Wat.quote:
ik ookquote:
Oh. :$ Ben nog aan het leren. Leer mij Spaans, geile snol.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
Het is "muy" Chloro, bitch :S
En nee wise, oprotten met die volgespoten hoer
dan maar 1tje voor jouquote:Op woensdag 17 april 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
Het is "muy" Chloro, bitch :S
En nee wise, oprotten met die volgespoten hoer
Quiero lamerte haste que te vengas en mi boca mil vecesquote:Op woensdag 17 april 2013 13:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. :$ Ben nog aan het leren. Leer mij Spaans, geile snol.
Hihi, je hebt al geoefend voor als je in het echt een spaanse boy tegenkomt?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mi amor, si, si, estoy mucho caliente.
Ik slik even mijn doodsverwensing jegens jou in, aangezien dat niet mag op FOK!quote:
bueno, mi amorequote:Op woensdag 17 april 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik slik even mijn doodsverwensing jegens jou in, aangezien dat niet mag op FOK!
Al een paar delen :$quote:
zij is de man in de relatie hequote:Op woensdag 17 april 2013 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heeft zij veel dons op d'r gezicht zeg.
Je bent zelf bueno.. Een kinderbuenoquote:
Oh wow. :$:$:$:$:$quote:Op woensdag 17 april 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Quiero lamerte haste que te vengas en mi boca mil veces
Ja. :$quote:Op woensdag 17 april 2013 13:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hihi, je hebt al geoefend voor als je in het echt een spaanse boy tegenkomt?
Whaha, echt zo'n dWc opmerking, die begon daar ook een keertje overquote:Op woensdag 17 april 2013 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heeft zij veel dons op d'r gezicht zeg.
kut wijfquote:
Want to? :$quote:
hoe sta je dan voor de spiegel denk ik dan¿quote:
Hele discography maar eens binnengehaaldquote:
Quiero hacer de su rostro mojado.quote:
Ja het viel me gewoon op. Dacht eerst dat het hoofdhaar was, maar er zit ook echt veel dons.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whaha, echt zo'n dWc opmerking, die begon daar ook een keertje over.
ma genta esta locaquote:Op woensdag 17 april 2013 13:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Quiero hacer de su rostro mojado.
Hardop gelachenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:55 schreef wise het volgende:
[..]
hoe sta je dan voor de spiegel denk ik dan¿
"Zo, ik zie er lekker uit voor de dames met mn gebronste kop. Ik ga er een paar pakken vanavond"
Damn, jij geile snolquote:Op woensdag 17 april 2013 13:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Telebancos por aquiquote:
Zal eens costa del snol on your ass.quote:
Wil je costa wel zienquote:Op woensdag 17 april 2013 13:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal eens costa del snol on your ass.
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Huh.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt rijke ouders toch? Kunnen ze niet misschien 200 bijleggen als je afspreekt dat je na het studeren een deel terugbetaald ofzo.
Private beach.quote:
Niet goed?quote:
Don't care, ik betreed wanneer ik wilquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal eens costa del snol on your ass.
Jullie 2 hebben echt seks nodig.quote:
Elke minuut van mijn leven zonder seks is al erg genoeg, spot er niet meequote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie 2 hebben echt seks nodig.
lang leve de dildo's of andere penisvormige voorwerpenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Elke minuut van mijn leven zonder seks is al erg genoeg, spot er niet mee
Misschien hebben ze een vaginale douche tegen de verzuring van hun vagina nodig. Vers menselijk zaad is de allerbeste vaginale douche die er is.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Sowieso.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef wise het volgende:
lol, al die dames hier die een beetje spaans "kennen" alleen omdat ze in Blanes of Del Mar zijn genomen door een spaanse mooiboy die elke dag in een ander aan het roeren is
Ja, mja, ja, mja.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Nee niks Vasquote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lang leve de dildo's of andere penisvormige voorwerpen.
Mijn vagina is helemaal niet zuur bitchquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een vaginale douche tegen de verzuring van hun vagina nodig. Vers menselijk zaad is de allerbeste vaginale douche die er is.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lang leve de dildo's of andere penisvormige voorwerpen.
! red alertquote:Op woensdag 17 april 2013 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaar dat Chloro een frustrerende teef is.
Heb een mexicaanse semi-ex-internet relatie en ze had een gun :S fakking geil :$quote:Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef wise het volgende:
lol, al die dames hier die een beetje spaans "kennen" alleen omdat ze in Blanes of Del Mar zijn genomen door een spaanse mooiboy die elke dag in een ander aan het roeren is
Vind het zo opwindend dat jouw haat jegens mij zo diep gaat.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas vraagt naar de paskamers als ze een komkommer koopt in de AH.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef wise het volgende:
[..]![]()
wat heb je wel eens naar binnen geschoven dan¿
net zon rare vraag van die ene vrouwelijke user. Wat is dr naam ook alweerquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef wise het volgende:
[..]![]()
wat heb je wel eens naar binnen geschoven dan¿
sararaatsquote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef wise het volgende:
[..]
net zon rare vraag van die ene vrouwelijke user. Wat is dr naam ook alweer
nee je neus in haar zaken steken hequote:Op woensdag 17 april 2013 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja nee, als sperma te lang blijft zitten gaat het ook meuren as fuckquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een vaginale douche tegen de verzuring van hun vagina nodig. Vers menselijk zaad is de allerbeste vaginale douche die er is.
Hardop.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vas vraagt naar de paskamers als ze een komkommer koopt in de AH..
Ik ben full-zen bby.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het zo opwindend dat jouw haat jegens mij zo diep gaat.![]()
Ja vas, niet zo kinderachtig doen, laat deze dame even alle hoeken van mijn kamer zien.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee niks VasIk wil geen artificieel surrogaat, gewoon vingers en tong
Veel beter :$
Dan is er ook iets mis. De pH van de vagina hoort tussen de 3,8 en 4,5 te liggen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Mijn vagina is helemaal niet zuur bitch![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jammer, dacht dat je wel van voorbinddildo's hield enzoquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja vas, niet zo kinderachtig doen, laat deze dame even alle hoeken van mijn kamer zien.
Doe eens niet zo gevat, daar kan niemand tegenopquote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is er ook iets mis. De pH van de vagina hoort tussen de 3,8 en 4,5 te liggen.
Die score hou je bij jezelf ook nauwlettend in de gaten?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is er ook iets mis. De pH van de vagina hoort tussen de 3,8 en 4,5 te liggen.
Ja hehe, maar dan wordt het zelfherstellend vermogen wel getriggerd en de balans weer hersteld.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee, als sperma te lang blijft zitten gaat het ook meuren as fuck
Ik ook, laten we mediteren om onze geesten te verbinden. :$quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die score hou je bij jezelf ook nauwlettend in de gaten?
hoe weegt dit op tegen coca col zegmaar? kan ik ook eens voelen hoe het nou is om seks te doenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil er wel eentje kopen voor jou hoor, mits ik dus mag penetrerenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer, dacht dat je wel van voorbinddildo's hield enzo
fayhquote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
Doe eens niet zo gevat, daar kan niemand tegenop![]()
Gvd.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
pH van cola is 2,7 dus net iets te zuurquote:Op woensdag 17 april 2013 14:09 schreef fyah het volgende:
[..]
hoe weegt dit op tegen coca col zegmaar? kan ik ook eens voelen hoe het nou is om seks te doen
quote:
zoals een wijf tijdens haar prul dus?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
pH van cola is 2,7 dus net iets te zuur
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil er wel eentje kopen voor jou hoor, mits ik dus mag penetreren
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Prul?is dat een belgenwoord voor ongesteld?
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Prul?is dat een belgenwoord voor ongesteld?
Begin wel een beetje verlegen te worden van alle aandachtquote:
Wil met je knuffelen :$quote:Op woensdag 17 april 2013 14:10 schreef fyah het volgende:
[..]
blijft jammer dat je exclusief voor de ladies bent
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:10 schreef fyah het volgende:
[..]
blijft jammer dat je exclusief voor de ladies bent
Doe ik al met Dqod.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, laten we mediteren om onze geesten te verbinden. :$
Jou neem ik niet serieus :$quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jou neem ik niet serieus :$
(hihihi ze zei..... Nvm :$ )
Vind dat Chloro ook mee mag doen, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:
Gezellig, ik zit vanavond op haar gezicht, misschien voel ik je vibes wel.quote:
't Zou je een egoboost moeten gevenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:11 schreef Dqod het volgende:
Begin wel een beetje verlegen te worden van alle aandacht
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ok, waar spreken we af?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gezellig, ik zit vanavond op haar gezicht, misschien voel ik je vibes wel.
Je kent me toch.. Altijd bescheiden as fuck :$ (ass fuck)quote:Op woensdag 17 april 2013 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
't Zou je een egoboost moeten geven
Welk plaatje?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:14 schreef Chai het volgende:
Mijn tante heeft dat ene plaatje van die hardcore-bitch ook geliked, maar denk niet dat zij hem goed opgevat heeft.
Damnquote:Op woensdag 17 april 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
Je kent me toch.. Altijd bescheiden as fuck :$ (ass fuck)
Ze is zelf zeker ook van die glitterplaatjes?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:14 schreef Chai het volgende:
Mijn tante heeft dat ene plaatje van die hardcore-bitch ook geliked, maar denk niet dat zij hem goed opgevat heeft.
"Fijne woensdag xoxoxo"sparklesparklequote:Op woensdag 17 april 2013 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze is zelf zeker ook van die glitterplaatjes?
Zweer je.. Die pil verdoofde me maar nu ben ik helemaal terug sgatj :$quote:Op woensdag 17 april 2013 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DamnJe bent srs nog oversekster dan ik
Pil, wat?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zweer je.. Die pil verdoofde me maar nu ben ik helemaal terug sgatj :$
Ja ik was aan de pilquote:
Had je erge buikpijn of zo?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik was aan de pilNu niet meer, laat het weer lekker vloeien
Dan zal ik maar niet stoppen met de pil, kan nooit goed gaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik was aan de pilNu niet meer, laat het weer lekker vloeien
Uhhuh, nu ook wel weer.. Maar alle pillen waren te licht en aanslag op m'n portemowallet, dus dan maar weer flink pijnstillers inslaanquote:
Vrees dat jullie me allemaal gaan verbannen uiteindelijk door m'n hormonen :$quote:Op woensdag 17 april 2013 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet stoppen met de pil, kan nooit goed gaan.
Ik zie al waar dit naar toegaat.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind dat Chloro ook mee mag doen, hoe meer zielen hoe meer vreugd
Naar m'n werk zo.. Kan best.. Mooi kantoortje welquote:Op woensdag 17 april 2013 14:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie al waar dit naar toegaat.
Bij mij zit je goed hoor, no problemquote:Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vrees dat jullie me allemaal gaan verbannen uiteindelijk door m'n hormonen :$
"It's over 9000!!!"
Dat had ik ook zonder pil. Gelukkig was mijn natuurlijke cyclus vrij lang, maar dan lag ik eens in de 40 dagen te krijsen en te gillen van de pijn op bed.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uhhuh, nu ook wel weer.. Maar alle pillen waren te licht en aanslag op m'n portemowallet, dus dan maar weer flink pijnstillers inslaan
Nice.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat had ik ook zonder pil. Gelukkig was mijn natuurlijke cyclus vrij lang, maar dan lag ik eens in de 40 dagen te krijsen en te gillen van de pijn op bed.
Hvjquote:Op woensdag 17 april 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij zit je goed hoor, no problem
Krijsen/gillen nog net niet, maar srsly wel heel verrot de eerste 2 dagenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat had ik ook zonder pil. Gelukkig was mijn natuurlijke cyclus vrij lang, maar dan lag ik eens in de 40 dagen te krijsen en te gillen van de pijn op bed.
aanstellerquote:Op woensdag 17 april 2013 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hvj
[..]
Krijsen/gillen nog net niet, maar srsly wel heel verrot de eerste 2 dagen(vooral destijds in Arnhem, echt misselijk v.d pijn
)
Maar goed, liever dit dan die hele heisa met de pilZie wel hoe t gaat
Ik bedoelde niet nice voor jou.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, kramp is de vervelendste pijn die er is.
Daag me niet uit, want ik ga nasty dingen met je doen tegen je wil inquote:
Ik ook, en dubbelgeklapt in de schoolbanken van de rugpijn, die ging maar niet wegquote:Op woensdag 17 april 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
pussy gedragquote:Op woensdag 17 april 2013 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daag me niet uit, want ik ga nasty dingen met je doen tegen je wil in
Zoek je op een dezer dagenquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Op de een of andere manier past deze opmerking bij je ava.
xDquote:Op woensdag 17 april 2013 14:27 schreef Silentalarm het volgende:
Zo herkenbaar al die problemzzz! Ik voel me echt thuis hier. thankyouuuu much love xoxoxo
Long hair don't care.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoek je op een dezer dagenDraag maar kuisheidsgordel
Jij bent emotioneel instabiel naar eigen zeggen dus kusje voor jou :$quote:Op woensdag 17 april 2013 14:27 schreef Silentalarm het volgende:
Zo herkenbaar al die problemzzz! Ik voel me echt thuis hier. thankyouuuu much love xoxoxo
Kinky meisje ben je ook eh :$quote:
gefaalde trollactie dusquote:Op woensdag 17 april 2013 14:29 schreef wise het volgende:
dat gevoel wanneer je een trollreactie plaatst en na 15 min terugkomt en heel de rechterkant vol quote allurts staan
lief.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent emotioneel instabiel naar eigen zeggen dus kusje voor jou :$
ik zie je trollreactie en reageer met dat iedereen dan lekker aan het happen is.quote:
als ik de "winterquote:Op woensdag 17 april 2013 14:31 schreef Silentalarm het volgende:
Maar ik heb dus ontdekt dat die emotionele instabiliteit ook door mijn cyclus komt.
Mijn cyclus duurt een jaar en ik ben zeg maar de hele lente ongesteld.
is koeltoer in NLquote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
als ik de "winter" of "koud
" -topics zie in KLB, heb ik het gevoel dat er meer mannen dan vrouwen ongesteld kunnen worden. de tering
Vervelend voor je.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:31 schreef Silentalarm het volgende:
Maar ik heb dus ontdekt dat die emotionele instabiliteit ook door mijn cyclus komt.
Mijn cyclus duurt een jaar en ik ben zeg maar de hele lente ongesteld.
Spannend. Die kick om (niet) betrapt te worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Naar m'n werk zo.. Kan best.. Mooi kantoortje welGoeie stoelen, veel ruimte onder de bureaus
Daarom kom ik in de winter niet op FOK!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
" -topics zie in KLB, heb ik het gevoel dat er meer mannen dan vrouwen ongesteld kunnen worden. de tering
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
quote:
De kou is ook gewoon kut, dat staat geheel los van mijn ongesteldheid.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
Gewoon paar maanden naar Suriname en terugkomen als het weer boven de 20 is hier jwt.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:35 schreef Piye het volgende:
[..]
De kou is ook gewoon kut, dat staat geheel los van mijn ongesteldheid.
e-deuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 17 april 2013 14:35 schreef Piye het volgende:
[..]
De kou is ook gewoon kut, dat staat geheel los van mijn ongesteldheid.
Maar dan zit ik zo'n 10 maanden per jaar in Suriname.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon paar maanden naar Suriname en terugkomen als het weer boven de 20 is hier jwt.
yeah no....alhoewelquote:Op woensdag 17 april 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon paar maanden naar Suriname en terugkomen als het weer boven de 20 is hier jwt.
Truequote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar dan zit ik zo'n 10 maanden per jaar in Suriname.
geen slecht idee.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar dan zit ik zo'n 10 maanden per jaar in Suriname.
surinaams etenquote:
boeie, die 4 euro niet kunnen missenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef Silentalarm het volgende:
want de 20e valt op een zaterdag. Komt het dan op vrijdag of op maandag.
Mwah Suriname heeft zo z'n pluspunten, maar voorlopig vind ik Nederland wel beter. Het weer neem ik maar voor lief.quote:
werk je niet ofzo¿quote:Op woensdag 17 april 2013 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mijn geld is op dus als ik nog uit wil dit weekend heb ik zorgtoeslag nodig.
Baby's zijn ook echt allemaal kklelijk eh.quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Baby's zijn ook echt allemaal kklelijk eh.
Ik zag er best goed uit als baby.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pics.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zag er best goed uit als baby.De meesten zijn wel lelijk ja.
Lelijke baby.quote:
quote:
Mijne niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zei mijn moeder ook altijd over mij.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef ntm het volgende:
Die vetrol had ze wel beter kunnen weg photoshoppen. Met die blauwe bikini.
prachtvrouw en mooi lichaamquote:
quote:
Egwel dat jij kids neemt over een paar jaar.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wtf was dat voor reactieHoe zie je vetrollen als je hier naar kijkt, seriously
Ja die huid die door haar heupbot en ribbenkast een stukje dubbelvouwt is een vetrol, maar dat had ze je al getracht aan te wijzen zie ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wtf was dat voor reactieHoe zie je vetrollen als je hier naar kijkt, seriously
heeft iets mannelijksquote:
gadverdamme.quote:
door die wenkbrauwen vooral. Misschien zou ze die eens moeten afscheren en opnieuw erop tekenen, zoals vrouwen nog wel eens menen te moeten doen.quote:
alleen met meer boezem.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:50 schreef Modus het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Allison_Williams_%28actress%29
die unox chickquote:
Ohh dacht dat je het over die Allison had.quote:
Ze doet me denken aan Chai, ze lijkt er niet echt op of zo. Chai is een paardenmeisje.quote:
Ik vind haar op die eerste foto juist wel leuk. Mooi hoofd.quote:
ah zoquote:Op woensdag 17 april 2013 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ohh dacht dat je het over die Allison had.
Yuri wel iig![]()
Verrassendquote:Op woensdag 17 april 2013 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind haar op die eerste foto juist wel leuk. Mooi hoofd.
Alstu.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind haar op die eerste foto juist wel leuk. Mooi hoofd.
Kan ze niet van genieten denk ik, ze jagen die man niet gelijk weg.quote:
Als je een kans krijgt moet je die pakken.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:10 schreef Gorzalka het volgende:
Een mooi meisje naast me in de trein is in slaap gevallen, zal ik aan haar borsten zitten?
Ze kreunde een beetje.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als je een kans krijgt moet je die pakken.
Twee kansen nog wel, als je het zo bekijkt.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als je een kans krijgt moet je die pakken.
hahaquote:Op woensdag 17 april 2013 16:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Twee kansen nog wel, als je het zo bekijkt.
Ik vond het best tof. Die track na dat hallelujah gebeurenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was echt bar slecht, Mos Meh.
quote:
Ja, wilde ik al maar had shape verneukt dus moest weer opnieuw beginnen.quote:
Zijn je wenkbrauwen wel gelukt dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vond het best tof. Die track na dat hallelujah gebeuren. Zijn dansjes
.
Alleen dat gezever tegen weet ik wie er liep te zeiken vond ik wel retarded en rare bouncy nieuwe dingen waren niet heel tof.
[..]
[..]
Ja, wilde ik al maar had shape verneukt dus moest weer opnieuw beginnen.
Fail.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef krioro het volgende:
vorige keer foto gemaaktquote:Op woensdag 17 april 2013 16:10 schreef Gorzalka het volgende:
Een mooi meisje naast me in de trein is in slaap gevallen, zal ik aan haar borsten zitten?
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
vorige keer foto gemaakt
[ afbeelding ]
Ook lekker in een Nederlandse trein.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
vorige keer foto gemaakt
[ afbeelding ]
Uggsquote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
vorige keer foto gemaakt
[ afbeelding ]
Redelijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn je wenkbrauwen wel gelukt dan?
Dat heeft iedereen met een baard wel eens hoor.quote:
Gewoon naar die nigrokapper die doen het perfect voor je. Tenminste, hier dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:30 schreef krioro het volgende:
Dat heeft iedereen met een baard wel eens hoor.
Gelukkig zie ik die steeds minder.quote:
Dat klinkt alsof het er wel mee door kan, maar perfectie nog niet bereikt is?quote:
Wat voor trein is dat? Niet nederlandsquote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
vorige keer foto gemaakt
[ afbeelding ]
Ja inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik die steeds minder.
Ben jij thuis?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat voor trein is dat? Niet nederlands
Die lopen ook helemaal scheefquote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mensen die op hun uggs lopen in de zomer
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die lopen ook helemaal scheef![]()
[ afbeelding ]
Oh, moet ik wachten op de puppiefotoquote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee ik ben nog steeds braaf aan het werken. Ik ben rond 7 uur thuis.
dunno, plaatje komt van internetquote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat voor trein is dat? Niet nederlands
Dat doe ik niet meer, geen zin/tijd om elke week daarheen te fietsen en 3 uur te wachten, en ze doen het meestal toch niet helemaal precies zoals ik wil, te negers.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon naar die nigrokapper die doen het perfect voor je. Tenminste, hier dan.
Correct. Moet nog steeds eens naar een beautysalon.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het er wel mee door kan, maar perfectie nog niet bereikt is?
Als die een rokje aan zou hebben hing ik er met mijn hoofd tussenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
vorige keer foto gemaakt
[ afbeelding ]
Zouquote:
Ga je ook naar de manicure?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat doe ik niet meer, geen zin/tijd om elke week daarheen te fietsen en 3 uur te wachten, en ze doen het meestal toch niet helemaal precies zoals ik wil, te negers.
[..]
Correct. Moet nog steeds eens naar een beautysalon.
Hoe langer je wacht, hoe groter de vreugde zal zijn als het moment daar is.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, moet ik wachten op de puppiefoto
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
Het vriendje van mijn zusje heeft dus uggs :"(, dus ik heb hem even duidelijk gemaakt wat ik daarvan vind. Daarna heb ik ze niet meer gezien.
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die lopen ook helemaal scheef![]()
[ afbeelding ]
Nou echt hequote:Op woensdag 17 april 2013 16:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, hoe groter de vreugde zal zijn als het moment daar is.
Ik vind dat juist lelijk, zulke stokjes en dan van die imposante laarzenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je spillepootjes hebt, kunnen uggs wel, maar meestal is dat niet het geval.
Over mannen op uggs zal ik maar niet beginnen.
Nou ik vind het eigenlijk allebei stom, maar als men dan toch perse die ondingen moet dragen, tja..quote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat juist lelijk, zulke stokjes en dan van die imposante laarzen
zn nieuwe shit was echt kkgay, werd wel blij van zn klassiekers. Ben ook half uur voor t einde weggegaan omdat zn attitude me echt niet aanstond. Kaolo drie kwartier te laat durven komen wanneer je vorige week 1500 man hebt laten zitten.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vond het best tof. Die track na dat hallelujah gebeuren. Zijn dansjes
.
Alleen dat gezever tegen weet ik wie er liep te zeiken vond ik wel retarded en rare bouncy nieuwe dingen waren niet heel tof.
[..]
Uhm ik denk dat hij op dat moment 16 was. Ja die heeft hij ook gehad :p. Maar toen was hij nog jonger. 14 ofzo.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachenHoe oud is hij dan? Dat kan je toch niet serieus menen.. heeft hij ook een zoeeen nekhandtasje?
Eens een nigger altijd een nigger.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zn nieuwe shit was echt kkgay, werd wel blij van zn klassiekers. Ben ook half uur vtv weggegaan omdat zn attitude me echt niet aanstond. Kaolo drie kwartier te laat durven komen wanneer je vorige week 1500 man hebt laten zitten.
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uhm ik denk dat hij op dat moment 16 was. Ja die heeft hij ook gehad :p. Maar toen was hij nog jonger. 14 ofzo.
Haha, ik zei het alquote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zn nieuwe shit was echt kkgay, werd wel blij van zn klassiekers. Ben ook half uur vtv weggegaan omdat zn attitude me echt niet aanstond. Kaolo drie kwartier te laat durven komen wanneer je vorige week 1500 man hebt laten zitten.
Hehe.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uhm ik denk dat hij op dat moment 16 was. Ja die heeft hij ook gehad :p. Maar toen was hij nog jonger. 14 ofzo.
Nee, had ik daar maar tijd voor.quote:
OK OK, je hebt gelijk (afgezien van de paar nieuwe (denk ik) dingen die wel tof waren) maar ik bekijk het positief voor m'n eigen gemoedsrust.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Inb4quote:Op woensdag 17 april 2013 16:42 schreef krioro het volgende:
ik kwam pas rond 22:00u binnen geloof ik, als het niet later was
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eens een nigger altijd een nigger.
Lief kontje.quote:
tja "mode" .quote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je als vrouw skinny jeans zou dragen terwijl je geen benen, kont en heupen hebt?
Ziet er niet uit.
Omdat ze niet willen toegeven dat ze het figuur er niet voor hebben en mee willen doen met de massa.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je als vrouw skinny jeans zou dragen terwijl je geen benen, kont en heupen hebt?
Ziet er niet uit.
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen toegeven dat ze het figuur er niet voor hebben en mee willen doen met de massa.
Nongoolquote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Da.
negerquote:
Zelfde waarom vrouwen met amper borsten BH dragen denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
Ziet er niet uit.
Dat ziet er zo dom uit.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfde waarom vrouwen met amper borsten BH dragen denk ik.
Omdat een losse hobbezak er nog minder mooi uitziet.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
Ziet er niet uit.
Vrouwen zonder borsten of het feit dat ze een bh dragen?quote:
Beide.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen zonder borsten of het feit dat ze een bh dragen?
Dan denk ik ook: "Wie hou je voor de gek?"quote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha ja vooral in de zomer met zo'n dun shirtje en dan de vorm van een lege bh eronder
Dan zijn van die kleine bhloze tietjes in zo'n shirtje leukerquote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha ja vooral in de zomer met zo'n dun shirtje en dan de vorm van een lege bh eronder
Zouden ze dan ook echt denken dat het mannelijke gedeelte van de bevolking niet doorheeft dat er niks in zit ofzo?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beide.
[..]
Dan denk ik ook: "Wie hou je voor de gek?"
Joahquote:Op woensdag 17 april 2013 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zijn van die kleine bhloze tietjes in zo'n shirtje leuker
Ik heb nog nooit een lege bh gezienquote:Op woensdag 17 april 2013 16:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zouden ze dan ook echt denken dat het mannelijke gedeelte van de bevolking niet doorheeft dat er niks in zit ofzo?
Mannen hebben dat over het algemeen toch wel direct door?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zouden ze dan ook echt denken dat het mannelijke gedeelte van de bevolking niet doorheeft dat er niks in zit ofzo?
Ik hoor anders echt heel vaak mannen klagen dat ze dan genaaid werden als op het moment supreme de bh uit gingquote:Op woensdag 17 april 2013 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mannen hebben dat over het algemeen toch wel direct door?
Ook niet op de grond?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een lege bh gezien
Van fouten leer je.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoor anders echt heel vaak mannen klagen dat ze dan genaaid werden als op het moment supreme de bh uit ging
Dat is meer met zo'n push up ding, of een veel te kleine die de tetten er helemaal uitdrukt.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoor anders echt heel vaak mannen klagen dat ze dan genaaid werden als op het moment supreme de bh uit ging
Tja, ik vul mijn boxer ook op.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja combinatie van pushup en opvullen kan een A'tje er al uit laten zien als een flinke B hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is meer met zo'n push up ding, of een veel te kleine die de tetten er helemaal uitdrukt.
Gebakken.quote:
Hm lijkt me niet ideaal.quote:
Mwa, lekker fris als het een beetje begint te plakken en zo.quote:
Wees blij dat behas dragen zo'n gemeengoed is, anders zag je veel te vaak vieze dingen door de kleding heen.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfde waarom vrouwen met amper borsten BH dragen denk ik.
Het haar van WD.quote:
Dat is gewoon een te grote beha, zelfs voor plankjes zijn passende beha's.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik bied een tientje per kilo haar.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga morgen toevallig naar de kapper.
Een kilo haar.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik bied een tientje per kilo haar.
Dealquote:Op woensdag 17 april 2013 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een kilo haar.dan kan ik kaal en dan nog vijf keer deze lengte groeien, dan heb je een kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |