Oke, ik ga wachten om een oordeel te kunnen geven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Voorstukje net op NED2, komt zometeen een item over hem.
Kleine meisjes? Volgens mij hebben ze al wel haar op hun flamoes.quote:
Ik vond ze nogal klein/jong. Maar dat was altijd al zo. Alleen Svetlana Boginskaja was wat ouder dacht ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Kleine meisjes? Volgens mij hebben ze al wel haar op hun flamoes.
Ja vind ik ook. Viel me bij de OS ook op.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:47 schreef hexje het volgende:
Vind het vies dat sommige mannen hun okselhaar niet weg scheren.
Ja! Daar was er 1 met behoorlijk behaarde oksels.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Viel me bij de OS ook op.
Zwemmerslichamenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Turners vind ik over het algemeen wel mooi gespierd, maar hij niet.
Zwemmers zijn wel mooier.
Ik heb het sinds afgelopen zondag, zo opeens. Hoesten, niezen, snot uit mijn neus, maar net niet ziek genoeg om me ziek te melden. Er heerst zeker weer iets, want ik hoor heel veel mensen erover.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef hexje het volgende:
ik ben de hele week doodmoe en bijna verkouden. Zoo stom.
Misschien kan ze ondertussen even je ballen scheren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is wel mooi dat het topic over Boston ondertussen gaat over het douchen van Whiskers.
Die roddels moet je niet geloven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij wordt specialer met wijn heb ik begrepen.
Dat is/was Titus P.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kan ze ondertussen even je ballen scheren.
Daarom. Die verdraait de waarheid.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sowieso via Tem en alles wat Tem vertelt is een grote lange leugen.
Morgen een whiskyfestival in het door Joden en eeuwige studenten geinfecteerde Leiden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:09 schreef Tem het volgende:
Had jij niet zo'n homofielen whiskyproefavond?
Vraag je Titus mee, heeft ie ook eens een uitje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Morgen een whiskyfestival in het door Joden en eeuwige studenten geinfecteerde Leiden.
CNN was laatst ook kampioen in non-nieuws brengen. Feiten checken is tegenwoordig niet meer nodig.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
Bij CNN zie ik staan: Breaking News, maar er is niets breaking.
Jaws 2 dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |