Hahaquote:Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Geen last van leidinggevenden
Ik geef altijd leiding dus mensen hebben last van mij

Vreemde userquote:
 Krijg je dat.
 Krijg je dat.

quote:Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef wise het volgende:
[..]
neuh, ik ben meestal die idioot die het verpest voor iedereen.

O damn, stomme aanname van mij.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil juist simpele informatie hebben, ik hoef mezelf niet te verantwoorden
 Je bedoelt dat je geen straight antwoord krijgt op je vragen.
  Je bedoelt dat je geen straight antwoord krijgt op je vragen.

Oh jij bent zo'n blijhoofd in de ochtend..quote:Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef wise het volgende:
[..]
neuh, ik ben meestal die idioot die het verpest voor iedereen.

Ja en dat is vrij vermoeiend, aangezien ik vrij heldere en simpele vragen stel.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O damn, stomme aanname van mij.Je bedoelt dat je geen straight antwoord krijgt op je vragen.

quote:Op woensdag 17 april 2013 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n blijhoofd in de ochtend..

Nee hoor, ik kan niet met gokken omgaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Gorzalka is progambler aan het worden?

O, verstandig om er dan mee te beginnenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan niet met gokken omgaan.

Heeft hij misschien een reden om vaag te doen of is het zijn manier van communiceren?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dat is vrij vermoeiend, aangezien ik vrij heldere en simpele vragen stel.

Ik kwam erachter dat mijn Unibetaccount niet meer was geblokkeerd, dus ik ging op een ¤50 -> ¤800 streak in twee dagen, daarna weer ¤400 verloren en uitgecasht.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O, verstandig om er dan mee te beginnen

Deels teleurstelling/zonde/ditmoetverbodenworden, deels 'mirin her confidence. Dat is echt skyhigh bij die meid, was aanvankelijk ook de reden dat ik verlegen was bij haar.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
HAHAHA!
Ik wil je gezicht zien wanneer zij je heel trots met puppyogen aankijkt en het er daadwerkelijk niet uitziet.
 (srs)
 (srs)

Zijn manier van communiceren.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heeft hij misschien een reden om vaag te doen of is het zijn manier van communiceren?

kan ikquote:

Tsja, als je dat van jezelf weet is dat wel het beste jaquote:Op woensdag 17 april 2013 10:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat mijn Unibetaccount niet meer was geblokkeerd, dus ik ging op een ¤50 -> ¤800 streak in twee dagen, daarna weer ¤400 verloren en uitgecasht.
Nu stop ik echt

Seksie.quote:

hoezo zoek je het dan niet hoger opż (meestal in jouw gevalquote:Op woensdag 17 april 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn manier van communiceren.
Zo gaat het altijd namelijk
 )
 )

Als die skyhigh is zal ze er toch niet zo veel van aantrekken?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deels teleurstelling/zonde/ditmoetverbodenworden, deels 'mirin her confidence. Dat is echt skyhigh bij die meid, was aanvankelijk ook de reden dat ik verlegen was bij haar.(srs)

Hiquote:Op woensdag 17 april 2013 10:20 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo zoek je het dan niet hoger opż (meestal in jouw geval)

Hoogstaandequote:

quote:Op woensdag 17 april 2013 10:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tsja, als je dat van jezelf weet is dat wel het beste ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg gezond op je 18e.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')

Precies, en dat is dan ook het probleem. Stel dat het wel lelijk is, no way dat ze mij het eruit laat wassen.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als die skyhigh is zal ze er toch niet zo veel van aantrekken?

Je moet haar ook accepteren zoals ze is, het gaat tenslotte om t innerlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 10:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Precies, en dat is dan ook het probleem. Stel dat het wel lelijk is, no way dat ze mij het eruit laat wassen.
 we hebben in onze samenleving toch al een groot probleem met de machocultuur.
 we hebben in onze samenleving toch al een groot probleem met de machocultuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise

Mwah, van de verliesgevende dagen heb ik verrassend genoeg geen screenshotsquote:
 .
. 

quote:

Zo ziet het haar van Dqod er ook uit na een wilde nachtquote:
 .
.

Ik ken hetquote:Op woensdag 17 april 2013 10:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mwah, van de verliesgevende dagen heb ik verrassend genoeg geen screenshots.
Als ik gewoon gedisciplineerd op tennis zou wedden kan ik er een prima ROI uithalen, maar daar heb ik de discipline (nog) niet voor.

Een wilde nacht met jou?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo ziet het haar van Dqod er ook uit na een wilde nacht.

Ja, ik volg alles van de ATP. Speel zelf ook al vijftien jaar.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ken het
Ja discipline is inderdaad het belangrijkste, daar heb ik ook heel lang problemen mee gehad.
Volg je veel tennis?

quote:

dqod ziet er altijd wild uitquote:Op woensdag 17 april 2013 10:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]

I don't kiss and tellquote:
 .
.

Ik heb nooit wilde nachten, wat lul je ?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:32 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit ben jij na een wilde nacht

lelijk,quote:
lolquote:Op woensdag 17 april 2013 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nooit wilde nachten, wat lul je ?

Nicequote:Op woensdag 17 april 2013 10:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, ik volg alles van de ATP. Speel zelf ook al vijftien jaar.

Viel wel mee hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]

Dat ben ik na een wilde nacht.quote:

Jij wel he?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |