hoe sta je dan voor de spiegel denk ik dan¿quote:
Hele discography maar eens binnengehaaldquote:
Quiero hacer de su rostro mojado.quote:
Ja het viel me gewoon op. Dacht eerst dat het hoofdhaar was, maar er zit ook echt veel dons.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whaha, echt zo'n dWc opmerking, die begon daar ook een keertje over.
ma genta esta locaquote:Op woensdag 17 april 2013 13:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Quiero hacer de su rostro mojado.
Hardop gelachenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:55 schreef wise het volgende:
[..]
hoe sta je dan voor de spiegel denk ik dan¿
"Zo, ik zie er lekker uit voor de dames met mn gebronste kop. Ik ga er een paar pakken vanavond"
Damn, jij geile snolquote:Op woensdag 17 april 2013 13:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Telebancos por aquiquote:
Zal eens costa del snol on your ass.quote:
Wil je costa wel zienquote:Op woensdag 17 april 2013 13:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal eens costa del snol on your ass.
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Huh.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt rijke ouders toch? Kunnen ze niet misschien 200 bijleggen als je afspreekt dat je na het studeren een deel terugbetaald ofzo.
Private beach.quote:
Niet goed?quote:
Don't care, ik betreed wanneer ik wilquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal eens costa del snol on your ass.
Jullie 2 hebben echt seks nodig.quote:
Elke minuut van mijn leven zonder seks is al erg genoeg, spot er niet meequote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie 2 hebben echt seks nodig.
lang leve de dildo's of andere penisvormige voorwerpenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Elke minuut van mijn leven zonder seks is al erg genoeg, spot er niet mee
Misschien hebben ze een vaginale douche tegen de verzuring van hun vagina nodig. Vers menselijk zaad is de allerbeste vaginale douche die er is.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Sowieso.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef wise het volgende:
lol, al die dames hier die een beetje spaans "kennen" alleen omdat ze in Blanes of Del Mar zijn genomen door een spaanse mooiboy die elke dag in een ander aan het roeren is
Ja, mja, ja, mja.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Nee niks Vasquote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lang leve de dildo's of andere penisvormige voorwerpen.
Mijn vagina is helemaal niet zuur bitchquote:Op woensdag 17 april 2013 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een vaginale douche tegen de verzuring van hun vagina nodig. Vers menselijk zaad is de allerbeste vaginale douche die er is.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lang leve de dildo's of andere penisvormige voorwerpen.
! red alertquote:Op woensdag 17 april 2013 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaar dat Chloro een frustrerende teef is.
Heb een mexicaanse semi-ex-internet relatie en ze had een gun :S fakking geil :$quote:Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef wise het volgende:
lol, al die dames hier die een beetje spaans "kennen" alleen omdat ze in Blanes of Del Mar zijn genomen door een spaanse mooiboy die elke dag in een ander aan het roeren is
Vind het zo opwindend dat jouw haat jegens mij zo diep gaat.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaar dat Chloro een frustrerende teef is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |