quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vond Mega Shark vs Crocosaurus wel leuk.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:37 schreef Tem het volgende:
Ze hadden beter de twee pinten een nummer kunnen laten schrijven.
Dan ga je toch niet? Ik ga ook niet naar verjaardagen van mijn nichtjes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:46 schreef Karina het volgende:
Nou geweldig. Kamer vol kinderen. Of de tuin.
Ik heb er niet zoveel, 2 van de ene zus en van mijn andere zus nog 1 nichtje en 1 neefje. Dus meestal ga ik wel naar al die verjaardagen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet? Ik ga ook niet naar verjaardagen van mijn nichtjes.
Ik ben om 05:00 uur gaan slapen (ofzo). En om 10:45 uur begonnen de bovenburen met stofzuigen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
Hallo.
Ik ben gaar en ik moet straks naar een verjaardag
Oh ja ook zo lekker inderdaad. Hier komt op zaterdagmorgen de vuilnisman rond half 8quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben om 05:00 uur gaan slapen (ofzo). En om 10:45 uur begonnen de bovenburen met stofzuigen.
Zo bizar vroeg maken ze het hier gelukkig niet. Wel meegemaakt dat de bovenbuurman op een doordeweekse avond om 0:45 uur nog aan het timmeren was. Heel zachtjes, maar hard genoeg om mij wakker te houden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ook zo lekker inderdaad. Hier komt op zaterdagmorgen de vuilnisman rond half 8daar word ik ook altijd wakker van.
Is niet meer nodig.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:03 schreef Tem het volgende:
Wat een bejaardengezeur. Ik zou een brief schrijven naar de gemeente Corrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |