar met de zangers willen doen met het product.
Wat zeg je in het gezelschap van een historicus en een filosoof?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Friek_ het volgende:
TitusPullo zal met zijn pretstudie moeten werken bij de McDonalds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Zijn er vacatures bij uw werkgever?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Friek_ het volgende:
Van pretstudie tot Happy Meal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat zeg je in het gezelschap van een historicus en een filosoof?Wij laten dat inderdaad halen door beta's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Een neo-Kantiaanse kijk op de hedendaagse consumptiemaatschappij.quote:
[..]
Wat zeg je in het gezelschap van een historicus en een filosoof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met onnodige toevoeging.quote:
quote:3 landmachtmilitairen hebben met hun gepantserde YPR-infanterievoertuig een verwarde man in een landbouwvoertuig weten te stoppen in Ede.
Tijdens een testrit met de YPR buiten de Prins Maurits Kazerne hield een politieauto met zwaailichten het landmachtvoertuig aan. De agenten vroegen de bemanning of ze konden helpen een verwarde man te stoppen die in een landbouwvoertuig op de vlucht was geslagen.Frontale botsingHet YPR-infanterievoertuig kwam van voren terwijl de politie achter de doorgedraaide man reed. Foto: Ministerie van Defensie Doordat de man een zwaar uitgevoerde heftruck bestuurde, kon de politie de man niet staande houden. Onder begeleiding van de politie reed de YPR naar industriegebied H2O. Daar wist YPR-bestuurder sergeant Ricardo Raciti de man te stoppen door frontaal tegen hem aan te botsen.
De politie overmeesterde de chauffeur vervolgens met pepperspray. De YPR hield slechts lichte beschadigingen over aan de actie.
Die cola had wellicht niet gehoeven nee.quote:
[..]
Wat zeg je in het gezelschap van een historicus en een filosoof?Classic. Alhoewel ik een kapsalon wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
´Een Suzuki Swift is voor mietjes´, verklaarde de arrestant, die alleen zijn initialen (Pieter Hendrik Paco) opgaf,quote:
Naar ik meen lijkt de middelste meer op haar moeder.quote:
En dan moet de Hartstichting nog komen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:46 schreef Drugshond het volgende:
Wat is dit voor shit.
Ding Dong... we zijn van energiebedrijf.
• Fuck off
Ding Dong....We zijn voor save the childeren.
• Fuck off.
Save wie...is deze aardkloot niet een beetje vol.
Die krijgt van mij de volle laag en wind tegen. Jullie een beetje rammelen met busjes en directeur boven de Blakie-norm omdat hij goed werk verzet. Ga sollidingensen....quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan moet de Hartstichting nog komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |