in mijn topkoffer zit al een sticker dat ze niet adviseren harder dan 130 te rijden en jullie gaan 170 met een spanfbandentas rijdenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:06 schreef picodealion het volgende:
Ik stond vanochtend ook op de vluchtstrook, gelukkig niks ernstigs. Ben met een vriend een weekendje naar Leuven, hij heeft geen topkoffer dus had met banden zijn tas en slaapzak achterop gebonden. Even een stukje kijken hoe hard we konden, en bij de 170 vloog zijn slaapzak eraf. Kon er met gemak omheen en we hebben 'm teruggevonden, maar wel even schrikken.
Hier Almere - Muiderberg - Naarden - Blaricum. Ook via A27 terug, heerlijk die tegenwind daar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:12 schreef Vrieskist het volgende:
Lekker gezwaaid vanmiddag, tochtje gemaakt van Almere via Naarden, Loenen, Maarssen en weer terug via de A27.
BOS Uitlaatje bevalt ook prima, lekkere lage rauwe grom zit er nu in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij 210 houden de magneten van mijn tanktas het niet meerquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in mijn topkoffer zit al een sticker dat ze niet adviseren harder dan 130 te rijden en jullie gaan 170 met een spanfbandentas rijden
Ik heb het kapwerk los en vast gekregenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alsof jij met gereedschap overweg kunt
beter poetsenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:15 schreef Yreal het volgende:
Ik haat pekel. Mijn motor blijft maar korrelig van het zout//
bij 240 blijft de mijne prima zittenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bij 210 houden de magneten van mijn tanktas het niet meer
Waar heb je dat zout zitten dan dat je het er niet af krijgt?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Speciaal spul van de halfords. Maar glimmen doet ie nu wel, alleen dat zout
nee een topkoffer, dat is je van hetquote:
Kun je niet gewoon wat tassen aan je achterbrug hangen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee een topkoffer, dat is je van het
Dat past wel bij zoon zandvreter of een bmw.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee een topkoffer, dat is je van het
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier Almere - Muiderberg - Naarden - Blaricum. Ook via A27 terug, heerlijk die tegenwind daar.Waar les je in Almere? Want klinkt als een van de routes die ook vaak moest lessenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a frood who really knows where his towel is.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alsof jij met gereedschap overweg kunt
Alsof jij zo'n stermonteur bentquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:23 schreef BlackLining het volgende:
Saai ritje dan, alleen maar rechtdoor
[ afbeelding ]
Want?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Alsof jij zo'n stermonteur bent![]()
; heb je je wel eens gerealiseerd dat die onbehouwen bout je hele poot open gaat halen als je eens op je bek gaat?
VBOCquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:36 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Waar les je in Almere? Want klinkt als een van de routes die ook vaak moest lessen
You're kidding, right?quote:
Neuh, ik had maar je halve bericht gelezen, niet dat je het over die bout hadquote:
Waar moet je eigenlijk examen doen? Ik moest toen voor rijbewijs B helemaal naar Harderwijk.quote:
AVB in Amsterdam Zuid Oost volgens mij, afrit bij Ikea ergens. AVD omgeving Huizen dacht ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waar moet je eigenlijk examen doen? Ik moest toen voor rijbewijs B helemaal naar Harderwijk.
Bij Borchland inderdaad. Daar bij de Motoport 2 minuten vandaan zat mijn rijschoolquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
AVB in Amsterdam Zuid Oost volgens mij, afrit bij Ikea ergens. AVD omgeving Huizen dacht ik.
Maar dit is meer voor het Rijlestopic
Ahquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij Borchland inderdaad. Daar bij de Motoport 2 minuten vandaan zat mijn rijschoolEn daar op loopafstand woon ik
Maar wel beter dat je in huizen kan
daar moet wel een MF sticker opquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto van internet bij gebrek aan beter:
[ afbeelding ]
die zijn gaafquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto van internet bij gebrek aan beter:
[ afbeelding ]
Uhu, en wat een geluidquote:
Het was ook een grap.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee nooit gehad en zal er ook nooit komen
Weet ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:05 schreef bascross het volgende:
Dikke v-twin. Denk wel om de nokkenaskettingspanners.
Tenzij je echt de race-sessies gaat rijden valt dat wel mee toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:12 schreef WhiteJoker het volgende:
Morgen naar de Landelijke Motordagen in Assen. Heb er op zich wel zin in, maar ik knijp hem wel een beetje. Je rijd toch achter elkaar... En die haarspeldbocht...
Nicequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tenzij je echt de race-sessies gaat rijden valt dat wel mee toch?Kan me niet voorstellen dat dat zó hard gaat.
Lijkt mij trouwens wel vet om een circuit dagje te doenSchort nog wel het een en ander aa bochtentechniek als het kort en snel moet. Vandaag een tijd rondgereden op een soort industrie terrein, zak ook een lastige bocht in.. Hier dus. Eerst een lichte bocht naar links, heel klein stukje rechtdoor en dan een bijzonder scherpe naar rechts. Dus met gas de bocht uit, flink remmen, terugschakelen, meteen weer op het gas en direct inkantelen naar rechts. Wel leuk hoor, zo technisch rijden
Zeker op een circuit, weet je vrijwel zeker dat er geen troep op de baan ligt en dat de kans dat je ergens tegenaan vliegt (lantaarnpaal ofzo) als je op je bek gaat vrij nihil is.
Lol ik klik even verder richting de bocht met die middengeleider, ligt er in eens sneeuwquote:
Ja, sommige beelden hebben wel sneeuw, andere nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol ik klik even verder richting de bocht met die middengeleider, ligt er in eens sneeuw
Wel nasty dat ding als je aan het spelen bent daar.
Dat gaan we inderdaad niet meer doen dusquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in mijn topkoffer zit al een sticker dat ze niet adviseren harder dan 130 te rijden en jullie gaan 170 met een spanfbandentas rijden
Ik zag vandaag toch een foto op facebook dat het nog zo'n 90km/u gaat vlak voor een bocht...quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tenzij je echt de race-sessies gaat rijden valt dat wel mee toch?Kan me niet voorstellen dat dat zó hard gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |