Dat scheelde ook niet veel. Mijn naam was al te horen op de luidspeker in Faro. Bij de gate deden ze niet moeilijk. Je hebt een paspoort, mooi doorlopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
Oe had je nog mazzel dat je mee kon. Het is niet zo als in films dat ze nog even snel de gate voor je open doen als je aan komt rennen, te laat is te laat.
Soms moet je gewoon net dat beetje mazzel hebben en dat er iemand staat die niet moeilijk doet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat scheelde ook niet veel. Mijn naam was al te horen op de luidspeker in Faro. Bij de gate deden ze niet moeilijk. Je hebt een paspoort, mooi doorlopen.
Die honden waren bijzonder trouw... ik moest ook even slikken (pijnlijk). Aaien en zo (en ik ken honden vrij goed), ze bewegen daar los ook meer als roedel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
Klopt die honden heb ik vroeger in Spanje ook vaak gezien. Maar ik ging er met een boog omheen. Ik schijt in mijn broek voor honden zoals je misschien nog weet.
Dat was 2,5 weken geleden niet anders.....de wind is daar bovengemiddeld hard. Viel me ook op.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Wat ik me nog kan herinneren van toen is dat het zeewater ijs- en ijskoud was en dat het heel hard waaide op het strand. Je werd zowat gezandstraald.
Zeker niet op het strand nee. Daar kom je niet ongehavend mee weg.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Private note.
Buitensex in Portugal lijkt me niet verstandig,.
Zo'n idee had ik al.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker niet op het strand nee. Daar kom je niet ongehavend mee weg.
Ja hoor. Erg net hooft het voor mij ook niet te zijn. Studentenhuis algoritmes werken zelfs nu nog prima.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
Daar ben ik nog nooit geweest.
Is dat dan een beetje net hotel voor die prijs? Het hoeft geen luxe te zijn natuurlijk, maar wel schoon.
Een schoon bed is bij mij toch wel een vereiste en een schone wc/douche.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja hoor. Erg net hooft het voor mij ook niet te zijn. Studentenhuis algoritmes werken zelfs nu nog prima.
Qua lokatie ben ik wel een die-hard.
We verwachten een uitgebreide review, neem je spermalamp meequote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deze Alberto gaat checken (of het veilig is).
Het is geen slaapzaal... en qua reviews ga ik niet onder de 7 van tripadvisor of booking zitten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Een schoon bed is bij mij toch wel een vereiste en een schone wc/douche.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
We verwachten een uitgebreide review, neem je spermalamp meeOf misschien ook niet, dan durf je dat bed niet meer in.
Een slaapzaal lijkt me echt vreselijk. Ik kan me de jeugdherbergen van vroeger nog herinneren, dat was echt niks voor mij. Ik deed geen oog dicht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is geen slaapzaal... en qua reviews ga ik niet onder de 7 van tripadvisor of booking zitten.
Als het net(aan) voldoende is... en ook qua prijs dan gewoon gaan. Hotel is voor mij meer een postbus adres.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Een slaapzaal lijkt me echt vreselijk. Ik kan me de jeugdherbergen van vroeger nog herinneren, dat was echt niks voor mij. Ik deed geen oog dicht.
Vandaar dat het bed wel goed moet zijn, verder ben je toch niet zo vaak op je kamer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als het net(aan) voldoende is... en ook qua prijs dan gewoon gaan. Hotel is voor mij meer een postbus adres.
Juist ja, je plast niet onder de douche.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Een schoon bed is bij mij toch wel een vereiste en een schone wc/douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |