die unox chickquote:
Ohh dacht dat je het over die Allison had.quote:
Ze doet me denken aan Chai, ze lijkt er niet echt op of zo. Chai is een paardenmeisje.quote:
Ik vind haar op die eerste foto juist wel leuk. Mooi hoofd.quote:
ah zoquote:Op woensdag 17 april 2013 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ohh dacht dat je het over die Allison had.
Yuri wel iig![]()
Verrassendquote:Op woensdag 17 april 2013 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind haar op die eerste foto juist wel leuk. Mooi hoofd.
Alstu.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind haar op die eerste foto juist wel leuk. Mooi hoofd.
Kan ze niet van genieten denk ik, ze jagen die man niet gelijk weg.quote:
Als je een kans krijgt moet je die pakken.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:10 schreef Gorzalka het volgende:
Een mooi meisje naast me in de trein is in slaap gevallen, zal ik aan haar borsten zitten?
Ze kreunde een beetje.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als je een kans krijgt moet je die pakken.
Twee kansen nog wel, als je het zo bekijkt.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als je een kans krijgt moet je die pakken.
hahaquote:Op woensdag 17 april 2013 16:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Twee kansen nog wel, als je het zo bekijkt.
Ik vond het best tof. Die track na dat hallelujah gebeurenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was echt bar slecht, Mos Meh.
quote:
Ja, wilde ik al maar had shape verneukt dus moest weer opnieuw beginnen.quote:
Zijn je wenkbrauwen wel gelukt dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vond het best tof. Die track na dat hallelujah gebeuren. Zijn dansjes
.
Alleen dat gezever tegen weet ik wie er liep te zeiken vond ik wel retarded en rare bouncy nieuwe dingen waren niet heel tof.
[..]
[..]
Ja, wilde ik al maar had shape verneukt dus moest weer opnieuw beginnen.
Fail.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef krioro het volgende:
vorige keer foto gemaaktquote:Op woensdag 17 april 2013 16:10 schreef Gorzalka het volgende:
Een mooi meisje naast me in de trein is in slaap gevallen, zal ik aan haar borsten zitten?
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
vorige keer foto gemaakt
[ afbeelding ]
Ook lekker in een Nederlandse trein.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
vorige keer foto gemaakt
[ afbeelding ]
Uggsquote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
vorige keer foto gemaakt
[ afbeelding ]
Redelijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn je wenkbrauwen wel gelukt dan?
Dat heeft iedereen met een baard wel eens hoor.quote:
Gewoon naar die nigrokapper die doen het perfect voor je. Tenminste, hier dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:30 schreef krioro het volgende:
Dat heeft iedereen met een baard wel eens hoor.
Gelukkig zie ik die steeds minder.quote:
Dat klinkt alsof het er wel mee door kan, maar perfectie nog niet bereikt is?quote:
Wat voor trein is dat? Niet nederlandsquote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
vorige keer foto gemaakt
[ afbeelding ]
Ja inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik die steeds minder.
Ben jij thuis?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat voor trein is dat? Niet nederlands
Die lopen ook helemaal scheefquote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mensen die op hun uggs lopen in de zomer
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die lopen ook helemaal scheef![]()
[ afbeelding ]
Oh, moet ik wachten op de puppiefotoquote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee ik ben nog steeds braaf aan het werken. Ik ben rond 7 uur thuis.
dunno, plaatje komt van internetquote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat voor trein is dat? Niet nederlands
Dat doe ik niet meer, geen zin/tijd om elke week daarheen te fietsen en 3 uur te wachten, en ze doen het meestal toch niet helemaal precies zoals ik wil, te negers.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon naar die nigrokapper die doen het perfect voor je. Tenminste, hier dan.
Correct. Moet nog steeds eens naar een beautysalon.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het er wel mee door kan, maar perfectie nog niet bereikt is?
Als die een rokje aan zou hebben hing ik er met mijn hoofd tussenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
vorige keer foto gemaakt
[ afbeelding ]
Zouquote:
Ga je ook naar de manicure?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat doe ik niet meer, geen zin/tijd om elke week daarheen te fietsen en 3 uur te wachten, en ze doen het meestal toch niet helemaal precies zoals ik wil, te negers.
[..]
Correct. Moet nog steeds eens naar een beautysalon.
Hoe langer je wacht, hoe groter de vreugde zal zijn als het moment daar is.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, moet ik wachten op de puppiefoto
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
Het vriendje van mijn zusje heeft dus uggs :"(, dus ik heb hem even duidelijk gemaakt wat ik daarvan vind. Daarna heb ik ze niet meer gezien.
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die lopen ook helemaal scheef![]()
[ afbeelding ]
Nou echt hequote:Op woensdag 17 april 2013 16:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, hoe groter de vreugde zal zijn als het moment daar is.
Ik vind dat juist lelijk, zulke stokjes en dan van die imposante laarzenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je spillepootjes hebt, kunnen uggs wel, maar meestal is dat niet het geval.
Over mannen op uggs zal ik maar niet beginnen.
Nou ik vind het eigenlijk allebei stom, maar als men dan toch perse die ondingen moet dragen, tja..quote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat juist lelijk, zulke stokjes en dan van die imposante laarzen
zn nieuwe shit was echt kkgay, werd wel blij van zn klassiekers. Ben ook half uur voor t einde weggegaan omdat zn attitude me echt niet aanstond. Kaolo drie kwartier te laat durven komen wanneer je vorige week 1500 man hebt laten zitten.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vond het best tof. Die track na dat hallelujah gebeuren. Zijn dansjes
.
Alleen dat gezever tegen weet ik wie er liep te zeiken vond ik wel retarded en rare bouncy nieuwe dingen waren niet heel tof.
[..]
Uhm ik denk dat hij op dat moment 16 was. Ja die heeft hij ook gehad :p. Maar toen was hij nog jonger. 14 ofzo.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachenHoe oud is hij dan? Dat kan je toch niet serieus menen.. heeft hij ook een zoeeen nekhandtasje?
Eens een nigger altijd een nigger.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zn nieuwe shit was echt kkgay, werd wel blij van zn klassiekers. Ben ook half uur vtv weggegaan omdat zn attitude me echt niet aanstond. Kaolo drie kwartier te laat durven komen wanneer je vorige week 1500 man hebt laten zitten.
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uhm ik denk dat hij op dat moment 16 was. Ja die heeft hij ook gehad :p. Maar toen was hij nog jonger. 14 ofzo.
Haha, ik zei het alquote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zn nieuwe shit was echt kkgay, werd wel blij van zn klassiekers. Ben ook half uur vtv weggegaan omdat zn attitude me echt niet aanstond. Kaolo drie kwartier te laat durven komen wanneer je vorige week 1500 man hebt laten zitten.
Hehe.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uhm ik denk dat hij op dat moment 16 was. Ja die heeft hij ook gehad :p. Maar toen was hij nog jonger. 14 ofzo.
Nee, had ik daar maar tijd voor.quote:
OK OK, je hebt gelijk (afgezien van de paar nieuwe (denk ik) dingen die wel tof waren) maar ik bekijk het positief voor m'n eigen gemoedsrust.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Inb4quote:Op woensdag 17 april 2013 16:42 schreef krioro het volgende:
ik kwam pas rond 22:00u binnen geloof ik, als het niet later was
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eens een nigger altijd een nigger.
Lief kontje.quote:
tja "mode" .quote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je als vrouw skinny jeans zou dragen terwijl je geen benen, kont en heupen hebt?
Ziet er niet uit.
Omdat ze niet willen toegeven dat ze het figuur er niet voor hebben en mee willen doen met de massa.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je als vrouw skinny jeans zou dragen terwijl je geen benen, kont en heupen hebt?
Ziet er niet uit.
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen toegeven dat ze het figuur er niet voor hebben en mee willen doen met de massa.
Nongoolquote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Da.
negerquote:
Zelfde waarom vrouwen met amper borsten BH dragen denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
Ziet er niet uit.
Dat ziet er zo dom uit.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfde waarom vrouwen met amper borsten BH dragen denk ik.
Omdat een losse hobbezak er nog minder mooi uitziet.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
Ziet er niet uit.
Vrouwen zonder borsten of het feit dat ze een bh dragen?quote:
Beide.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen zonder borsten of het feit dat ze een bh dragen?
Dan denk ik ook: "Wie hou je voor de gek?"quote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha ja vooral in de zomer met zo'n dun shirtje en dan de vorm van een lege bh eronder
Dan zijn van die kleine bhloze tietjes in zo'n shirtje leukerquote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha ja vooral in de zomer met zo'n dun shirtje en dan de vorm van een lege bh eronder
Zouden ze dan ook echt denken dat het mannelijke gedeelte van de bevolking niet doorheeft dat er niks in zit ofzo?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beide.
[..]
Dan denk ik ook: "Wie hou je voor de gek?"
Joahquote:Op woensdag 17 april 2013 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zijn van die kleine bhloze tietjes in zo'n shirtje leuker
Ik heb nog nooit een lege bh gezienquote:Op woensdag 17 april 2013 16:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zouden ze dan ook echt denken dat het mannelijke gedeelte van de bevolking niet doorheeft dat er niks in zit ofzo?
Mannen hebben dat over het algemeen toch wel direct door?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zouden ze dan ook echt denken dat het mannelijke gedeelte van de bevolking niet doorheeft dat er niks in zit ofzo?
Ik hoor anders echt heel vaak mannen klagen dat ze dan genaaid werden als op het moment supreme de bh uit gingquote:Op woensdag 17 april 2013 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mannen hebben dat over het algemeen toch wel direct door?
Ook niet op de grond?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een lege bh gezien
Van fouten leer je.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoor anders echt heel vaak mannen klagen dat ze dan genaaid werden als op het moment supreme de bh uit ging
Dat is meer met zo'n push up ding, of een veel te kleine die de tetten er helemaal uitdrukt.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoor anders echt heel vaak mannen klagen dat ze dan genaaid werden als op het moment supreme de bh uit ging
Tja, ik vul mijn boxer ook op.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja combinatie van pushup en opvullen kan een A'tje er al uit laten zien als een flinke B hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is meer met zo'n push up ding, of een veel te kleine die de tetten er helemaal uitdrukt.
Gebakken.quote:
Hm lijkt me niet ideaal.quote:
Mwa, lekker fris als het een beetje begint te plakken en zo.quote:
Wees blij dat behas dragen zo'n gemeengoed is, anders zag je veel te vaak vieze dingen door de kleding heen.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfde waarom vrouwen met amper borsten BH dragen denk ik.
Het haar van WD.quote:
Dat is gewoon een te grote beha, zelfs voor plankjes zijn passende beha's.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik bied een tientje per kilo haar.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga morgen toevallig naar de kapper.
Een kilo haar.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik bied een tientje per kilo haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |