Die ken ik wel, maar het was heel kort nacht en ik kom daar verder nooitquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:23 schreef BlackLining het volgende:
www.flitsers.netis overigens niet compleet, maar heeft wel veel.
XTZ750quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:28 schreef BlackLining het volgende:
Ik wel er best een van je overnemen hoor
Wat krijg je erbij?
Ik lees nou net dat de trajectcontrole op de A13 uit staatquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:24 schreef BlackLining het volgende:
Maar ehh, allemaal voor de veiligheid
Ja, daar zeg je zo wat! Sinds daar een variabele snelheid geldt staat die uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik lees nou net dat de trajectcontrole op de A13 uit staatis dat nog steeds zo?
Pwew, dat is dan weer iets. Nu nog hopen dat de score op de A4 meevalt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je zo wat! Sinds daar een variabele snelheid geldt staat die uit
Nope, een oudje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Enne, XTZ, een nieuwe?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope, een oudje.
[ afbeelding ]
Alleen met wat grovere band.
Logischquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
Ik voel me als een kind op de dag voor kerst!
xtz maken ze al een poosje niet meer nieuw dat is de xt660zquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Enne, XTZ, een nieuwe?
XTZ1200 wel geloof ik toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
xtz maken ze al een poosje niet meer nieuw dat is de xt660z
Nou ja, een dergelijke verbaal zal iets van 250 euro zijn denk ik? Dat is gewoon een risico dat je incalculeert als je gas wilt gevenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoeveel verdien jij wel niet, als je dat mooi vindt?
hahaha 40 te hard 250 euro?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, een dergelijke verbaal zal iets van 250 euro zijn denk ik? Dat is gewoon een risico dat je incalculeert als je gas wilt geven![]()
In de auto ga ik dan ook rustig 160 over die snelwegen. Zolang ik maar onder de 50 overschrijding blijf
Serieus?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:50 schreef Yreal het volgende:
Vanmiddag een mobiele speaker gekregen. Nou loop ik al een tijdje te klooien met het idee om zoiets in de motor in te bouw...
Ik heb dat wel in de set van de tom tom, maar dat lijkt mij ook niet relaxt muziek luisterenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:53 schreef BlackLining het volgende:
Koop een Goldwing, die hebben dat ingebouwd
Ik wil het wel nog in de helm hebben. Alleen wil ik dan wel zo'n ontvanger die niet buiten om de helm hangt, dat vind ik lelijk.
Yreal is toch ook scooter volkquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Precies ! En dan golden earing draaien
Het is overigens altijd wel een hit om bij een borrel ofzo binnen te komen in motorpak. En dan maakt altijd iemand de grap : En dan heeft ie een pak, onder zijn pak !quote:
Met je motorlaarzen eronderquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is overigens altijd wel een hit om bij een borrel ofzo binnen te komen in motorpak. En dan maakt altijd iemand de grap : En dan heeft ie een pak, onder zijn pak !
En dan trek je je motorpak uit en sta je daar in 3deling pak met stropdas
Ah, was dat Yreal?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:47 schreef einschtein het volgende:
Rijden ze hem aan het einde nog bijna aan ook'Howhow''
Zo dan 250 geijkt, denk dat de motorrijder nu een hayabusa thuis heeftquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:47 schreef einschtein het volgende:
Rijden ze hem aan het einde nog bijna aan ook'Howhow''
Mja, maar die reed óók veul te hard op A4 vandaagquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Was Yreal niet die skinny lange guy? Waait ie niet van de motort af met 220?
Ja, die had t tempo er lekker inquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo dan 250 geijkt, denk dat de motorrijder nu een hayabusa thuis heeft![]()
Denk geen standaart volvo waar ze in zaten.
Meer van die filmpjes
Veul te hard, als in 150 waar je 100 mag? Ahaaaquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, maar die reed óók veul te hard op A4 vandaag
Deze staat NIET UIT, ik herhaal, deze staat NIET UIT.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik lees nou net dat de trajectcontrole op de A13 uit staatis dat nog steeds zo?
start maar met sparen yrealquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:46 schreef chiren het volgende:
[..]
Deze staat NIET UIT, ik herhaal, deze staat NIET UIT.
Pas met het koekblik nog een prent gehad daar
Wat ik niet wist is dat die sensoren daar geen motoren oppikken, is dat algemeen bekend?
Wie ben jij ook alweer? Laatst jarig geweest?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:58 schreef chiren het volgende:
Het lijkt of hij uitstaat, maar sinds de max snelheid daar is verhoogd naar 100 tonen ze geen 80 meer op de borden.
Zelfde situatie als op de ring van Amsterdam (west).
Stuk op de A4 waar wél 80 boven de weg staat (Zoeterwoude) is dan weer geen trajectcontrole. Staat wel vaak een flitser.
Op de A13 na Delft-zuid, bij de benzinepomp en Burger King staan ze ook zeer vaak te flitsen (hmp 12.8).
Mij pakken ze niet meer op de A4/A13
Is dat niet meer dan? Toen hij 80 was stond die in ieder geval uit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:58 schreef chiren het volgende:
Het lijkt of hij uitstaat, maar sinds de max snelheid daar is verhoogd naar 100 tonen ze geen 80 meer op de borden.
Zelfde situatie als op de ring van Amsterdam (west).
Stuk op de A4 waar wél 80 boven de weg staat (Zoeterwoude) is dan weer geen trajectcontrole. Staat wel vaak een flitser.
Op de A13 na Delft-zuid, bij de benzinepomp en Burger King staan ze ook zeer vaak te flitsen (hmp 12.8).
Mij pakken ze niet meer op de A4/A13
MITS je tussen de lussen doorrijdt, maar die weet elke motorrijdert feilloos te vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:46 schreef chiren het volgende:
[..]
Deze staat NIET UIT, ik herhaal, deze staat NIET UIT.
Pas met het koekblik nog een prent gehad daar
Wat ik niet wist is dat die sensoren daar geen motoren oppikken, is dat algemeen bekend?
Dan sowieso nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
MITS je tussen de lussen doorrijdt, maar die weet elke motorrijdert feilloos te vinden natuurlijk
Schijnt bij de nieuwe (o.a. die op de A2) niet te werken ivbm andere lussen en andere soort (video)controle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |