Tik em aanquote:
Jij kunt geen bj ontvangen.quote:
Ik kan je anders wel laten zuigen, krengquote:
Oh snap.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan je anders wel laten zuigen, kreng
quote:
Ja, nee, weet alweer hoe dat eindigt. Dan is het eerst, oh schatje, kom kroelen bby, ben zo eenzaam en vervolgens lig ik weer ondersteboven vastgebonden met een stuk tape over m'n mond.quote:
Alsof jij dat erg vindt, nu niet zo zeiken ok?quote:Op woensdag 17 april 2013 01:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, nee, weet alweer hoe dat eindigt. Dan is het eerst, oh schatje, kom kroelen bby, ben zo eenzaam en vervolgens lig ik weer ondersteboven vastgebonden met een stuk tape over m'n mond.
Oké.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof jij dat erg vindt, nu niet zo zeiken ok?
Kom gewoon :$
Ok nu.. Ik ga ook slapen, ben ook opquote:Op woensdag 17 april 2013 01:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.Wel nu dan want ben kapot moe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dqod op 17-04-2013 01:43:25 ]I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Echt hè.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Lekker naar mos def, krio proberen te ontwijken
quote:Op woensdag 17 april 2013 01:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok nu.. Ik ga ook slapen, ben ook op
Kom maar :$zo kan je toch niet chill slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Metro reed weg voor mn neus. Ben weer te laatquote:
Heel herkenbaar, kom je nu naar de Van Nelle?quote:Op woensdag 17 april 2013 08:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Metro reed weg voor mn neus. Ben weer te laat.
Nee. Ga wel huilen bij de leraar. Papi metro reed weg papi mag ik ook niksen op de computerquote:Op woensdag 17 april 2013 08:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, kom je nu naar de Van Nelle?
Oh zo'n les, zou niet gaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ga wel huilen bij de leraar. Papi metro reed weg papi mag ik ook niksen op de computer.
Was gister al drie uur eerder wegquote:
Een beetje kan ik nog wel enigszins begrijpen, hehe.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was gister al drie uur eerder wegkan ik niet maken dit. Ben wel nog een beetje netjes hoor
.
quote:Op woensdag 17 april 2013 08:40 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Zou tergend langzaam met haar halfnatte voorjaarsdoosje spelen.
quote:
Ben geboren spijbelaar.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een beetje kan ik nog wel enigszins begrijpen, hehe.
Naar filet americain.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vroeg jij je ook al af hoe deze zou smaken?
Onder andere.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vroeg jij je ook al af hoe deze zou smaken?
quote:Op woensdag 17 april 2013 01:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, nee, weet alweer hoe dat eindigt. Dan is het eerst, oh schatje, kom kroelen bby, ben zo eenzaam en vervolgens lig ik weer ondersteboven vastgebonden met een stuk tape over m'n mond.
niets dan waarheidquote:Op woensdag 17 april 2013 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
nevar forgat
https://www.facebook.com/photo.php?v=518002678237496
Wtf, wat een schijnheilige kuthoer.quote:Hey mensen
Tja het klinkt misschien een beetje raar maar ik was zo aan het googlen en kwam tegen dat heel veel vrouwen hier last van hebben oa ikzelf....
Ik voel me gewoon echt niet seksueel aangetrokken door hem eigenlijk vind ik het zelfs een beetje 'vies' en hier heb ik toch eigenlijk nooit last van gehad....
Het is voor mij echt iets van de laatste tijd dat dit is en nu ben ik dan blij dat hij niet zo'n heel hoog libido heeft maar als hij een keer wil dan denk ik echt sh.it en probeer en dan ook vaak onder uit te komen zoals buikpijn of doen als of ik al slaap etc.
Hebben hier op bokt meerdere mensen hier last van of weten jullie toevallig hoe dit komt?
Die Facebook pagina, wat.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
nevar forgat
https://www.facebook.com/photo.php?v=518002678237496
Genoeg jongens ook waarvan ik denk "die zou ik nooit aantrekkelijk vinden als ik een vrouw was". En dan toch hebben ze een vriendin.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Man man man, je zou maar zo'n vriendin hebben.
quote:Op woensdag 17 april 2013 09:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Man man man, je zou maar zo'n vriendin hebben.
'Hubby'quote:Geen zin in seksueel contact had ik ook vrij snel tijdens mijn 1e zwangerschap. Tijdens mijn 2e zwangerschap was dit wel heel anders, pas in de laatste 1,5 maand werd het bij mij minder maar dat kwam meer door die enorme buik die in de weg zat. Enig nadeel was nu wel dat hubby zelf er nogal moeite mee had ('angst' om de beeb te storen ).
Waarom bij de ene zwangerschap wel zin en bij de andere niet? Geen idee, misschien hormonen? Bij mijn 1e zwangerschap was ik zwanger van een meid, bij de 2e kreeg ik een jongen.
Mijn zoontje is nu 4 weken oud maar ik ga niet meer aan de hormonen Dan maar condooms gebruiken of hubby gaat zich aan zijn woord houden en snipsnap laten doen.
Zou mezelf wel aantrekkelijk vinden als ik een vrouw was.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Genoeg jongens ook waarvan ik denk "die zou ik nooit aantrekkelijk vinden als ik een vrouw was". En dan toch hebben ze een vriendin.
Misschien dat het de eerste maand leuk was, omdat nieuw/voordelen/etc. Maar als je er daarna regelmatig seks mee moet hebben, met zo'n anti-sensuele starre kutecto? Arme vrouwen.
Helaas snappen ze zichzelf vaak dan niet en blijven ze bij dat soort figuren. Dat soort vrouwen moet je vermijden.
Klinkt als een leuk forumquote:
snipsnap laten doenquote:
Bokt.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou mezelf wel aantrekkelijk vinden als ik een vrouw was.
[..]
Klinkt als een leuk forum.
Ik slap mijn ecto piemel gewoon in haar gezicht.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Genoeg jongens ook waarvan ik denk "die zou ik nooit aantrekkelijk vinden als ik een vrouw was". En dan toch hebben ze een vriendin.
Misschien dat het de eerste maand leuk was, omdat nieuw/voordelen/etc. Maar als je er daarna regelmatig seks mee moet hebben, met zo'n anti-sensuele starre kutecto? Arme vrouwen.
Helaas snappen ze zichzelf vaak dan niet en blijven ze bij dat soort figuren. Dat soort vrouwen moet je vermijden.
Dat jij ze niet aantrekkelijk vindt betekent niet dat een vrouw ze niet oprecht aantrekkelijk kan vinden.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een sociaal onvaardig stokje met de stem van een Pringles-bus en een kop als een grindtegel? Neuh, zou niet weten waarom je daar als vrouw wild van zou worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat jij ze niet aantrekkelijk vindt betekent niet dat een vrouw ze niet oprecht aantrekkelijk kan vinden.
Misschien is hij wel super romantisch.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een sociaal onvaardig stokje met de stem van een Pringles-bus en een kop als een grindtegel? Neuh, zou niet weten waarom je daar als vrouw wild van zou worden.
Vrouwen worden niet geil van just romantiek.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien is hij wel super romantisch.! Of masseert hij haar iedere avond, weet jij veel. :$
Doe normaal over Mozy.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een sociaal onvaardig stokje met de stem van een Pringles-bus en een kop als een grindtegel? Neuh, zou niet weten waarom je daar als vrouw wild van zou worden.
Dat zei ik ook niet, maar omdat je een stem van een Pringles-bus en een kop als een grindtegel hebt wil nog niet zeggen dat je geen beest in bed bent.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrouwen worden niet geil van just romantiek.
Het is fijne smeersaus, that's all.
Ja Zosk, je bent een beest.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, maar omdat je een stem van een Pringles-bus en een kop als een grindtegel hebt wil nog niet zeggen dat je geen beest in bed bent.
beschrijf je nou jezelf¿quote:Op woensdag 17 april 2013 09:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, maar omdat je een stem van een Pringles-bus en een kop als een grindtegel hebt wil nog niet zeggen dat je geen beest in bed bent.
Die kleur rood kan best nice zijn, ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:44 schreef Panzermaus het volgende:
Jongens, mijn chick heeft haar haar alsnog Rihanna-rood laten verven. Het haar is best wel lang en ze heeft ijslichtblauwe ogen. Ik heb haar nog niet weer gezien.
Cut ties nu yes/no?
Wat is jouw Chinese sterrenbeeld?quote:
Picsquote:Op woensdag 17 april 2013 09:44 schreef Panzermaus het volgende:
Jongens, mijn chick heeft haar haar alsnog Rihanna-rood laten verven. Het haar is best wel lang en ze heeft ijslichtblauwe ogen. Ik heb haar nog niet weer gezien.
Cut ties nu yes/no?
quote:
Het was eerst blond.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die kleur rood kan best nice zijn, ja.
Wil ze niet sturen.quote:
Oh, dan is het zonde. Kutwijf.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het was eerst blond.Weet niet of ik dit wel kan handelen.
je neukt dus als een draak whahahaquote:
Klopt wel, want die hebben ook een kleine piemel.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
je neukt dus als een draak whahaha
Als je er toch al aan denkt om het af te breken kan er niet zoveel meer fout gaanquote:
Nee.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:50 schreef Zosk het volgende:
Heeft hij onderhand al een pic in DM gestuurd?
Precies.quote:
Haha, zij wil ze niet sturen. Ik heb nog geen foto's gezien van haar nieuwe haar.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je er toch al aan denkt om het af te breken kan er niet zoveel meer fout gaan.
Desnoods shop je hem onherkenbaar.
quote:Ah, je hebt je haar geverfd. Hmm. Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. Ik begin met het slechte nieuws.
instant doggy dinner bowl look omdat ik geen shirt aan heb?
quote:Het slechte nieuws is dat ik nog nooit met Rihanna geneukt heb.
(pause, nu verwacht ze het goede nieuws)
Maar ook dat je niet op haar lijkt en dat je nieuwe haar superlelijk is.
(drop)
Een chick die me nu zoent en vraagt of ze een beker moet pakken is een keeper.quote:Het goede nieuws is dat ik wat melk in mijn tas heb dat ik per direct ga consumeren.
Who the fuck denkt ze wel niet dat ze isquote:Op woensdag 17 april 2013 09:57 schreef Panzermaus het volgende:
Haha, zij wil ze niet sturen. Ik heb nog geen foto's gezien van haar nieuwe haar.
'Het is een verrassing'.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Who the fuck denkt ze wel niet dat ze is?
Nee, dit is voorbij.
HAHAHAquote:Op woensdag 17 april 2013 10:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Het is een verrassing'.De laatste keer dat ze zei dat ze een verrassing had, had ze de kaasstengels uit mijn tas gehaald en door de soep gedaan.
Whehequote:Op woensdag 17 april 2013 10:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Het is een verrassing'.De laatste keer dat ze zei dat ze een verrassing had, had ze de kaasstengels uit mijn tas gehaald en door de soep gedaan.
Hij kan goed voor de kinderen zorgen blabla. Hij is geen klootzak, slaat haar niet, wil niet elke avond met vrienden weg.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is het haar alleen geverfd of ook in lengte afgenomen? Dat lijkt me de meest cruciale vraag in deze fase.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:57 schreef Panzermaus het volgende:
Haha, zij wil ze niet sturen. Ik heb nog geen foto's gezien van haar nieuwe haar.
Ben zo blij dat ik jou niet ben.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en:
[ afbeelding ]
Sommige communicatie met 'mensen' (leidinggevenden) verloopt altijd zo moeizaam![]()
Je moet jezelf trainen te zeggen wat zij willen horen, maar wel op zo'n manier dat je er nooit achteraf op gepakt kan worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sommige communicatie met 'mensen' (leidinggevenden) verloopt altijd zo moeizaam![]()
Blijkbaar is het handig om alle communicatie via de sms te doen en dan continu halve informatie te geven, zodat ik ondertussen al 4 smsjes verder ben om iets wijzer te worden.quote:
Vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee.
Vreemd is dat, waarom zou je om advies vragen terwijl wij geen flauw idee hebben hoe dat meiske eruitziet?
Ik wil juist simpele informatie hebben, ik hoef mezelf niet te verantwoordenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet jezelf trainen te zeggen wat zij willen horen, maar wel op zo'n manier dat je er nooit achteraf op gepakt kan worden.
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn thee rook vanmorgen naar wiet.
agreedquote:Op woensdag 17 april 2013 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en:
[ afbeelding ]
Wat ouderwets, dat kan toch gewoon via whatsapp.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar is het handig om alle communicatie via de sms te doen en dan continu halve informatie te geven, zodat ik ondertussen al 4 smsjes verder ben om iets wijzer te worden.
Vreemd verhaal.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn thee rook vanmorgen naar wiet.
Jij zit ook het eerste half uur in je kantoortuin zo van: laat me met rust?quote:
is je vriendin emma stone ofzo¿quote:Op woensdag 17 april 2013 09:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het was eerst blond.Weet niet of ik dit wel kan handelen.
[..]
Wil ze niet sturen.
neuh, ik ben meestal die idioot die het verpest voor iedereen.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zit ook het eerste half uur in je kantoortuin zo van: laat me met rust?
Ik weet niet of hij weet dat ik wa heb.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ouderwets, dat kan toch gewoon via whatsapp.
Hahaquote:Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Geen last van leidinggevenden
Ik geef altijd leiding dus mensen hebben last van mij![]()
Vreemde userquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef wise het volgende:
[..]
neuh, ik ben meestal die idioot die het verpest voor iedereen.
O damn, stomme aanname van mij.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil juist simpele informatie hebben, ik hoef mezelf niet te verantwoorden
Oh jij bent zo'n blijhoofd in de ochtend..quote:Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef wise het volgende:
[..]
neuh, ik ben meestal die idioot die het verpest voor iedereen.
Ja en dat is vrij vermoeiend, aangezien ik vrij heldere en simpele vragen stel.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O damn, stomme aanname van mij.Je bedoelt dat je geen straight antwoord krijgt op je vragen.
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n blijhoofd in de ochtend..
Nee hoor, ik kan niet met gokken omgaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Gorzalka is progambler aan het worden?
O, verstandig om er dan mee te beginnenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan niet met gokken omgaan.
Heeft hij misschien een reden om vaag te doen of is het zijn manier van communiceren?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dat is vrij vermoeiend, aangezien ik vrij heldere en simpele vragen stel.
Ik kwam erachter dat mijn Unibetaccount niet meer was geblokkeerd, dus ik ging op een ¤50 -> ¤800 streak in twee dagen, daarna weer ¤400 verloren en uitgecasht.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O, verstandig om er dan mee te beginnen![]()
Deels teleurstelling/zonde/ditmoetverbodenworden, deels 'mirin her confidence. Dat is echt skyhigh bij die meid, was aanvankelijk ook de reden dat ik verlegen was bij haar.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
HAHAHA!
Ik wil je gezicht zien wanneer zij je heel trots met puppyogen aankijkt en het er daadwerkelijk niet uitziet.
Zijn manier van communiceren.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heeft hij misschien een reden om vaag te doen of is het zijn manier van communiceren?
kan ikquote:
Tsja, als je dat van jezelf weet is dat wel het beste jaquote:Op woensdag 17 april 2013 10:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat mijn Unibetaccount niet meer was geblokkeerd, dus ik ging op een ¤50 -> ¤800 streak in twee dagen, daarna weer ¤400 verloren en uitgecasht.
Nu stop ik echt![]()
![]()
Seksie.quote:
hoezo zoek je het dan niet hoger op¿ (meestal in jouw gevalquote:Op woensdag 17 april 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn manier van communiceren.
Zo gaat het altijd namelijk
Als die skyhigh is zal ze er toch niet zo veel van aantrekken?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deels teleurstelling/zonde/ditmoetverbodenworden, deels 'mirin her confidence. Dat is echt skyhigh bij die meid, was aanvankelijk ook de reden dat ik verlegen was bij haar.(srs)
Hiquote:Op woensdag 17 april 2013 10:20 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo zoek je het dan niet hoger op¿ (meestal in jouw geval)
Hoogstaandequote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tsja, als je dat van jezelf weet is dat wel het beste ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg gezond op je 18e.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Precies, en dat is dan ook het probleem. Stel dat het wel lelijk is, no way dat ze mij het eruit laat wassen.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als die skyhigh is zal ze er toch niet zo veel van aantrekken?
Je moet haar ook accepteren zoals ze is, het gaat tenslotte om t innerlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 10:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Precies, en dat is dan ook het probleem. Stel dat het wel lelijk is, no way dat ze mij het eruit laat wassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Mwah, van de verliesgevende dagen heb ik verrassend genoeg geen screenshotsquote:
quote:
Zo ziet het haar van Dqod er ook uit na een wilde nachtquote:
Ik ken hetquote:Op woensdag 17 april 2013 10:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mwah, van de verliesgevende dagen heb ik verrassend genoeg geen screenshots.
Als ik gewoon gedisciplineerd op tennis zou wedden kan ik er een prima ROI uithalen, maar daar heb ik de discipline (nog) niet voor.
Een wilde nacht met jou?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo ziet het haar van Dqod er ook uit na een wilde nacht.
Ja, ik volg alles van de ATP. Speel zelf ook al vijftien jaar.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ken het
Ja discipline is inderdaad het belangrijkste, daar heb ik ook heel lang problemen mee gehad.
Volg je veel tennis?
quote:
dqod ziet er altijd wild uitquote:Op woensdag 17 april 2013 10:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
I don't kiss and tellquote:
Ik heb nooit wilde nachten, wat lul je ?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:32 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit ben jij na een wilde nacht
lelijk,quote:
lolquote:Op woensdag 17 april 2013 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nooit wilde nachten, wat lul je ?
Nicequote:Op woensdag 17 april 2013 10:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, ik volg alles van de ATP. Speel zelf ook al vijftien jaar.
Viel wel mee hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat ben ik na een wilde nacht.quote:
Jij wel he?quote:
Past wel bij jequote:
Als je alles volgt ontdek je natuurlijk wel meer bazenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nice
Tennis is een van de weinige sporten die ik eigenlijk nooit kijk. Alleen de finales van de grote toernooien
Ik kan bij tennis spelers die niet zo goed zijn nooit zo lang kijken. Alleen bazen als Nadal en Djoko en Fedje vind ik interessant om te kijken
Was echt bar slecht, Mos Meh.quote:
Haha.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was echt bar slecht, Mos Meh.
Beestquote:Op woensdag 17 april 2013 10:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je alles volgt ontdek je natuurlijk wel meer bazen.
[ afbeelding ]
Zoals deze Jamaicaanse baas!
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 17 april 2013 10:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je alles volgt ontdek je natuurlijk wel meer bazen.
[ afbeelding ]
Zoals deze Jamaicaanse baas!
Ja he? Ik kan echt niet tegen te weinig slaap enzoquote:
Je hoeft niet zo verbaasd te zijn hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 10:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Sowieso, een Jamaicaan die pro-tennist, wat?
Volgens mij krijg jij dat nu wel te weinig, of heb ik het mis?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja he? Ik kan echt niet tegen te weinig slaap enzo
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je moet haar ook accepteren zoals ze is, het gaat tenslotte om t innerlijkwe hebben in onze samenleving toch al een groot probleem met de machocultuur.
Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze chick zegt dat ik zonder mijn uiterlijk maar een narcistische asshole was die ze geen blik waardig zou keuren.
Ik kan die eerlijkheid wel waarderen.
![]()
Wow, wat probeer jij hiermee te impliceren?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij dat nu wel te weinig, of heb ik het mis?
Hij is geboren in Duitsland, maar op zijn 12e naar zijn vaderland verhuisdquote:Op woensdag 17 april 2013 10:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
Sowieso, een Jamaicaan die pro-tennist, wat?
Wajo, de racismekaart wordt getrokken.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo verbaasd te zijn hoor
Nou omdat ik je steeds later nog op fok zie dan voorheen, niets meer en niets minderquote:Op woensdag 17 april 2013 10:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wow, wat probeer jij hiermee te impliceren?
Ja nee nu gaat het wel, in het begin sliep ik wel minder/slechter maar dat was gewoon omdat het even wennen was allemaal.
Kom je me weer beschuldigen van racisme?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo verbaasd te zijn hoor
Hoezo later?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou omdat ik je steeds later nog op fok zie dan voorheen, niets meer en niets minder
niet te zuinigquote:
Volgens mij was je voorheen best wel vroeg weg en nu wat later aanwezig op fokquote:
Kan het mis hebben, zegt ze terwijl ze naar haar blokkenschema met Bobby's aanwezigheid van de afgelopen maanden kijktquote:Op woensdag 17 april 2013 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij was je voorheen best wel vroeg weg en nu wat later aanwezig op fok
Kan het mis hebben
Ik ben 's avonds sowieso niet echt meer actief op fok. Gister dan wel maar over het algemeen niet. Normaal ging ik ook altijd rond 12 uur slapenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan het mis hebben
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan het mis hebben, zegt ze terwijl ze naar haar blokkenschema met Bobby's aanwezigheid van de afgelopen maanden kijkt.
Zal ik eens over jouw aanwezigheid beginnen?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan het mis hebben, zegt ze terwijl ze naar haar blokkenschema met Bobby's aanwezigheid van de afgelopen maanden kijkt.
overigens zei ik nergens wat over racisme, als er nederlander had gestaan was mn reactie hetzelfdequote:
jajaquote:Op woensdag 17 april 2013 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
overigens zei ik nergens wat over racisme, als er nederlander had gestaan was mn reactie hetzelfde![]()
Hahaha geloof je het zelf?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
overigens zei ik nergens wat over racisme, als er nederlander had gestaan was mn reactie hetzelfde![]()
okee man, goed gesprek weerquote:Op woensdag 17 april 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, bne ook half Nederlands hoor niet fokken met me nummero 1 landje
Dat je een halvie bent wisten we al.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, bne ook half Nederlands hoor niet fokken met me nummero 1 landje
Een halve gare ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat je een halvie bent wisten we al.
dat hoor je niet te zeggenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat je een halvie bent wisten we al.
We proberen je gewoon te stimuleren in de hoop dat je tot grote hoogtes wordt gestuwd.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou gelukkig dat ik hem maar snapte he, nog gaan mensen zeiken.
Nee ik ben gestopt, dank je.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:03 schreef Gorzalka het volgende:
In before stimulatie en grote hoogtes door middel van drugs .
Alweer?quote:
Je hebt het mis. Tenzij je het over voor mijn tijd hebt.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan het mis hebben
Een pauze van nog niet eens twee weken stoppen noemenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja tot koninginnedag en dan naar de aids
Ik heb sinds oud en nieuw geen x gehad en 3 weken geleden ofzo voor het laatst iets aan harddrugs, niet hatenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Een pauze van nog niet eens twee weken stoppen noemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb sinds oud en nieuw geen x gehad en 3 weken geleden ofzo voor het laatst iets aan harddrugs, niet haten.
Volgens mij is je wietverslaving ernstiger dan je harddrugsprobleem :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Ja maar maakt niet uit want dat zijn softdrugs weetje.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij is je wietverslaving ernstiger dan je harddrugsprobleem :S
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb sinds oud en nieuw geen x gehad en 3 weken geleden ofzo voor het laatst iets aan harddrugs, niet haten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
''Dit is soft drugs, je hoort het al soft, niet te harden manquote:Op woensdag 17 april 2013 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar maakt niet uit want dat zijn softdrugs weetje.
Dat kut spul waar jij altijd hard op gingquote:Op woensdag 17 april 2013 11:11 schreef Chloroform het volgende:
Wat heb je voor het laatst gebruikt dan, Vasjepasje?
Blijven mooie uitspraken van die gestoorde.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
''Dit is soft drugs, je hoort het al soft, niet te harden man
Doe mij die harde gram, heb je alleen maar jah? Doe maar kanker dan, hier mijn hersenpan'' - Steen
Cokehoertje.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kut spul waar jij altijd hard op ging
gwn lkkr nmmrtjquote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blijven mooie uitspraken van die gestoorde.
quote:
zie dwdd topic voor meer lulzquote:Op woensdag 17 april 2013 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Kutwiseop bewegend beeld was ze leuk.
quote:
Had het al gezien hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 11:19 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo dan maar
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Op bewegend beeld
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/225698
vanaf 11:30
veel leuker dan op die plaatjes.
''What the fuck boeit zo'n kankerkat nou en dan ga je helemaal dit ervoor maken. Fascinerend, vind ik het''quote:
en die rap voor zn oma ofzo.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
''What the fuck boeit zo'n kankerkat nou en dan ga je helemaal dit ervoor maken. Fascinerend, vind ik het''
Haha dat filmpje is zooooooooquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
''What the fuck boeit zo'n kankerkat nou en dan ga je helemaal dit ervoor maken. Fascinerend, vind ik het''
Geniaal was dat, maat van me heeft nog zo'n t-shirt met zijn bakkes er opquote:
Awwwwwwwwwwwwwwwquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Snoop Lionquote:Op woensdag 17 april 2013 11:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Geniaal was dat, maat van me heeft nog zo'n t-shirt met zijn bakkes er op
Beetje hossels zetten enzoquote:Op woensdag 17 april 2013 11:25 schreef Silentalarm het volgende:
Doe die Steen eigenlijk nog iets tegenwoordig? Rappen ofzo?
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
You guysquote:
Die laatste twee, omg.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wowquote:Op woensdag 17 april 2013 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard, hij brengt gewoon trouw ieder jaar een albumpje uit.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:25 schreef Silentalarm het volgende:
Doe die Steen eigenlijk nog iets tegenwoordig? Rappen ofzo?
ik zou jou ook zo uitkleden met mn puppy ogenquote:
Lilleke schijthontquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow![]()
ik vind dit serieus echt geweldig
!!!
Kijk dat bekkie
Oh wow.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:31 schreef wise het volgende:
[..]
ik zou jou ook zo uitkleden met mn puppy ogen
gvd dqod, heel mn ziel gooide er daar inquote:
Leuke foto's, veel leuker dan van die standaardmeuk die je tegenwoordig zo vaak ziet doordat iedereen tegenwoordig 'fotograaf'is.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 'hont' is toch niks..quote:Op woensdag 17 april 2013 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
gvd dqod, heel mn ziel gooide er daar in
Jij dacht ik doe dat ene plaatje er gewoon 2x in dan komt het extra goed over?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu een met een Duitse Herdershond.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2011 - 1 rijk 1 volkquote:Op woensdag 17 april 2013 11:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uiteraard, hij brengt gewoon trouw ieder jaar een albumpje uit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Steen_(rapper)#Discografie
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nu een met een Duitse Herdershond.
Ik wist het.quote:
Zal je leren, beestquote:Op woensdag 17 april 2013 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
gvd dqod, heel mn ziel gooide er daar in
Snotneus nuquote:
Is dit baasb?quote:
Goddomme.quote:
quote:
Wat voor ras? En picca?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:35 schreef Silentalarm het volgende:
Mijn ouders hebben een puppie (nouja, ondertussen alweer 3 maanden oud). Leuk ding wel.
Heeft ie zn poten gebroken of zo?quote:
Mallerd.quote:
Tandjesquote:
Ja als je beweegt.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan ik met een tshirt naar buiten?
jij welquote:Op woensdag 17 april 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat Sally zegt :$quote:Op woensdag 17 april 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
verbrandquote:Op woensdag 17 april 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft ie zn poten gebroken of zo?
neusjequote:
Yuriquote:
Hahahaha gvd.quote:
quote:
quote:
Fijn dat jullie zo eensgezind zijnquote:
WATquote:
Voor jou welquote:Op woensdag 17 april 2013 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fijn dat jullie zo eensgezind zijn
doe eens pic¿ kunnen we kijkenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De hamster van een vriendin van mij had dat ook, na paar dagen in laten slapen tho.. die sprong in een bak afwaswaterquote:Op woensdag 17 april 2013 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT![]()
HOe.... I can't
Oke.. ik heb weleens mijn cavia's een zonnesteek op laten lopen.. wist ik veel.
vrouwenquote:
Een dwerg schnauzer. Hier op mijn werk heb ik geen pic, maar als ik thuis ben wil ik wel even een fotootjjuuuu posten.quote:
indeedquote:
Kamikazequote:Op woensdag 17 april 2013 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De hamster van een vriendin van mij had dat ook, na paar dagen in laten slapen tho.. die sprong in een bak afwaswater
Doe doen !quote:Op woensdag 17 april 2013 11:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Een dwerg schnauzer. Hier op mijn werk heb ik geen pic, maar als ik thuis ben wil ik wel even een fotootjjuuuu posten.
Moet je maar concreet zijnquote:
Ja, domme beestenquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha gvd.Really? REALLYY??!?!?!
Liefquote:Op woensdag 17 april 2013 11:45 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hamsters sowieso.quote:
Knaagdieren in het algemeenquote:
quote:
nicequote:
Zulke droge beestenquote:
Kleine konijnhertjesquote:Op woensdag 17 april 2013 11:49 schreef Silentalarm het volgende:
Deze zijn lief.
http://www.artis.nl/ontde(...)/15/3-maras-geboren/
[ afbeelding ]
Ik met de stokstaartjesquote:Op woensdag 17 april 2013 11:50 schreef Silentalarm het volgende:
Ik moet sowieso binnenkort weer eens naar Artis. Vorige keer heb ik me met mijn stonede hoofd prima vermaakt bij de pinguins.
Dat kan je echt niet maken.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:49 schreef Murdera het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ler-registreren.html
The fuck.
Ben trots op je als je de pinguins voert.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:50 schreef Silentalarm het volgende:
Ik moet sowieso binnenkort weer eens naar Artis. Vorige keer heb ik me met mijn stonede hoofd prima vermaakt bij de pinguins.
babyneushoorns?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:49 schreef Silentalarm het volgende:
Deze zijn lief.
http://www.artis.nl/ontde(...)/15/3-maras-geboren/
[ afbeelding ]
Haha hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik met de stokstaartjes
Vriend van me werd gebeten.
Dat mag niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben trots op je als je de pinguins voert.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |