Uhm ik denk dat hij op dat moment 16 was. Ja die heeft hij ook gehad :p. Maar toen was hij nog jonger. 14 ofzo.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachenHoe oud is hij dan? Dat kan je toch niet serieus menen.. heeft hij ook een zoeeen nekhandtasje?
Eens een nigger altijd een nigger.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zn nieuwe shit was echt kkgay, werd wel blij van zn klassiekers. Ben ook half uur vtv weggegaan omdat zn attitude me echt niet aanstond. Kaolo drie kwartier te laat durven komen wanneer je vorige week 1500 man hebt laten zitten.
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uhm ik denk dat hij op dat moment 16 was. Ja die heeft hij ook gehad :p. Maar toen was hij nog jonger. 14 ofzo.
Haha, ik zei het alquote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zn nieuwe shit was echt kkgay, werd wel blij van zn klassiekers. Ben ook half uur vtv weggegaan omdat zn attitude me echt niet aanstond. Kaolo drie kwartier te laat durven komen wanneer je vorige week 1500 man hebt laten zitten.
Hehe.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uhm ik denk dat hij op dat moment 16 was. Ja die heeft hij ook gehad :p. Maar toen was hij nog jonger. 14 ofzo.
Nee, had ik daar maar tijd voor.quote:
OK OK, je hebt gelijk (afgezien van de paar nieuwe (denk ik) dingen die wel tof waren) maar ik bekijk het positief voor m'n eigen gemoedsrust.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Inb4quote:Op woensdag 17 april 2013 16:42 schreef krioro het volgende:
ik kwam pas rond 22:00u binnen geloof ik, als het niet later was
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eens een nigger altijd een nigger.
Lief kontje.quote:
tja "mode" .quote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je als vrouw skinny jeans zou dragen terwijl je geen benen, kont en heupen hebt?
Ziet er niet uit.
Omdat ze niet willen toegeven dat ze het figuur er niet voor hebben en mee willen doen met de massa.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je als vrouw skinny jeans zou dragen terwijl je geen benen, kont en heupen hebt?
Ziet er niet uit.
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen toegeven dat ze het figuur er niet voor hebben en mee willen doen met de massa.
Nongoolquote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Da.
negerquote:
Zelfde waarom vrouwen met amper borsten BH dragen denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
Ziet er niet uit.
Dat ziet er zo dom uit.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfde waarom vrouwen met amper borsten BH dragen denk ik.
Omdat een losse hobbezak er nog minder mooi uitziet.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
Ziet er niet uit.
Vrouwen zonder borsten of het feit dat ze een bh dragen?quote:
Beide.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen zonder borsten of het feit dat ze een bh dragen?
Dan denk ik ook: "Wie hou je voor de gek?"quote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha ja vooral in de zomer met zo'n dun shirtje en dan de vorm van een lege bh eronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |