Ben benieuwd hoe jou begin zal zijn met een smartphone.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik moest wel een beetje lachen om de vader van mijn zwager, die had pas een iPad of een andere tablet en hij zat er mee te klooienHet is blijkbaar niet zoals ze zeggen dat zelfs ouderen er hup meteen mee aan de slag kunnen.
Ik vermoed dat dat begin er nooit zal komen. Ik houd het bij een "normale" telefoon.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jou begin zal zijn met een smartphone.
Aahh laat ons ook een beetje lachen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat begin er nooit zal komen. Ik houd het bij een "normale" telefoon.
Ik was gewoon in de stad.quote:
Jeetje, ik zat even te kijken van wanneer de eerste was: alweer uit 1984!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was gewoon in de stad.
En ik heb Police Academy 1 t/m 7 gedownload, kijken of dat nu ook nog leuk is.
Daar is Tabatha 'ontdekt'.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Die moest ik even opzoeken. Kende het niet.
Ah ok wist ik niet. Ik heb volgens mij wel ooit een soortgelijke wedstrijd gezien, ik dacht zelfs een Nederlandse versie, maar zeker snel weer van de buis gehaald.quote:
Dat heb ik dus helemaal gemist.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Zoals hij het uitlegde is het eigenlijk een soort draagbare waterpijp.
Wat hij rookte zat overigens WEL nicotine in (heel weinig). Zijn vrouw had er ook eentje, maar een simpeler model en zonder nicotine.
Leugens om het eigen produkt te kunnen verkopen.quote:Maar het roken van de tabak voor een uurtje van een waterpijp, een traditie wiens origine voortkomt uit het Midden-Oosten, is slechter gebleken dan het roken van 100 sigaretten.
Toevallig had iemand op mijn werk het hier van de week ook nog over, zat ik nog te twijfelen, omdat ik me dat nauwelijks kan voorstellen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
.
Leugens om het eigen produkt te kunnen verkopen.
Vandaar mijn twijfel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
Het kan nooit zoveel zijn als de hoeveelheid tabak (teer/nicotine) niet meer is dan 5 sigaretten.
Ik vind het niet handig, elke keer selecteren. Normaal kreeg je als je quote alleen de laatste tekst, niet OOK Nog eens de quote in je quote.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:23 schreef Specularium het volgende:
En dat quoten is nieuw.
Als je tekst selecteert en drukt dan op quote krijg je niet het hele bericht maar alleen die geselecteerde tekst.
Ik voel me wel een klein beetje verplicht. Al vind ik het meestal wel leuk. Alleen duren de programma's zo lang, 2 uur, ik trek dat niet. Anderhalf is beter.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
Corrie moet verplicht talentenjachten kijken.
Vind ik ook, hij vertelt lekker.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef Drugshond het volgende:
Leo Blokhuis is leuk, die kan zonder moeite een eigen progje in elkaar flansen.
Videodrome (1983)quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
En ik ben echt erg met tv kijken: users komen me van het ene topic uit het andere weghalen als er iets begint wat ik normaal OOK altijd kijk.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef Drugshond het volgende:
Leo Blokhuis is leuk, die kan zonder moeite een eigen progje in elkaar flansen.
quote:
Heb ik volgens mij gezien. Al moet ik bekennen dat ik ZOVEEL heb gezien dat ik dingen door elkaar ga halenquote:
Door elkaar halen is beter dan herhalen...Het ene is creatief, het andere is een LP die niet voorbij de volgende groef geraakt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij gezien. Al moet ik bekennen dat ik ZOVEEL heb gezien dat ik dingen door elkaar ga halen
VHF-1 classics. Maar ja als Rick Asley gaat bleeren gaat die ook uit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik mis wel een leuke muziekzender, vroeger had ik altijd MTV of The Box op, in plaats van de radio. Maar zoiets is er nu niet, MTV is allang geen muziekzender meer.
Mooi weer de Leeuw volgens mij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal niet herinneren, was dat ook bij Laat de Leeuw?
Ik heb nog analoge tvquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
VHF-1 classics. Maar ja als Rick Asley gaat bleeren gaat die ook uit.
Ik zat al op youtube te zoeken, maar ik kon niets vinden. Wel een "optreden" van hem bij Radio 538, niet op youtube. Begint me heel vaag iets te dagen wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooi weer de Leeuw volgens mij.
Mocht ie elke week een mopje vertellen.
Analoge TV.....wha ?!?!quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog analoge tvEn bij Rick Astley gaat het geluid harder, ik houd wel van foute muziek zo nu en dan.
Serieus, ik vind het een leuk liedjequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
Corrie laat zich vrijwillig Rickrollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |