Welk plaatje?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:14 schreef Chai het volgende:
Mijn tante heeft dat ene plaatje van die hardcore-bitch ook geliked, maar denk niet dat zij hem goed opgevat heeft.
Damnquote:Op woensdag 17 april 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
Je kent me toch.. Altijd bescheiden as fuck :$ (ass fuck)
Ze is zelf zeker ook van die glitterplaatjes?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:14 schreef Chai het volgende:
Mijn tante heeft dat ene plaatje van die hardcore-bitch ook geliked, maar denk niet dat zij hem goed opgevat heeft.
"Fijne woensdag xoxoxo"sparklesparklequote:Op woensdag 17 april 2013 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze is zelf zeker ook van die glitterplaatjes?
Zweer je.. Die pil verdoofde me maar nu ben ik helemaal terug sgatj :$quote:Op woensdag 17 april 2013 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DamnJe bent srs nog oversekster dan ik
Pil, wat?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zweer je.. Die pil verdoofde me maar nu ben ik helemaal terug sgatj :$
Ja ik was aan de pilquote:
Had je erge buikpijn of zo?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik was aan de pilNu niet meer, laat het weer lekker vloeien
Dan zal ik maar niet stoppen met de pil, kan nooit goed gaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik was aan de pilNu niet meer, laat het weer lekker vloeien
Uhhuh, nu ook wel weer.. Maar alle pillen waren te licht en aanslag op m'n portemowallet, dus dan maar weer flink pijnstillers inslaanquote:
Vrees dat jullie me allemaal gaan verbannen uiteindelijk door m'n hormonen :$quote:Op woensdag 17 april 2013 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet stoppen met de pil, kan nooit goed gaan.
Ik zie al waar dit naar toegaat.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind dat Chloro ook mee mag doen, hoe meer zielen hoe meer vreugd
Naar m'n werk zo.. Kan best.. Mooi kantoortje welquote:Op woensdag 17 april 2013 14:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie al waar dit naar toegaat.
Bij mij zit je goed hoor, no problemquote:Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vrees dat jullie me allemaal gaan verbannen uiteindelijk door m'n hormonen :$
"It's over 9000!!!"
Dat had ik ook zonder pil. Gelukkig was mijn natuurlijke cyclus vrij lang, maar dan lag ik eens in de 40 dagen te krijsen en te gillen van de pijn op bed.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uhhuh, nu ook wel weer.. Maar alle pillen waren te licht en aanslag op m'n portemowallet, dus dan maar weer flink pijnstillers inslaan
Nice.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat had ik ook zonder pil. Gelukkig was mijn natuurlijke cyclus vrij lang, maar dan lag ik eens in de 40 dagen te krijsen en te gillen van de pijn op bed.
Hvjquote:Op woensdag 17 april 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij zit je goed hoor, no problem
Krijsen/gillen nog net niet, maar srsly wel heel verrot de eerste 2 dagenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat had ik ook zonder pil. Gelukkig was mijn natuurlijke cyclus vrij lang, maar dan lag ik eens in de 40 dagen te krijsen en te gillen van de pijn op bed.
aanstellerquote:Op woensdag 17 april 2013 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hvj
[..]
Krijsen/gillen nog net niet, maar srsly wel heel verrot de eerste 2 dagen(vooral destijds in Arnhem, echt misselijk v.d pijn
)
Maar goed, liever dit dan die hele heisa met de pilZie wel hoe t gaat
Ik bedoelde niet nice voor jou.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, kramp is de vervelendste pijn die er is.
Daag me niet uit, want ik ga nasty dingen met je doen tegen je wil inquote:
Ik ook, en dubbelgeklapt in de schoolbanken van de rugpijn, die ging maar niet wegquote:Op woensdag 17 april 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |