Ik doe wat grafisch ontwerp. Schiet niet echt op maar tot ik weer een fatsoenlijke baan heb gevonden kan het ermee door en kan ik eten en wat motorrijdenquote:
Grafisch ontwerp is echt crisis he? Ik probeer voor mijn zusje ook wat te regelen, maar wat een drama is dat zegquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik doe wat grafisch ontwerp. Schiet niet echt op maar tot ik weer een fatsoenlijke baan heb gevonden kan het ermee door en kan ik eten en wat motorrijdenSinds ik weer in Den Bosch woon heb ik geen werk meer namelijk.
Mijn vorige baas reed wel motor trouwensAlleen ik geloof niet dat ik daar ooit benzine van gekregen zou hebben
Kerstpakket kon er al niet vanaf namelijk..
quote:
Waar de neuk is die motor mee bezig?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
175km/h op de teller! Wel plat anders kreeg ik dit, vanaf 1:00:
Dan schijt je behoorlijk wel kan ik zeggen.
Ik rij ook nu niet harder dan 140/150 op de teller sinds dat akkefietje.
Geen idee, ik haalde het ook maar aan als voorbeeld.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar de neuk is die motor mee bezig?
Per ongeluk LSD getankt in plaats van Euro95?
Hoe vang je zoiets op dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
175km/h op de teller! Wel plat anders kreeg ik dit, vanaf 1:00:
Dan schijt je behoorlijk wel kan ik zeggen.
Ik rij ook nu niet harder dan 140/150 op de teller sinds dat akkefietje.
Edit: Kijkvoer
Kijk dat 2e filmpje maar, daar wordt het mooi uitgelegd. Bij mij komt het erop neer dat ik te licht ben (63-65 kiloquote:
Ja maar als de motor dat doet, wat moet ik dan doen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kijk dat 2e filmpje maar, daar wordt het mooi uitgelegd. Bij mij komt het erop neer dat ik te licht ben (63-65 kilo) Maar liggen op de tank is ook een optie, maar niet opeens remmen of gas los laten
Liggen, en rustig van het gas af mocht dat nodig zijn. Maar je zult merken dat als je gaat liggen het vaak al ophoudt met wobbelen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja maar als de motor dat doet, wat moet ik dan doen?
Hier heb je toch stuurdempers voor?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Liggen, en rustig van het gas af mocht dat nodig zijn. Maar je zult merken dat als je gaat liggen het vaak al ophoudt met wobbelen.
Misschien leuk als je serieus vaker circuit gaat rijden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:00 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Hier heb je toch stuurdempers voor?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:00 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Hier heb je toch stuurdempers voor?
Dus tja. En niet elke fiets heeft standaard stuurdempersquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien leuk als je serieus vaker circuit gaat rijden.
Dat is volgens mij altijd zo zelfs op een fiets met trappersquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef BlackLining het volgende:
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehadMijn fiets wordt juist steeds stabieler als hij harder gaat. Heeft wellicht ook wel wat met het model te maken. De mijne is knap zwaar en heeft het gewicht erg laag zitten..
Daarom. Dat hok van mij is ook niet gemaakt voor snelheid. Maar Yreal dacht dat deze hokken geen 150 zouden halen.. Hij en zijn tenere ook...quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef BlackLining het volgende:
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehadMijn fiets wordt juist steeds stabieler als hij harder gaat. Heeft wellicht ook wel wat met het model te maken. De mijne is knap zwaar en heeft het gewicht erg laag zitten..
Je hebt het vast niet over de stank?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef BlackLining het volgende:
Boh, wat voelt dat lekker zegVanaf 11 uur vanmorgen mijn motorlaarzen al aan, nu pas uitgedaan.
Heerlijk
Ik zou willen dat ik een tenere hadquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daarom. Dat hok van mij is ook niet gemaakt voor snelheid. Maar Yreal dacht dat deze hokken geen 150 zouden halen.. Hij en zijn tenere ook...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedacht me net dat ik al in geen maanden meer in het donker heb geredenquote:
nu met de motor. Was een nieuwe club Open, gratis entree, dus denk ga even kijken.quote:
Heerlijk rijden, geen kip op de weg en die der rijdt even in de gaten houden of die niet keert etc.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat ik al in geen maanden meer in het donker heb gereden
Wil ook nog wel eigenlijk ondanks dat ik er vandaag al zo'n 100km op heb zitten. Maar ja, het bier heeft al gevloeid
5 euro??quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
nu met de motor. Was een nieuwe club Open, gratis entree, dus denk ga even kijken.
moest ik alsnog 5¤ betalen ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |