Gefeliciteerd Voorschrift met de correcte voorspelling!quote:Een van de verdachten van de bomaanslag tijdens de marathon in Boston, de 19-jarige Dzhokhar Tsarnaev, hield zich bezig met radicale opvattingen omtrent de islam en een onafhankelijk Tsjetsjenië.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE93I0JL20130419
Guido gaat een druk weekend in NWS krijgen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:25 schreef waht het volgende:
Ja ja, hij is binnen.
[..]
Gefeliciteerd Voorschrift met de correcte voorspelling!
Als je altijd zegt dat het moslims zijn krijg je natuurlijk een keer gelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:25 schreef waht het volgende:
Ja ja, hij is binnen.
[..]
Gefeliciteerd Voorschrift met de correcte voorspelling!
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je altijd zegt dat het moslims zijn krijg je natuurlijk een keer gelijk.
Ik begreep dat hij tijdens Noorwegen/Breivik ook een hysterise tirade hield.
Ach ze doen maar. De hele hysterie laat mij koud.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Guido gaat een druk weekend in NWS krijgen.
Zo erg is NWS nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:39 schreef De_Guidance het volgende:
Het is heel naar en vervelend en je wenst het niemand toe, net als zoveel andere zaken op deze wereld.
Ik zie zo geen andere mogelijkheden. Schertss is ook niet wat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:40 schreef TitusPullo het volgende:
Is schertsen echt het meervoud van scherts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Dat leek mij eerder het meervoud van holocaust.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij is het meervoud van scherts dat nieuwe koningslied.
Het leek mij eerder een accurate definiëring voor een doorgaans problematisch begrip als marteling.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat leek mij eerder het meervoud van holocaust.
Je verwart wat de luisteraar met de zangers willen doen met het product.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat leek mij eerder het meervoud van holocaust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |