Ff op klikkenquote:
Je tikt je zelf zo onderuit idd, zal zoon koffer wel iets mee geven denk ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ff op klikken
Een R1200GS toch nog. Wel lompe aangelegenheid hoor, met vaste delen zoals koffers aan de grond rijden. Kun je lelijk op je plaat gaan als dat een beetje gaat stuiteren
Precies ja, nu is de ene spiegel sneller dan de andere.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:54 schreef einschtein het volgende:
Nog even laten spuiten en hij is weer zoals hij hoort![]()
[ afbeelding ]
(Ben toch wel blij dat ik niet ben geboren met 2-linkerhanden)
als je gas geeft trekt de motor naar links op het momentquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Precies ja, nu is de ene spiegel sneller dan de andere.
Broodkruimels rond de brommer?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:35 schreef BlackLining het volgende:
Ook gefeliciteerd danDat worden veel ijsjes bij de meet
Ik snap trouwens niet waarom mijn motor ondanks dat hij bij geen enkele boom in de buurt staat helemaal onder de vogelstront zitHeb hem gisteren ook al helemaal schoon kunnen maken, en nu is het weer raak, letterlijk en figuurlijk
Ik wil dat ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
garage
zelf klussen in de garage
ook 's avonds want licht
zó fijn!
Ja het is echt heel fijn dat er aan de motoren geknutseld kan worden in de garage.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
garage
zelf klussen in de garage
ook 's avonds want licht
zó fijn!
gaaf hoor maar is je lichtbeeld nog redelijk of is iedereen die langs rijd tijdelijk blind???quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:43 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Zo, vriend heeft het e.e.a al geinstalleerd.
[ afbeelding ]
Kortje levertjes, paddock bobbins, xenon, ledje! Of tie er een rondje mee mocht rijden, nee hoezo?
Ik heb geen idee, ik ben aan het werk! Zal wel even een rondje doen zodra ik thuis ben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:44 schreef klawie het volgende:
[..]
gaaf hoor maar is je lichtbeeld nog redelijk of is iedereen die langs rijd tijdelijk blind???
Check dat even goed, zelf ergens xenon opbeunen is vrijwel standaard een rampquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:45 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben aan het werk! Zal wel even een rondje doen zodra ik thuis ben.
Nog mooi binnen de grensl.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef Yreal het volgende:
Mmmm... volgens mij ben ik vanmiddag afgeklokt in de trajectcontrole op de A4...
Ik dacht hij is al voorbij, dus ik zat alweer met 140 op de linkerbaan en toen kwam het eindpunt pas
Achja gemiddelde van 130?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet mooi binnen de grens...
Binnen de grens van je rijbewijs inleveren denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jawel toch? 156 zonder correctiequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kunnen ze sowieso alleen bij een staandehoudingquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Binnen de grens van je rijbewijs inleveren denk ik.
Ja gast, fuck... boeit mij dat rijbewijs nou. Ik ga wel met de tram... het is mij om het geld te doen !/quote:
Neuh hoor, mag je gewoon voorkomen trekken ze hem nog in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat kunnen ze sowieso alleen bij een staandehouding
Overigens is dat niet alleen een trajectcontrole. Hij pakt je ook als je bij een individuele gate te hard gaat
Met 2 afslagen in 20 kilometer, 3 banen en prima verlichtquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, want we gaan immers kaarsrecht door een weiland
Echt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Overigens is dat niet alleen een trajectcontrole. Hij pakt je ook als je bij een individuele gate te hard gaat
Negatief. De OvJ kan je nog wel op het matje roepen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, misschien nog als je moet voorkomen, maar die kans lijkt me klein bij 40 te hard.quote:
En met een nogal slecht wegdek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Met 2 afslagen in 20 kilometer, 3 banen en prima verlicht
Geregistreerde overtreding, dus wel zeker als je er een gewoonte van maakt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, misschien nog als je moet voorkomen, maar die kans lijkt me klein bij 40 te hard.
Alles wat los en vast zit, maar die pakken geen motorenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:16 schreef Yreal het volgende:
Wat flitst er nou eigenlijk allemaal op de A13?
Wegdek van de A4 is prima.quote:
Ja dat weet ik allemaal zelf ook nog wel, weet je nogquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, misschien nog als je moet voorkomen, maar die kans lijkt me klein bij 40 te hard.
Nee maar wat heb je daar allemaal zittende, komende vanaf de A4?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alles, maar die pakken geen motoren![]()
Half jaar lang 4 keer per week met 160 in het uur doorheen gegaan, nooit iets van gehoord
Alleen daar bij R'dam en Schiphol. Maar daartussen barst het van de beschadigingen.quote:
Trajectcontroles (meervoud!) en losse kasten. Met de auto wel eens een prent gehad daar, maar een motor triggert die sensoren niet volgens mij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee maar wat heb je daar allemaal zittende, komende vanaf de A4?
Ohshit !quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Trajectcontroles (meervoud!) en losse kasten. Met de auto wel eens een prent gehad daar, maar een motor triggert die sensoren niet volgens mij.
Die ken ik wel, maar het was heel kort nacht en ik kom daar verder nooitquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:23 schreef BlackLining het volgende:
www.flitsers.netis overigens niet compleet, maar heeft wel veel.
XTZ750quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:28 schreef BlackLining het volgende:
Ik wel er best een van je overnemen hoor
Wat krijg je erbij?
Ik lees nou net dat de trajectcontrole op de A13 uit staatquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:24 schreef BlackLining het volgende:
Maar ehh, allemaal voor de veiligheid
Ja, daar zeg je zo wat! Sinds daar een variabele snelheid geldt staat die uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik lees nou net dat de trajectcontrole op de A13 uit staatis dat nog steeds zo?
Pwew, dat is dan weer iets. Nu nog hopen dat de score op de A4 meevalt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je zo wat! Sinds daar een variabele snelheid geldt staat die uit
Nope, een oudje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Enne, XTZ, een nieuwe?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope, een oudje.
[ afbeelding ]
Alleen met wat grovere band.
Logischquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
Ik voel me als een kind op de dag voor kerst!
xtz maken ze al een poosje niet meer nieuw dat is de xt660zquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Enne, XTZ, een nieuwe?
XTZ1200 wel geloof ik toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
xtz maken ze al een poosje niet meer nieuw dat is de xt660z
Nou ja, een dergelijke verbaal zal iets van 250 euro zijn denk ik? Dat is gewoon een risico dat je incalculeert als je gas wilt gevenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoeveel verdien jij wel niet, als je dat mooi vindt?
hahaha 40 te hard 250 euro?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, een dergelijke verbaal zal iets van 250 euro zijn denk ik? Dat is gewoon een risico dat je incalculeert als je gas wilt geven![]()
In de auto ga ik dan ook rustig 160 over die snelwegen. Zolang ik maar onder de 50 overschrijding blijf
Serieus?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:50 schreef Yreal het volgende:
Vanmiddag een mobiele speaker gekregen. Nou loop ik al een tijdje te klooien met het idee om zoiets in de motor in te bouw...
Ik heb dat wel in de set van de tom tom, maar dat lijkt mij ook niet relaxt muziek luisterenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:53 schreef BlackLining het volgende:
Koop een Goldwing, die hebben dat ingebouwd
Ik wil het wel nog in de helm hebben. Alleen wil ik dan wel zo'n ontvanger die niet buiten om de helm hangt, dat vind ik lelijk.
Yreal is toch ook scooter volkquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Precies ! En dan golden earing draaien
Het is overigens altijd wel een hit om bij een borrel ofzo binnen te komen in motorpak. En dan maakt altijd iemand de grap : En dan heeft ie een pak, onder zijn pak !quote:
Met je motorlaarzen eronderquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is overigens altijd wel een hit om bij een borrel ofzo binnen te komen in motorpak. En dan maakt altijd iemand de grap : En dan heeft ie een pak, onder zijn pak !
En dan trek je je motorpak uit en sta je daar in 3deling pak met stropdas
Ah, was dat Yreal?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:47 schreef einschtein het volgende:
Rijden ze hem aan het einde nog bijna aan ook'Howhow''
Zo dan 250 geijkt, denk dat de motorrijder nu een hayabusa thuis heeftquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:47 schreef einschtein het volgende:
Rijden ze hem aan het einde nog bijna aan ook'Howhow''
Mja, maar die reed óók veul te hard op A4 vandaagquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Was Yreal niet die skinny lange guy? Waait ie niet van de motort af met 220?
Ja, die had t tempo er lekker inquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo dan 250 geijkt, denk dat de motorrijder nu een hayabusa thuis heeft![]()
Denk geen standaart volvo waar ze in zaten.
Meer van die filmpjes
Veul te hard, als in 150 waar je 100 mag? Ahaaaquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, maar die reed óók veul te hard op A4 vandaag
Deze staat NIET UIT, ik herhaal, deze staat NIET UIT.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik lees nou net dat de trajectcontrole op de A13 uit staatis dat nog steeds zo?
start maar met sparen yrealquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:46 schreef chiren het volgende:
[..]
Deze staat NIET UIT, ik herhaal, deze staat NIET UIT.
Pas met het koekblik nog een prent gehad daar
Wat ik niet wist is dat die sensoren daar geen motoren oppikken, is dat algemeen bekend?
Wie ben jij ook alweer? Laatst jarig geweest?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:58 schreef chiren het volgende:
Het lijkt of hij uitstaat, maar sinds de max snelheid daar is verhoogd naar 100 tonen ze geen 80 meer op de borden.
Zelfde situatie als op de ring van Amsterdam (west).
Stuk op de A4 waar wél 80 boven de weg staat (Zoeterwoude) is dan weer geen trajectcontrole. Staat wel vaak een flitser.
Op de A13 na Delft-zuid, bij de benzinepomp en Burger King staan ze ook zeer vaak te flitsen (hmp 12.8).
Mij pakken ze niet meer op de A4/A13
Is dat niet meer dan? Toen hij 80 was stond die in ieder geval uit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:58 schreef chiren het volgende:
Het lijkt of hij uitstaat, maar sinds de max snelheid daar is verhoogd naar 100 tonen ze geen 80 meer op de borden.
Zelfde situatie als op de ring van Amsterdam (west).
Stuk op de A4 waar wél 80 boven de weg staat (Zoeterwoude) is dan weer geen trajectcontrole. Staat wel vaak een flitser.
Op de A13 na Delft-zuid, bij de benzinepomp en Burger King staan ze ook zeer vaak te flitsen (hmp 12.8).
Mij pakken ze niet meer op de A4/A13
MITS je tussen de lussen doorrijdt, maar die weet elke motorrijdert feilloos te vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:46 schreef chiren het volgende:
[..]
Deze staat NIET UIT, ik herhaal, deze staat NIET UIT.
Pas met het koekblik nog een prent gehad daar
Wat ik niet wist is dat die sensoren daar geen motoren oppikken, is dat algemeen bekend?
Dan sowieso nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
MITS je tussen de lussen doorrijdt, maar die weet elke motorrijdert feilloos te vinden natuurlijk
Schijnt bij de nieuwe (o.a. die op de A2) niet te werken ivbm andere lussen en andere soort (video)controle.
Geen id maar klinkt wel geilquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:27 schreef picodealion het volgende:
Iemand hier met een HJC Symac helm? Ik heb de chin curtain er per ongeluk afgehaald en krijg 'm er niet meer op. Is daar een truc voor die ik niet zie?
Ik heb me in deze reeks nog nooit fatsoenlijk voorgesteld, maar heb sinds oktober '12 mijn rijbewijs A en rij sinds maart een '04 Kawa ZX-6R.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie ben jij ook alweer? Laatst jarig geweest?
Klikt er in mijn HJC ook gewoon in. Zal kijken of ik een pic kan maken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:27 schreef picodealion het volgende:
Iemand hier met een HJC Symac helm? Ik heb de chin curtain er per ongeluk afgehaald en krijg 'm er niet meer op. Is daar een truc voor die ik niet zie?
Ik ben normaal geen policyvreter maar je moet eerst maar eens een tijdje posten eerdat onze SD het rijtje met noobs aanpast. Maar welcome to the cribquote:Op zaterdag 20 april 2013 05:09 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik heb me in deze reeks nog nooit fatsoenlijk voorgesteld, maar heb sinds oktober '12 mijn rijbewijs A en rij sinds maart een '04 Kawa ZX-6R.
[ afbeelding ]
Mag evt wel in de OP bij de n00bs.
Lurk al een tijdje mee, komen leuke dingen voorbij
[..]
Klikt er in mijn HJC ook gewoon in. Zal kijken of ik een pic kan maken.
ja dat zou je wel willen hequote:Op zaterdag 20 april 2013 05:09 schreef chiren het volgende:
[..]
Mag evt wel in de OP bij de n00bs.
[..]
Kenteken was niet te zien, als ie door had gereden zou ie wel weggekomen zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo dan 250 geijkt, denk dat de motorrijder nu een hayabusa thuis heeft![]()
Denk geen standaart volvo waar ze in zaten.
Meer van die filmpjes
Ohquote:Op zaterdag 20 april 2013 06:13 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik ben normaal geen policyvreter maar je moet eerst maar eens een tijdje posten eerdat onze SD het rijtje met noobs aanpast. Maar welcome to the crib
Als het Fok!MC heet kan je het beter niet noobs maar 'prospects' noemen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 06:13 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik ben normaal geen policyvreter maar je moet eerst maar eens een tijdje posten eerdat onze SD het rijtje met noobs aanpast. Maar welcome to the crib
En dan door de spits rijdenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Precies ! En dan golden earing draaien
almere uitgaand is elke weg goed tochquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:44 schreef Vrieskist het volgende:
Uitlaatje zit er onder, klinkt goedlater even nieuwe poser pics maken
Wil ook nog wel even een ritje maken. Heeft iemand tips, waar naar toe vanuit Almere?
Ditquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
almere uitgaand is elke weg goed toch
klikquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:22 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog goede motortips in omgeving haarlem/zandvoort?
Kan geen posts quoten uit gesloten topics op de mobiele layout, dus ik quote deze welquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:54 schreef einschtein het volgende:
Nog even laten spuiten en hij is weer zoals hij hoort![]()
[ afbeelding ]
(Ben toch wel blij dat ik niet ben geboren met 2-linkerhanden)
Mja, zo stond ik gisterenavond ook al in de kroeg om me toen pas te bedenken dat ik over een kwartier ook weer moet aanrijden voor een ritjequote:Op zaterdag 20 april 2013 12:40 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Kan geen posts quoten uit gesloten topics op de mobiele layout, dus ik quote deze wel
Nee, ik ga niet mee met een ritje morgen. Vanavond naar de kroeg en ik weet niet of ik in staat ben om te rijden morgenmiddag
Bedankt nog voor de felicitaties
Werk ze!quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:34 schreef Salatrel het volgende:
Het is maar 5km naar het station maar toch een lamme arm.... Ik haat zonnige weekenden
Pompen of verzuipen hèquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:16 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ben boos!![]()
![]()
Wat een doorsnee makkelijk klusje had moeten zijn is uitgelopen op een fiasco.
Ik krijg maar geen druk op het remsysteem...nouja, een beetje dan.![]()
Nooit problemen met dit klusje gehad, maar nu zit de Alp mij dwars.
Met een alp? Echt nie!quote:
dubbele voorrem? Zit in het T-stuk. Stug volhouden, AT is ook zo'n klerelijer om te ontluchten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:16 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ben boos!![]()
![]()
Wat een doorsnee makkelijk klusje had moeten zijn is uitgelopen op een fiasco.
Ik krijg maar geen druk op het remsysteem...nouja, een beetje dan.![]()
Nooit problemen met dit klusje gehad, maar nu zit de Alp mij dwars.
Je bedoelt richting Kleinpolderplein? Ik ga nooit hard genoeg om dat te controlerenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Deka ! staat de trajectcontrole aan het einde van de a13 nou aan of niet?
Uhuquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je bedoelt richting Kleinpolderplein? Ik ga nooit hard genoeg om dat te controleren
Moet je eens met een haarspeld doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:23 schreef Yreal het volgende:
Net trouwens met 70 geprobeerd een haakse bocht te nemen
Enkele schijf voor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dubbele voorrem? Zit in het T-stuk. Stug volhouden, AT is ook zo'n klerelijer om te ontluchten.
Ik heb er nu staalomvlochten op zitten, T-stuk met pensioen, en gewoon een dubbele leiding vanaf de pomp.
Die was 2k geleden al opquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:28 schreef pindaplukker het volgende:
Net gruwelijk hard lopen knallen door heel brabant heen, wat resulteerde in dit:
[ afbeelding ]
Dat wordt een nieuw bandje
Shit gastquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:28 schreef pindaplukker het volgende:
Net gruwelijk hard lopen knallen door heel brabant heen, wat resulteerde in dit:
[ afbeelding ]
Dat wordt een nieuw bandje
Alsof jij met gereedschap overweg kuntquote:
Zo'n geluid wat je eigenlijk vooral voelt in plaats van hoort?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:12 schreef Vrieskist het volgende:
Lekker gezwaaid vanmiddag, tochtje gemaakt van Almere via Naarden, Loenen, Maarssen en weer terug via de A27.
BOS Uitlaatje bevalt ook prima, lekkere lage rauwe grom zit er nu in
Dit, de kanten van die band hebben weinig slijtage gehad volgens mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Shit gastBen jij met een burn-out alle Brabantse wegen afgegaan ofzo?
Toen ik vertrok zat die middelste kale strook er nog nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Shit gastBen jij met een burn-out alle Brabantse wegen afgegaan ofzo?
Ik heb ook een stukje gereden in Brabant, maar dat was op een industrieterreintjeSchaamrandjes wat bijwerken. Links is hij er bijna af, bochten naar rechts ben ik minder goed in. Ook nog een paar mooie actiefoto's gemaakt trouwens
straks even erbij pakken
Mwa, schaamrandje van 1 cmquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dit, de kanten van die band hebben weinig slijtage gehad volgens mij
180 is ook niet zoooh snel natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:21 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Toen ik vertrok zat die middelste kale strook er nog niet![]()
Iets van 250 km gereden rondom Tilburg, Den Bosch en Eindhoven. Echt meest debiele rit ooit![]()
Ruzie met wielrenners gehad, stukje offroad door het bos, boze boer met traktor achter ons aan gehad, een auto met aanhangwagen die door de wind schaart (heet toch zo?), en er overal bakstenen op de weg flikkerden. Uiteindelijk nog een stukkie knallen op de snelweg, denken dat je hard rijd met 180, komt er èèn of andere busa inclusief verlengde achterbrug pipo je met 250+ inhalen
[..]
Mwa, schaamrandje van 1 cmToen ik de motor 2 maanden terug kocht was dit veel meer
Ja, dit is echt veel beter dan het origineel, kan de demper er ook nog uithalen ... hmmmm.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zo'n geluid wat je eigenlijk vooral voelt in plaats van hoort?
Ai ai! Dichtlassen of wat? Te strak gemonteerd en door trillingen gaan scheuren?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:23 schreef BlackLining het volgende:
Saai ritje dan, alleen maar rechtdoor
[ afbeelding ]
Even kijken of dat gaat. Is een plat vlak dus best lastig. Daarnaast is het RVS en dat laat zich niet zo lekker lassen. Zit even te kijken naar een mogelijkheid om de demper wat verder er overheen te schuiven zodat de barst onder die klem komt. Pakking ertussen en dan stevig dichtzetten, moet ook wel houden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:00 schreef JK het volgende:
[..]
Ai ai! Dichtlassen of wat? Te strak gemonteerd en door trillingen gaan scheuren?
in mijn topkoffer zit al een sticker dat ze niet adviseren harder dan 130 te rijden en jullie gaan 170 met een spanfbandentas rijdenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:06 schreef picodealion het volgende:
Ik stond vanochtend ook op de vluchtstrook, gelukkig niks ernstigs. Ben met een vriend een weekendje naar Leuven, hij heeft geen topkoffer dus had met banden zijn tas en slaapzak achterop gebonden. Even een stukje kijken hoe hard we konden, en bij de 170 vloog zijn slaapzak eraf. Kon er met gemak omheen en we hebben 'm teruggevonden, maar wel even schrikken.
Hier Almere - Muiderberg - Naarden - Blaricum. Ook via A27 terug, heerlijk die tegenwind daar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:12 schreef Vrieskist het volgende:
Lekker gezwaaid vanmiddag, tochtje gemaakt van Almere via Naarden, Loenen, Maarssen en weer terug via de A27.
BOS Uitlaatje bevalt ook prima, lekkere lage rauwe grom zit er nu in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij 210 houden de magneten van mijn tanktas het niet meerquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in mijn topkoffer zit al een sticker dat ze niet adviseren harder dan 130 te rijden en jullie gaan 170 met een spanfbandentas rijden
Ik heb het kapwerk los en vast gekregenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alsof jij met gereedschap overweg kunt
beter poetsenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:15 schreef Yreal het volgende:
Ik haat pekel. Mijn motor blijft maar korrelig van het zout//
bij 240 blijft de mijne prima zittenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bij 210 houden de magneten van mijn tanktas het niet meer
Waar heb je dat zout zitten dan dat je het er niet af krijgt?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Speciaal spul van de halfords. Maar glimmen doet ie nu wel, alleen dat zout
nee een topkoffer, dat is je van hetquote:
Kun je niet gewoon wat tassen aan je achterbrug hangen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee een topkoffer, dat is je van het
Dat past wel bij zoon zandvreter of een bmw.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee een topkoffer, dat is je van het
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier Almere - Muiderberg - Naarden - Blaricum. Ook via A27 terug, heerlijk die tegenwind daar.Waar les je in Almere? Want klinkt als een van de routes die ook vaak moest lessenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a frood who really knows where his towel is.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alsof jij met gereedschap overweg kunt
Alsof jij zo'n stermonteur bentquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:23 schreef BlackLining het volgende:
Saai ritje dan, alleen maar rechtdoor
[ afbeelding ]
Want?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Alsof jij zo'n stermonteur bent![]()
; heb je je wel eens gerealiseerd dat die onbehouwen bout je hele poot open gaat halen als je eens op je bek gaat?
VBOCquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:36 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Waar les je in Almere? Want klinkt als een van de routes die ook vaak moest lessen
You're kidding, right?quote:
Neuh, ik had maar je halve bericht gelezen, niet dat je het over die bout hadquote:
Waar moet je eigenlijk examen doen? Ik moest toen voor rijbewijs B helemaal naar Harderwijk.quote:
AVB in Amsterdam Zuid Oost volgens mij, afrit bij Ikea ergens. AVD omgeving Huizen dacht ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waar moet je eigenlijk examen doen? Ik moest toen voor rijbewijs B helemaal naar Harderwijk.
Bij Borchland inderdaad. Daar bij de Motoport 2 minuten vandaan zat mijn rijschoolquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
AVB in Amsterdam Zuid Oost volgens mij, afrit bij Ikea ergens. AVD omgeving Huizen dacht ik.
Maar dit is meer voor het Rijlestopic
Ahquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij Borchland inderdaad. Daar bij de Motoport 2 minuten vandaan zat mijn rijschoolEn daar op loopafstand woon ik
Maar wel beter dat je in huizen kan
daar moet wel een MF sticker opquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto van internet bij gebrek aan beter:
[ afbeelding ]
die zijn gaafquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto van internet bij gebrek aan beter:
[ afbeelding ]
Uhu, en wat een geluidquote:
Het was ook een grap.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee nooit gehad en zal er ook nooit komen
Weet ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:05 schreef bascross het volgende:
Dikke v-twin. Denk wel om de nokkenaskettingspanners.
Tenzij je echt de race-sessies gaat rijden valt dat wel mee toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:12 schreef WhiteJoker het volgende:
Morgen naar de Landelijke Motordagen in Assen. Heb er op zich wel zin in, maar ik knijp hem wel een beetje. Je rijd toch achter elkaar... En die haarspeldbocht...
Nicequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tenzij je echt de race-sessies gaat rijden valt dat wel mee toch?Kan me niet voorstellen dat dat zó hard gaat.
Lijkt mij trouwens wel vet om een circuit dagje te doenSchort nog wel het een en ander aa bochtentechniek als het kort en snel moet. Vandaag een tijd rondgereden op een soort industrie terrein, zak ook een lastige bocht in.. Hier dus. Eerst een lichte bocht naar links, heel klein stukje rechtdoor en dan een bijzonder scherpe naar rechts. Dus met gas de bocht uit, flink remmen, terugschakelen, meteen weer op het gas en direct inkantelen naar rechts. Wel leuk hoor, zo technisch rijden
Zeker op een circuit, weet je vrijwel zeker dat er geen troep op de baan ligt en dat de kans dat je ergens tegenaan vliegt (lantaarnpaal ofzo) als je op je bek gaat vrij nihil is.
Lol ik klik even verder richting de bocht met die middengeleider, ligt er in eens sneeuwquote:
Ja, sommige beelden hebben wel sneeuw, andere nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol ik klik even verder richting de bocht met die middengeleider, ligt er in eens sneeuw
Wel nasty dat ding als je aan het spelen bent daar.
Dat gaan we inderdaad niet meer doen dusquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in mijn topkoffer zit al een sticker dat ze niet adviseren harder dan 130 te rijden en jullie gaan 170 met een spanfbandentas rijden
Ik zag vandaag toch een foto op facebook dat het nog zo'n 90km/u gaat vlak voor een bocht...quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tenzij je echt de race-sessies gaat rijden valt dat wel mee toch?Kan me niet voorstellen dat dat zó hard gaat.
Gewoon je eigen tempo rijden en niet bij willen blijven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik zag vandaag toch een foto op facebook dat het nog zo'n 90km/u gaat vlak voor een bocht...
Mja, dat is vrij rap. Sommige bochten kan het wel, maar ik zou dat circuit niet met constant 90 durven rijden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik zag vandaag toch een foto op facebook dat het nog zo'n 90km/u gaat vlak voor een bocht...
Ik vraag wel of ik achteraan mag rijden...quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, dat is vrij rap. Sommige bochten kan het wel, maar ik zou dat circuit niet met constant 90 durven rijden.
Maar ehh, belangrijkste is dat je jezelf nooit laat opjagen. Beter dat de mensen achter je even op de rem moeten, dan dat jij over je grens gaat en in de grindbak eindigt. Je wordt er vanzelf steeds handiger in, dat moet je nooit pushen.
Ach, je zult heus niet de enige zijn die niet vol gas de bocht door durftquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik vraag wel of ik achteraan mag rijden...
Ja zo'n VRO cursus wil ik sowieso doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach, je zult heus niet de enige zijn die niet vol gas de bocht door durftEr zullen er van de andere kant waarschijnlijk ook een aantal zijn die óók niet durven, het toch doen, en in de bak eindigen. Daarnaast, als je het echt te lomp vind worden kun je natuurlijk altijd gewoon naar de kant gaan en afstappen hea
Als je er niet zo handig en bent maar je vind het wel leuk om te doen kun je een VRO-R dagje overwegen. Krijg je hele goede begeleiding over je bochtentechniek
En dus niet jezelf laten opnaaien, want het crashlijstje van april is onderhand vol
Gewoon een beetje tegenwind creerenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:40 schreef Juicyhil het volgende:
Gofferdomme. Tyfuswind he. Het vervelende met die rukwinden is dat je motor opeens een andere richting gaat zoeken
Veel van de wind vang je zelf met je eigen lichaam. Als je er bang van bent, ga je je vrijwel automatisch aan de motor vastklampen. Met als gevolg dat de motor exact jouw bewegingen overneemt en enorm zenuwachtig gaat rijden.quote:
Goed om je heen blijven kijken en de ruimte op blijven zoeken om de dweilers op te vangen. En ontspannen. Het engste vond ik van de week ook niet zozeer de dweilers en de wind zelf, maar het tegen een ander voertuig aanrijden bij het inhalen/ingehaald worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:40 schreef Juicyhil het volgende:
Gofferdomme. Tyfuswind he. Het vervelende met die rukwinden is dat je motor opeens een andere richting gaat zoeken
Kan niet, benzine is op.quote:
Had ik uberhaupt maar een baasquote:
Waar lance je free in?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Had ik uberhaupt maar een baasDat beetje freelancen schiet ook niet op als je verder de hele dag op de motor zit
Ik doe wat grafisch ontwerp. Schiet niet echt op maar tot ik weer een fatsoenlijke baan heb gevonden kan het ermee door en kan ik eten en wat motorrijdenquote:
Grafisch ontwerp is echt crisis he? Ik probeer voor mijn zusje ook wat te regelen, maar wat een drama is dat zegquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik doe wat grafisch ontwerp. Schiet niet echt op maar tot ik weer een fatsoenlijke baan heb gevonden kan het ermee door en kan ik eten en wat motorrijdenSinds ik weer in Den Bosch woon heb ik geen werk meer namelijk.
Mijn vorige baas reed wel motor trouwensAlleen ik geloof niet dat ik daar ooit benzine van gekregen zou hebben
Kerstpakket kon er al niet vanaf namelijk..
quote:
Waar de neuk is die motor mee bezig?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
175km/h op de teller! Wel plat anders kreeg ik dit, vanaf 1:00:
Dan schijt je behoorlijk wel kan ik zeggen.
Ik rij ook nu niet harder dan 140/150 op de teller sinds dat akkefietje.
Geen idee, ik haalde het ook maar aan als voorbeeld.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar de neuk is die motor mee bezig?
Per ongeluk LSD getankt in plaats van Euro95?
Hoe vang je zoiets op dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Edit: Kijkvoer
Kijk dat 2e filmpje maar, daar wordt het mooi uitgelegd. Bij mij komt het erop neer dat ik te licht ben (63-65 kiloquote:
Ja maar als de motor dat doet, wat moet ik dan doen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kijk dat 2e filmpje maar, daar wordt het mooi uitgelegd. Bij mij komt het erop neer dat ik te licht ben (63-65 kilo) Maar liggen op de tank is ook een optie, maar niet opeens remmen of gas los laten
Liggen, en rustig van het gas af mocht dat nodig zijn. Maar je zult merken dat als je gaat liggen het vaak al ophoudt met wobbelen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja maar als de motor dat doet, wat moet ik dan doen?
Hier heb je toch stuurdempers voor?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Liggen, en rustig van het gas af mocht dat nodig zijn. Maar je zult merken dat als je gaat liggen het vaak al ophoudt met wobbelen.
Misschien leuk als je serieus vaker circuit gaat rijden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:00 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Hier heb je toch stuurdempers voor?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:00 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Hier heb je toch stuurdempers voor?
Dus tja. En niet elke fiets heeft standaard stuurdempersquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien leuk als je serieus vaker circuit gaat rijden.
Dat is volgens mij altijd zo zelfs op een fiets met trappersquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef BlackLining het volgende:
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehadMijn fiets wordt juist steeds stabieler als hij harder gaat. Heeft wellicht ook wel wat met het model te maken. De mijne is knap zwaar en heeft het gewicht erg laag zitten..
Daarom. Dat hok van mij is ook niet gemaakt voor snelheid. Maar Yreal dacht dat deze hokken geen 150 zouden halen.. Hij en zijn tenere ook...quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef BlackLining het volgende:
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehadMijn fiets wordt juist steeds stabieler als hij harder gaat. Heeft wellicht ook wel wat met het model te maken. De mijne is knap zwaar en heeft het gewicht erg laag zitten..
Je hebt het vast niet over de stank?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef BlackLining het volgende:
Boh, wat voelt dat lekker zegVanaf 11 uur vanmorgen mijn motorlaarzen al aan, nu pas uitgedaan.
Heerlijk
Ik zou willen dat ik een tenere hadquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daarom. Dat hok van mij is ook niet gemaakt voor snelheid. Maar Yreal dacht dat deze hokken geen 150 zouden halen.. Hij en zijn tenere ook...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedacht me net dat ik al in geen maanden meer in het donker heb geredenquote:
nu met de motor. Was een nieuwe club Open, gratis entree, dus denk ga even kijken.quote:
Heerlijk rijden, geen kip op de weg en die der rijdt even in de gaten houden of die niet keert etc.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat ik al in geen maanden meer in het donker heb gereden
Wil ook nog wel eigenlijk ondanks dat ik er vandaag al zo'n 100km op heb zitten. Maar ja, het bier heeft al gevloeid
5 euro??quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
nu met de motor. Was een nieuwe club Open, gratis entree, dus denk ga even kijken.
moest ik alsnog 5¤ betalen ja doei.
Mijn gedachte. Zo graag hoef ik de nieuwe sjonnie tent nou ook weer niet te zienquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
5 euro??![]()
Haal ik wel een treetje bier voor
lever dat rijbewijs maar ik. Blijkbaar ben je 12quote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef Yreal het volgende:
Wat ben ik toch weer een klier. Langs de weg staan en foto's maken met flits als mensen te hard langs rijden
quote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef Yreal het volgende:
Wat ben ik toch weer een klier. Langs de weg staan en foto's maken met flits als mensen te hard langs rijden
Meer een beetje peilen of ie nou aanstond of niet.quote:Op zondag 21 april 2013 00:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zo grappig vind ik dat niet.
Was jij dat niet die twee pagina's vol aan het insert ziekte was over een potentiele boete op de A4 laatst?
Ah, op die fiets (quote:Op zondag 21 april 2013 00:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Meer een beetje peilen of ie nou aanstond of niet.
Vond het wel komisch, ik maakte een foto van mijn motor en ineens remde mensen af
Is bijna niks meer van te zien, veel te donker.quote:Op zondag 21 april 2013 00:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, op die fiets () Ik dacht even dat je langs een weg was gaan staan om mensen te fucken met flits
Maar ehh, waar blijft die foto?
alleen de topkoffer.. Ik moet maar fluo gaan dragenquote:Op zondag 21 april 2013 09:47 schreef Dekatria het volgende:
Je fiets valt niet op.
En je helm ook niet.
Fantastisch filmpjequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Edit: Kijkvoer
quote:Op zondag 21 april 2013 10:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
alleen de topkoffer.. Ik moet maar fluo gaan dragen
Natuurlijk niet, ik zou eerder een fiat panda rijdenquote:Op zondag 21 april 2013 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
Plak een beetje reflecterende zooi op je brommer, ook verkrijgbaar in zwart
Eén van die 2 reed BMW, en die heeft er dus idd ook een gele systeemhelm bijquote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef Dekatria het volgende:
Doe er dan ook maar meteen zo'n fluo-gele helm bij
Ja, en dan nog wat van die blauw-oranje strepen op de motor zekerquote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef Dekatria het volgende:
Doe er dan ook maar meteen zo'n fluo-gele helm bij
Op de meeste pakken zit datquote:Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef BlackLining het volgende:
Er zijn nog meer kleuren die fluoriserende eigenschappen hebben hoor![]()
Mijn pak heeft een aantal witte strepen. Reflecteerd ook zat. Ik vind het trouwens wel belangrijk om ook wat reflectie te hebben op het pak en niet alleen op de fiets. Mocht het zo zijn dat je onvrijwillig afstapt vind ik het wel prettig als mensen mij ook zien, en niet alleen mijn fiets die in de berm ligt
Nee, maar goed. Beter het zekere voor het onzekere natuurlijk. Het voorkomen dat je voor je flikker gereden wordt geld natuurlijk niet alleen op de fiets maar ook als het al te laat is. Stel dat je op een donkere snelweg er vanaf gereden wordt is het wel prettig dat men jou ook ziet gaan. Zal zonder reflectie ook wel lukken, maar toch. Daarnaast rijdt men niet snel tegen iets aan wat licht geeftquote:Op zondag 21 april 2013 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op de meeste pakken zit dat
Overigens is het wel de bedoeling dat die zooi voorkomt dat je voor je flikker gereden wordt, en niet dat je achteraf gevonden kunt worden. Tevens denk ik dat als jij in het donker ergens staat/ligt in een zwart motorpak met reflectiestreepjes, dat niemand jou gaat herkennen als gevallen motorrijder, maar da's weer een ander verhaal.
Wel mooi uitgelegd zo. En die 'weave' begon al bij 136km/u. Tegenwoordig toch wel veel aangepast.. al heb ik er denk ik rond 175km/u last van op mijn motor (dan gaat de achterkant een beetje kwispelen). Maar ik weet nu dat ik zo even langs de McDonalds moet en daarna naar de snackbar, dat 2x per week en dan kan ik ook stabiel nog 175km/u rijden.quote:Op zondag 21 april 2013 11:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Fantastisch filmpje. Heerlijk retro en dat Britse.
Ik heb een Khaki/zandkleurig pak, voor de zichtbaarheid niet zo spannend, daarvoor zitten er reflecterende biezen en vlakken op, maar wel lekker voor in de zomerquote:Op zondag 21 april 2013 13:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, maar goed. Beter het zekere voor het onzekere natuurlijk. Het voorkomen dat je voor je flikker gereden wordt geld natuurlijk niet alleen op de fiets maar ook als het al te laat is. Stel dat je op een donkere snelweg er vanaf gereden wordt is het wel prettig dat men jou ook ziet gaan. Zal zonder reflectie ook wel lukken, maar toch. Daarnaast rijdt men niet snel tegen iets aan wat licht geeft
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Alleen is de rits wel zwart
ik zeg dagje uit naar een hele lading motorzakenquote:Op zondag 21 april 2013 13:21 schreef Anne het volgende:
En via internet bestellen doe ik liever niet.
Bij de meeste motorzaken is ze binnen 2 minuten in de ladies-corner al klaar, omdat gewoon de maat er niet bij hangt, en meestal niet leverbaar is ook.quote:Op zondag 21 april 2013 13:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zeg dagje uit naar een hele lading motorzakenSD deponeren in de koffiehoek en shop till you drop
ik dacht hetzelfde maar dacht dan denkt ze vast weer dat ik lollig probeer te doenquote:Op zondag 21 april 2013 13:24 schreef BlackLining het volgende:
Beetje stupid wellicht, maar al eens bij kindermaten rondgegeken? Verkopen ze ook steeds meer dingen voor.
Ik heb de motorbeurs en nu een aantal motorzaken gehad, maar de meeste pakken/jassen beginnen bij maat 36 (en met hele hoge uitzondering bij maat 34). En da's eigenlijk te groot.quote:Op zondag 21 april 2013 13:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zeg dagje uit naar een hele lading motorzakenSD deponeren in de koffiehoek en shop till you drop
Kindjes hebben geen tieten, die moet ik ook nog ergens kwijtquote:Op zondag 21 april 2013 13:24 schreef BlackLining het volgende:
Beetje stupid wellicht, maar al eens bij kindermaten rondgegeken? Verkopen ze ook steeds meer dingen voor.
Neuh, het is ook geen stomme gedachte. Maar ook dat werkt dus niet echtquote:Op zondag 21 april 2013 13:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde maar dacht dan denkt ze vast weer dat ik lollig probeer te doen
Gewoon stukken eruit knippen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb de motorbeurs en nu een aantal motorzaken gehad, maar de meeste pakken/jassen beginnen bij maat 36 (en met hele hoge uitzondering bij maat 34). En da's eigenlijk te groot.
[..]
Kindjes hebben geen tieten, die moet ik ook nog ergens kwijt. Nu heb ik niet zulke grote, maar ik vind dat bij mijn huidige pak daar al best weinig ruimte voor is (lees: Het zit daar best strak).
En dat ik ging stoppen heb je verkeerd begrepen denk ik, dat was als, als, als. Voorlopig rij ik nog op m'n Alp rond, samen met SD, zodat ie me kan oprapen als ik weer eens ompleur.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:21 schreef Anne het volgende:
Mijn pak heeft aan de achterkant meer reflectie-meuk dan aan de voorkant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar een (licht van kleur)doorwaai-jack.
Maar dat blijkt nogal lastig te vinden voor kleine meisjes. En via internet bestellen doe ik liever niet.
quote:
maar daar zitten geen bloemetjes op geborduurdquote:Op zondag 21 april 2013 13:38 schreef Anne het volgende:
Ik vind deze trouwens wel mooi:
http://www.termaatmotoren(...)e%20Dames%20jas.html
Waar haal je die nou vandaan danquote:Op zondag 21 april 2013 13:38 schreef Salatrel het volgende:
als ze dat jack nou gewoon zo zouden leveren
[ afbeelding ]
Heb je binnen 2 ritjes een zwart/grijze jasquote:Op zondag 21 april 2013 13:38 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Die teken ik er wel op met een viltstift danquote:Op zondag 21 april 2013 13:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar daar zitten geen bloemetjes op geborduurd
Ik mis alleen nog 200.000 gaatjes, wat het een doorwaai jas maaktquote:Op zondag 21 april 2013 13:38 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |