u rijd een alp?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:15 schreef pindaplukker het volgende:
Woohoo, na dit weekend kan ik waarschijnlijk een setje open dempers op de kop tikken voor weinig.
Eindelijk lekker brullen, want met die standaard dempers lijkt het net of ik op een natte scheet met twee wielen rij
Hij wil gewoon dat er een Alp-rijder haptquote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Hell no, nu val ik zeker een buiten de boot met al die offroadhokken hier
Opzich is dit topic dan best een goede plek om te vissen jaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij wil gewoon dat er een Alp-rijder hapt
Hoef je hier niet te doen iemand gerust te stellen, krijg je een mes tussen je ribben en je kunt insert ziekte met je brommer.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Reed op een snelwegkruisingsrotonde op de binnenste baan, want ik kwam van de M18 af en ging naar de Services, en die Polo kwam van de M180 af, en besloot denk ik ineens helemaal naar binnen te gaan omdat hij denk ik de M18 moest hebben de kant waar ik vandaan kwam_! Zag hem wel aankomen in m'n ooghoek, maar dacht dat hij gewoon braaf een baan naast me zat, totdat ik 'm ineens in m'n kofferrek voelde duwen.
Slecht zicht was 't wel, pikdonker en slagregen. Die jongen ook helemaal in schok en in paniekheb 'm maar gerustgesteld dat 't allemaal goed was gekomen en hij dus door kon rijden, net als ik...
Ach ja, je maakt wat mee, hè?
Van de zomer ben ik precies over die junction geredenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Reed op een snelwegkruisingsrotonde op de binnenste baan, want ik kwam van de M18 af en ging naar de Services, en die Polo kwam van de M180 af, en besloot denk ik ineens helemaal naar binnen te gaan omdat hij denk ik de M18 moest hebben de kant waar ik vandaan kwam_! Zag hem wel aankomen in m'n ooghoek, maar dacht dat hij gewoon braaf een baan naast me zat, totdat ik 'm ineens in m'n kofferrek voelde duwen.
Slecht zicht was 't wel, pikdonker en slagregen. Die jongen ook helemaal in schok en in paniekheb 'm maar gerustgesteld dat 't allemaal goed was gekomen en hij dus door kon rijden, net als ik...
Dat was ook het eerste wat ik dacht jaquote:Op donderdag 18 april 2013 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoef je hier niet te doen iemand gerust te stellen, krijg je een mes tussen je ribben en je kunt insert ziekte met je brommer.
Motor 1 - 0 Blikjequote:Op donderdag 18 april 2013 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
Nope, hij wrsch wel een kraswant hij schampte m'n kofferrek
Zo ben ik ook wel eens over een motorkap gevlogen op de trapfiets, met de politie heb ik ook niet zoveel (A) dus gratis taxi ritje en de gemeente stukje oud ijzerquote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Motor 1 - 0 Blikje
Die zal verder ook niet zo happig geweest zijn om politie of verzekering ofzo erbij te laten komen dan
Neuh, ik heb daar ook niet zoveel mee. Tenzij ik het idee heb dat ik genaaid word mbt verzekering, dan wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo ben ik ook wel eens over een motorkap gevlogen op de trapfiets, met de politie heb ik ook niet zoveel (A) dus gratis taxi ritje en de gemeente stukje oud ijzer
Naja als je verder zelf niks hebt en hij vind het goed, beter toch? Andere kant is het ook, rijd je iemand aan dan wel met je brommert of auto, en die gene zegt ook euhj 2 blauwe plekken morgen is wel goed joh, dan knijp je ook mooi in je handjes.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Neuh, ik heb daar ook niet zoveel mee. Tenzij ik het idee heb dat ik genaaid word mbt verzekering, dan wel.
Één keer in Frankrijk een aanrijding gehad met het blik. Volledig mijn fout, in een file een aanhanger van achteren aangereden. Komt er een Fransoos naar buiten, eerste wat ie zegt.. "c'accord, ne pas de police, ne pas de police!"Zal ook wel het een en ander niet gedeugd hebben. Wel flink wat schade aan zijn aanhanger, dus ik was al lang blij dat hij niks van papierwerk of politie moest hebben
Was een taxi daarvoor, dus die zal wel illegale privéritten aan het rijden zijn geweest..
gelukkig heb je niks!!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij wil gewoon dat er een Alp-rijder hapt
Kon ik zo snel niet zien, de kle was wel in uitstekende staat, glimmen etc.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:20 schreef BlackLining het volgende:
Had ie geen Fok sticker op zijn kenteken?
Die lange gast met die KLE is Yreal trouwens. Je weet wel, die van de vangrail
Vangreal?quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:20 schreef BlackLining het volgende:
Die lange gast met die KLE is Yreal trouwens. Je weet wel, die van de vangrail
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:28 schreef Tankiej het volgende:
Hopen dat het morgen en overmorgen beetje weer is om te rijden, dit weekend ben ik weer in het noorden om m'n verjaardag te vieren
Vandaag jarig
Speciaal voor jou dan:quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:28 schreef Tankiej het volgende:
Hopen dat het morgen en overmorgen beetje weer is om te rijden, dit weekend ben ik weer in het noorden om m'n verjaardag te vieren
Vandaag jarig
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef Dekatria het volgende:
Hij brengt gewoon taart mee betaalt het ijs de 18e Mei.
Zo'n GSA met spotjes en lege kisten eraanvastquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:03 schreef BlackLining het volgende:
Alweer een jaar ouder.
Wordt het niet eens tijd voor een BMW Tankiej?
Jij rijdt niet mee met het ritje van het Groninger-topic, zondag?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:28 schreef Tankiej het volgende:
Vandaag jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |