Mijn gedachte. Zo graag hoef ik de nieuwe sjonnie tent nou ook weer niet te zienquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
5 euro??![]()
Haal ik wel een treetje bier voor
lever dat rijbewijs maar ik. Blijkbaar ben je 12quote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef Yreal het volgende:
Wat ben ik toch weer een klier. Langs de weg staan en foto's maken met flits als mensen te hard langs rijden
quote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef Yreal het volgende:
Wat ben ik toch weer een klier. Langs de weg staan en foto's maken met flits als mensen te hard langs rijden
Meer een beetje peilen of ie nou aanstond of niet.quote:Op zondag 21 april 2013 00:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zo grappig vind ik dat niet.
Was jij dat niet die twee pagina's vol aan het insert ziekte was over een potentiele boete op de A4 laatst?
Ah, op die fiets (quote:Op zondag 21 april 2013 00:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Meer een beetje peilen of ie nou aanstond of niet.
Vond het wel komisch, ik maakte een foto van mijn motor en ineens remde mensen af
Is bijna niks meer van te zien, veel te donker.quote:Op zondag 21 april 2013 00:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, op die fiets () Ik dacht even dat je langs een weg was gaan staan om mensen te fucken met flits
Maar ehh, waar blijft die foto?
alleen de topkoffer.. Ik moet maar fluo gaan dragenquote:Op zondag 21 april 2013 09:47 schreef Dekatria het volgende:
Je fiets valt niet op.
En je helm ook niet.
Fantastisch filmpjequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
175km/h op de teller! Wel plat anders kreeg ik dit, vanaf 1:00:
Dan schijt je behoorlijk wel kan ik zeggen.
Ik rij ook nu niet harder dan 140/150 op de teller sinds dat akkefietje.
Edit: Kijkvoer
quote:Op zondag 21 april 2013 10:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
alleen de topkoffer.. Ik moet maar fluo gaan dragen
Natuurlijk niet, ik zou eerder een fiat panda rijdenquote:Op zondag 21 april 2013 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
Plak een beetje reflecterende zooi op je brommer, ook verkrijgbaar in zwart
Eén van die 2 reed BMW, en die heeft er dus idd ook een gele systeemhelm bijquote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef Dekatria het volgende:
Doe er dan ook maar meteen zo'n fluo-gele helm bij
Ja, en dan nog wat van die blauw-oranje strepen op de motor zekerquote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef Dekatria het volgende:
Doe er dan ook maar meteen zo'n fluo-gele helm bij
Op de meeste pakken zit datquote:Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef BlackLining het volgende:
Er zijn nog meer kleuren die fluoriserende eigenschappen hebben hoor![]()
Mijn pak heeft een aantal witte strepen. Reflecteerd ook zat. Ik vind het trouwens wel belangrijk om ook wat reflectie te hebben op het pak en niet alleen op de fiets. Mocht het zo zijn dat je onvrijwillig afstapt vind ik het wel prettig als mensen mij ook zien, en niet alleen mijn fiets die in de berm ligt
Nee, maar goed. Beter het zekere voor het onzekere natuurlijk. Het voorkomen dat je voor je flikker gereden wordt geld natuurlijk niet alleen op de fiets maar ook als het al te laat is. Stel dat je op een donkere snelweg er vanaf gereden wordt is het wel prettig dat men jou ook ziet gaan. Zal zonder reflectie ook wel lukken, maar toch. Daarnaast rijdt men niet snel tegen iets aan wat licht geeftquote:Op zondag 21 april 2013 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op de meeste pakken zit dat
Overigens is het wel de bedoeling dat die zooi voorkomt dat je voor je flikker gereden wordt, en niet dat je achteraf gevonden kunt worden. Tevens denk ik dat als jij in het donker ergens staat/ligt in een zwart motorpak met reflectiestreepjes, dat niemand jou gaat herkennen als gevallen motorrijder, maar da's weer een ander verhaal.
Wel mooi uitgelegd zo. En die 'weave' begon al bij 136km/u. Tegenwoordig toch wel veel aangepast.. al heb ik er denk ik rond 175km/u last van op mijn motor (dan gaat de achterkant een beetje kwispelen). Maar ik weet nu dat ik zo even langs de McDonalds moet en daarna naar de snackbar, dat 2x per week en dan kan ik ook stabiel nog 175km/u rijden.quote:Op zondag 21 april 2013 11:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Fantastisch filmpje. Heerlijk retro en dat Britse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |