Lol ik klik even verder richting de bocht met die middengeleider, ligt er in eens sneeuwquote:
Ja, sommige beelden hebben wel sneeuw, andere nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol ik klik even verder richting de bocht met die middengeleider, ligt er in eens sneeuw
Wel nasty dat ding als je aan het spelen bent daar.
Dat gaan we inderdaad niet meer doen dusquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in mijn topkoffer zit al een sticker dat ze niet adviseren harder dan 130 te rijden en jullie gaan 170 met een spanfbandentas rijden
Ik zag vandaag toch een foto op facebook dat het nog zo'n 90km/u gaat vlak voor een bocht...quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tenzij je echt de race-sessies gaat rijden valt dat wel mee toch?Kan me niet voorstellen dat dat zó hard gaat.
Gewoon je eigen tempo rijden en niet bij willen blijven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik zag vandaag toch een foto op facebook dat het nog zo'n 90km/u gaat vlak voor een bocht...
Mja, dat is vrij rap. Sommige bochten kan het wel, maar ik zou dat circuit niet met constant 90 durven rijden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:36 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik zag vandaag toch een foto op facebook dat het nog zo'n 90km/u gaat vlak voor een bocht...
Ik vraag wel of ik achteraan mag rijden...quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, dat is vrij rap. Sommige bochten kan het wel, maar ik zou dat circuit niet met constant 90 durven rijden.
Maar ehh, belangrijkste is dat je jezelf nooit laat opjagen. Beter dat de mensen achter je even op de rem moeten, dan dat jij over je grens gaat en in de grindbak eindigt. Je wordt er vanzelf steeds handiger in, dat moet je nooit pushen.
Ach, je zult heus niet de enige zijn die niet vol gas de bocht door durftquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik vraag wel of ik achteraan mag rijden...
Ja zo'n VRO cursus wil ik sowieso doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach, je zult heus niet de enige zijn die niet vol gas de bocht door durftEr zullen er van de andere kant waarschijnlijk ook een aantal zijn die óók niet durven, het toch doen, en in de bak eindigen. Daarnaast, als je het echt te lomp vind worden kun je natuurlijk altijd gewoon naar de kant gaan en afstappen hea
Als je er niet zo handig en bent maar je vind het wel leuk om te doen kun je een VRO-R dagje overwegen. Krijg je hele goede begeleiding over je bochtentechniek
En dus niet jezelf laten opnaaien, want het crashlijstje van april is onderhand vol
Gewoon een beetje tegenwind creerenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:40 schreef Juicyhil het volgende:
Gofferdomme. Tyfuswind he. Het vervelende met die rukwinden is dat je motor opeens een andere richting gaat zoeken
Veel van de wind vang je zelf met je eigen lichaam. Als je er bang van bent, ga je je vrijwel automatisch aan de motor vastklampen. Met als gevolg dat de motor exact jouw bewegingen overneemt en enorm zenuwachtig gaat rijden.quote:
Goed om je heen blijven kijken en de ruimte op blijven zoeken om de dweilers op te vangen. En ontspannen. Het engste vond ik van de week ook niet zozeer de dweilers en de wind zelf, maar het tegen een ander voertuig aanrijden bij het inhalen/ingehaald worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:40 schreef Juicyhil het volgende:
Gofferdomme. Tyfuswind he. Het vervelende met die rukwinden is dat je motor opeens een andere richting gaat zoeken
Kan niet, benzine is op.quote:
Had ik uberhaupt maar een baasquote:
Waar lance je free in?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Had ik uberhaupt maar een baasDat beetje freelancen schiet ook niet op als je verder de hele dag op de motor zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |