Nog mooi binnen de grensl.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef Yreal het volgende:
Mmmm... volgens mij ben ik vanmiddag afgeklokt in de trajectcontrole op de A4...
Ik dacht hij is al voorbij, dus ik zat alweer met 140 op de linkerbaan en toen kwam het eindpunt pas
Achja gemiddelde van 130?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet mooi binnen de grens...
Binnen de grens van je rijbewijs inleveren denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jawel toch? 156 zonder correctiequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kunnen ze sowieso alleen bij een staandehoudingquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Binnen de grens van je rijbewijs inleveren denk ik.
Ja gast, fuck... boeit mij dat rijbewijs nou. Ik ga wel met de tram... het is mij om het geld te doen !/quote:
Neuh hoor, mag je gewoon voorkomen trekken ze hem nog in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat kunnen ze sowieso alleen bij een staandehouding
Overigens is dat niet alleen een trajectcontrole. Hij pakt je ook als je bij een individuele gate te hard gaat
Met 2 afslagen in 20 kilometer, 3 banen en prima verlichtquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, want we gaan immers kaarsrecht door een weiland
Echt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Overigens is dat niet alleen een trajectcontrole. Hij pakt je ook als je bij een individuele gate te hard gaat
Negatief. De OvJ kan je nog wel op het matje roepen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, misschien nog als je moet voorkomen, maar die kans lijkt me klein bij 40 te hard.quote:
En met een nogal slecht wegdek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Met 2 afslagen in 20 kilometer, 3 banen en prima verlicht
Geregistreerde overtreding, dus wel zeker als je er een gewoonte van maakt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, misschien nog als je moet voorkomen, maar die kans lijkt me klein bij 40 te hard.
Alles wat los en vast zit, maar die pakken geen motorenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:16 schreef Yreal het volgende:
Wat flitst er nou eigenlijk allemaal op de A13?
Wegdek van de A4 is prima.quote:
Ja dat weet ik allemaal zelf ook nog wel, weet je nogquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, misschien nog als je moet voorkomen, maar die kans lijkt me klein bij 40 te hard.
Nee maar wat heb je daar allemaal zittende, komende vanaf de A4?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alles, maar die pakken geen motoren![]()
Half jaar lang 4 keer per week met 160 in het uur doorheen gegaan, nooit iets van gehoord
Alleen daar bij R'dam en Schiphol. Maar daartussen barst het van de beschadigingen.quote:
Trajectcontroles (meervoud!) en losse kasten. Met de auto wel eens een prent gehad daar, maar een motor triggert die sensoren niet volgens mij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee maar wat heb je daar allemaal zittende, komende vanaf de A4?
Ohshit !quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Trajectcontroles (meervoud!) en losse kasten. Met de auto wel eens een prent gehad daar, maar een motor triggert die sensoren niet volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |