lang leve de dildo's of andere penisvormige voorwerpenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Elke minuut van mijn leven zonder seks is al erg genoeg, spot er niet mee
Misschien hebben ze een vaginale douche tegen de verzuring van hun vagina nodig. Vers menselijk zaad is de allerbeste vaginale douche die er is.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie 2 hebben echt seks nodig.
Sowieso.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef wise het volgende:
lol, al die dames hier die een beetje spaans "kennen" alleen omdat ze in Blanes of Del Mar zijn genomen door een spaanse mooiboy die elke dag in een ander aan het roeren is
Ja, mja, ja, mja.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie 2 hebben echt seks nodig.
Nee niks Vasquote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lang leve de dildo's of andere penisvormige voorwerpen.
Mijn vagina is helemaal niet zuur bitchquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een vaginale douche tegen de verzuring van hun vagina nodig. Vers menselijk zaad is de allerbeste vaginale douche die er is.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lang leve de dildo's of andere penisvormige voorwerpen.
! red alertquote:Op woensdag 17 april 2013 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaar dat Chloro een frustrerende teef is.
Heb een mexicaanse semi-ex-internet relatie en ze had een gun :S fakking geil :$quote:Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef wise het volgende:
lol, al die dames hier die een beetje spaans "kennen" alleen omdat ze in Blanes of Del Mar zijn genomen door een spaanse mooiboy die elke dag in een ander aan het roeren is
Vind het zo opwindend dat jouw haat jegens mij zo diep gaat.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas vraagt naar de paskamers als ze een komkommer koopt in de AH.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef wise het volgende:
[..]![]()
wat heb je wel eens naar binnen geschoven dan¿
net zon rare vraag van die ene vrouwelijke user. Wat is dr naam ook alweerquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef wise het volgende:
[..]![]()
wat heb je wel eens naar binnen geschoven dan¿
sararaatsquote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef wise het volgende:
[..]
net zon rare vraag van die ene vrouwelijke user. Wat is dr naam ook alweer
nee je neus in haar zaken steken hequote:Op woensdag 17 april 2013 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja nee, als sperma te lang blijft zitten gaat het ook meuren as fuckquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een vaginale douche tegen de verzuring van hun vagina nodig. Vers menselijk zaad is de allerbeste vaginale douche die er is.
Hardop.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vas vraagt naar de paskamers als ze een komkommer koopt in de AH..
Ik ben full-zen bby.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het zo opwindend dat jouw haat jegens mij zo diep gaat.![]()
Ja vas, niet zo kinderachtig doen, laat deze dame even alle hoeken van mijn kamer zien.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee niks VasIk wil geen artificieel surrogaat, gewoon vingers en tong
Veel beter :$
Dan is er ook iets mis. De pH van de vagina hoort tussen de 3,8 en 4,5 te liggen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Mijn vagina is helemaal niet zuur bitch![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vas vraagt naar de paskamers als ze een komkommer koopt in de AH..
Jammer, dacht dat je wel van voorbinddildo's hield enzoquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja vas, niet zo kinderachtig doen, laat deze dame even alle hoeken van mijn kamer zien.
Doe eens niet zo gevat, daar kan niemand tegenopquote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is er ook iets mis. De pH van de vagina hoort tussen de 3,8 en 4,5 te liggen.
Die score hou je bij jezelf ook nauwlettend in de gaten?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is er ook iets mis. De pH van de vagina hoort tussen de 3,8 en 4,5 te liggen.
Ja hehe, maar dan wordt het zelfherstellend vermogen wel getriggerd en de balans weer hersteld.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee, als sperma te lang blijft zitten gaat het ook meuren as fuck
Ik ook, laten we mediteren om onze geesten te verbinden. :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |