Redelijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn je wenkbrauwen wel gelukt dan?
Dat heeft iedereen met een baard wel eens hoor.quote:
Gewoon naar die nigrokapper die doen het perfect voor je. Tenminste, hier dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:30 schreef krioro het volgende:
Dat heeft iedereen met een baard wel eens hoor.
Gelukkig zie ik die steeds minder.quote:
Dat klinkt alsof het er wel mee door kan, maar perfectie nog niet bereikt is?quote:
Wat voor trein is dat? Niet nederlandsquote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
vorige keer foto gemaakt
[ afbeelding ]
Ja inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik die steeds minder.
Ben jij thuis?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat voor trein is dat? Niet nederlands
Die lopen ook helemaal scheefquote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mensen die op hun uggs lopen in de zomer
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die lopen ook helemaal scheef![]()
[ afbeelding ]
Oh, moet ik wachten op de puppiefotoquote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee ik ben nog steeds braaf aan het werken. Ik ben rond 7 uur thuis.
dunno, plaatje komt van internetquote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat voor trein is dat? Niet nederlands
Dat doe ik niet meer, geen zin/tijd om elke week daarheen te fietsen en 3 uur te wachten, en ze doen het meestal toch niet helemaal precies zoals ik wil, te negers.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon naar die nigrokapper die doen het perfect voor je. Tenminste, hier dan.
Correct. Moet nog steeds eens naar een beautysalon.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het er wel mee door kan, maar perfectie nog niet bereikt is?
Als die een rokje aan zou hebben hing ik er met mijn hoofd tussenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
vorige keer foto gemaakt
[ afbeelding ]
Zouquote:
Ga je ook naar de manicure?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat doe ik niet meer, geen zin/tijd om elke week daarheen te fietsen en 3 uur te wachten, en ze doen het meestal toch niet helemaal precies zoals ik wil, te negers.
[..]
Correct. Moet nog steeds eens naar een beautysalon.
Hoe langer je wacht, hoe groter de vreugde zal zijn als het moment daar is.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, moet ik wachten op de puppiefoto
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
Het vriendje van mijn zusje heeft dus uggs :"(, dus ik heb hem even duidelijk gemaakt wat ik daarvan vind. Daarna heb ik ze niet meer gezien.
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die lopen ook helemaal scheef![]()
[ afbeelding ]
Nou echt hequote:Op woensdag 17 april 2013 16:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, hoe groter de vreugde zal zijn als het moment daar is.
Ik vind dat juist lelijk, zulke stokjes en dan van die imposante laarzenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je spillepootjes hebt, kunnen uggs wel, maar meestal is dat niet het geval.
Over mannen op uggs zal ik maar niet beginnen.
Nou ik vind het eigenlijk allebei stom, maar als men dan toch perse die ondingen moet dragen, tja..quote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat juist lelijk, zulke stokjes en dan van die imposante laarzen
zn nieuwe shit was echt kkgay, werd wel blij van zn klassiekers. Ben ook half uur voor t einde weggegaan omdat zn attitude me echt niet aanstond. Kaolo drie kwartier te laat durven komen wanneer je vorige week 1500 man hebt laten zitten.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vond het best tof. Die track na dat hallelujah gebeuren. Zijn dansjes
.
Alleen dat gezever tegen weet ik wie er liep te zeiken vond ik wel retarded en rare bouncy nieuwe dingen waren niet heel tof.
[..]
Ja, wilde ik al maar had shape verneukt dus moest weer opnieuw beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |