Nee ik hou m'n kleren aan voor de verandering.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee ik hou m'n kleren aan voor de verandering.
Niet topless dus.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee ik hou m'n kleren aan voor de verandering.
Schandalig lied, bah.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Over het koningslied, maar het was kort. En ik kijk nu X-FactorZap wel weer in de reclame.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Het is saai qua muziek en zo slecht qua tekst. Meezingen kan ook al niet eens met dat gerap ertussendoor. En het meezingen was toch de bedoeling.
Makkelijke tekst en grappigquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alles wat we nodig hebben, en gemaakt binnen een paar dagen, zonder 100 "zangers" en 1000 inzendingen.
Ik bedoel maar.quote:
Wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Moet jij trouwens niet de hort op met je nieuwe beau?
Haha ah welnee, maybe morgen, en zag 'm gisteren nog dus boeiend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh sorry. Gevoelige snaar geraakt. Troost je, ik zit ook thuis
Oooh ik was al bang dat het al weer uit was. Elke dag aan elkaar hangen hoeft ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha ah welnee, maybe morgen, en zag 'm gisteren nog dus boeiend.
Maar was leuk geweest anders ja.
Leuke muziek, maar die clip, omgquote:
Neuh, maar dat is ook lastig als het nooit aan is geweest hequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oooh ik was al bang dat het al weer uit was. Elke dag aan elkaar hangen hoeft ook weer niet.
Slecht hequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuke muziek, maar die clip, omg
Nou ja ik weet niet wanneer iets "aan" is eigenlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, maar dat is ook lastig als het nooit aan is geweest he
Na 1 etentje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet wanneer iets "aan" is eigenlijk
Oh ja dat is wel erg vlot inderdaadquote:
Als je het een paar week weet uit te houden en het gezellig te houden dan kan je er over denken vind ik zelf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel erg vlot inderdaadIk ben er een beetje uit. Geen idee meer hoe dat allemaal werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |