Pompen of verzuipen hèquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:16 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ben boos!![]()
![]()
Wat een doorsnee makkelijk klusje had moeten zijn is uitgelopen op een fiasco.
Ik krijg maar geen druk op het remsysteem...nouja, een beetje dan.![]()
Nooit problemen met dit klusje gehad, maar nu zit de Alp mij dwars.
Met een alp? Echt nie!quote:
dubbele voorrem? Zit in het T-stuk. Stug volhouden, AT is ook zo'n klerelijer om te ontluchten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:16 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ben boos!![]()
![]()
Wat een doorsnee makkelijk klusje had moeten zijn is uitgelopen op een fiasco.
Ik krijg maar geen druk op het remsysteem...nouja, een beetje dan.![]()
Nooit problemen met dit klusje gehad, maar nu zit de Alp mij dwars.
Je bedoelt richting Kleinpolderplein? Ik ga nooit hard genoeg om dat te controlerenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Deka ! staat de trajectcontrole aan het einde van de a13 nou aan of niet?
Uhuquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je bedoelt richting Kleinpolderplein? Ik ga nooit hard genoeg om dat te controleren
Moet je eens met een haarspeld doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:23 schreef Yreal het volgende:
Net trouwens met 70 geprobeerd een haakse bocht te nemen
Enkele schijf voor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dubbele voorrem? Zit in het T-stuk. Stug volhouden, AT is ook zo'n klerelijer om te ontluchten.
Ik heb er nu staalomvlochten op zitten, T-stuk met pensioen, en gewoon een dubbele leiding vanaf de pomp.
Die was 2k geleden al opquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:28 schreef pindaplukker het volgende:
Net gruwelijk hard lopen knallen door heel brabant heen, wat resulteerde in dit:
[ afbeelding ]
Dat wordt een nieuw bandje
Shit gastquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:28 schreef pindaplukker het volgende:
Net gruwelijk hard lopen knallen door heel brabant heen, wat resulteerde in dit:
[ afbeelding ]
Dat wordt een nieuw bandje
Alsof jij met gereedschap overweg kuntquote:
Zo'n geluid wat je eigenlijk vooral voelt in plaats van hoort?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:12 schreef Vrieskist het volgende:
Lekker gezwaaid vanmiddag, tochtje gemaakt van Almere via Naarden, Loenen, Maarssen en weer terug via de A27.
BOS Uitlaatje bevalt ook prima, lekkere lage rauwe grom zit er nu in
Dit, de kanten van die band hebben weinig slijtage gehad volgens mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Shit gastBen jij met een burn-out alle Brabantse wegen afgegaan ofzo?
Toen ik vertrok zat die middelste kale strook er nog nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Shit gastBen jij met een burn-out alle Brabantse wegen afgegaan ofzo?
Ik heb ook een stukje gereden in Brabant, maar dat was op een industrieterreintjeSchaamrandjes wat bijwerken. Links is hij er bijna af, bochten naar rechts ben ik minder goed in. Ook nog een paar mooie actiefoto's gemaakt trouwens
straks even erbij pakken
Mwa, schaamrandje van 1 cmquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dit, de kanten van die band hebben weinig slijtage gehad volgens mij
180 is ook niet zoooh snel natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:21 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Toen ik vertrok zat die middelste kale strook er nog niet![]()
Iets van 250 km gereden rondom Tilburg, Den Bosch en Eindhoven. Echt meest debiele rit ooit![]()
Ruzie met wielrenners gehad, stukje offroad door het bos, boze boer met traktor achter ons aan gehad, een auto met aanhangwagen die door de wind schaart (heet toch zo?), en er overal bakstenen op de weg flikkerden. Uiteindelijk nog een stukkie knallen op de snelweg, denken dat je hard rijd met 180, komt er èèn of andere busa inclusief verlengde achterbrug pipo je met 250+ inhalen
[..]
Mwa, schaamrandje van 1 cmToen ik de motor 2 maanden terug kocht was dit veel meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |