Geen id maar klinkt wel geilquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:27 schreef picodealion het volgende:
Iemand hier met een HJC Symac helm? Ik heb de chin curtain er per ongeluk afgehaald en krijg 'm er niet meer op. Is daar een truc voor die ik niet zie?
Ik heb me in deze reeks nog nooit fatsoenlijk voorgesteld, maar heb sinds oktober '12 mijn rijbewijs A en rij sinds maart een '04 Kawa ZX-6R.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie ben jij ook alweer? Laatst jarig geweest?
Klikt er in mijn HJC ook gewoon in. Zal kijken of ik een pic kan maken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:27 schreef picodealion het volgende:
Iemand hier met een HJC Symac helm? Ik heb de chin curtain er per ongeluk afgehaald en krijg 'm er niet meer op. Is daar een truc voor die ik niet zie?
Ik ben normaal geen policyvreter maar je moet eerst maar eens een tijdje posten eerdat onze SD het rijtje met noobs aanpast. Maar welcome to the cribquote:Op zaterdag 20 april 2013 05:09 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik heb me in deze reeks nog nooit fatsoenlijk voorgesteld, maar heb sinds oktober '12 mijn rijbewijs A en rij sinds maart een '04 Kawa ZX-6R.
[ afbeelding ]
Mag evt wel in de OP bij de n00bs.
Lurk al een tijdje mee, komen leuke dingen voorbij
[..]
Klikt er in mijn HJC ook gewoon in. Zal kijken of ik een pic kan maken.
ja dat zou je wel willen hequote:Op zaterdag 20 april 2013 05:09 schreef chiren het volgende:
[..]
Mag evt wel in de OP bij de n00bs.
[..]
Kenteken was niet te zien, als ie door had gereden zou ie wel weggekomen zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo dan 250 geijkt, denk dat de motorrijder nu een hayabusa thuis heeft![]()
Denk geen standaart volvo waar ze in zaten.
Meer van die filmpjes
Ohquote:Op zaterdag 20 april 2013 06:13 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik ben normaal geen policyvreter maar je moet eerst maar eens een tijdje posten eerdat onze SD het rijtje met noobs aanpast. Maar welcome to the crib
Als het Fok!MC heet kan je het beter niet noobs maar 'prospects' noemen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 06:13 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik ben normaal geen policyvreter maar je moet eerst maar eens een tijdje posten eerdat onze SD het rijtje met noobs aanpast. Maar welcome to the crib
En dan door de spits rijdenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Precies ! En dan golden earing draaien
almere uitgaand is elke weg goed tochquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:44 schreef Vrieskist het volgende:
Uitlaatje zit er onder, klinkt goedlater even nieuwe poser pics maken
Wil ook nog wel even een ritje maken. Heeft iemand tips, waar naar toe vanuit Almere?
Ditquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
almere uitgaand is elke weg goed toch
klikquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:22 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog goede motortips in omgeving haarlem/zandvoort?
Kan geen posts quoten uit gesloten topics op de mobiele layout, dus ik quote deze welquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:54 schreef einschtein het volgende:
Nog even laten spuiten en hij is weer zoals hij hoort![]()
[ afbeelding ]
(Ben toch wel blij dat ik niet ben geboren met 2-linkerhanden)
Mja, zo stond ik gisterenavond ook al in de kroeg om me toen pas te bedenken dat ik over een kwartier ook weer moet aanrijden voor een ritjequote:Op zaterdag 20 april 2013 12:40 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Kan geen posts quoten uit gesloten topics op de mobiele layout, dus ik quote deze wel
Nee, ik ga niet mee met een ritje morgen. Vanavond naar de kroeg en ik weet niet of ik in staat ben om te rijden morgenmiddag
Bedankt nog voor de felicitaties
Werk ze!quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:34 schreef Salatrel het volgende:
Het is maar 5km naar het station maar toch een lamme arm.... Ik haat zonnige weekenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |