Een sociaal onvaardig stokje met de stem van een Pringles-bus en een kop als een grindtegel? Neuh, zou niet weten waarom je daar als vrouw wild van zou worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat jij ze niet aantrekkelijk vindt betekent niet dat een vrouw ze niet oprecht aantrekkelijk kan vinden.

Misschien is hij wel super romantisch.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een sociaal onvaardig stokje met de stem van een Pringles-bus en een kop als een grindtegel? Neuh, zou niet weten waarom je daar als vrouw wild van zou worden.
 ! Of masseert hij haar iedere avond, weet jij veel. :$
! Of masseert hij haar iedere avond, weet jij veel. :$

Vrouwen worden niet geil van just romantiek.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien is hij wel super romantisch.! Of masseert hij haar iedere avond, weet jij veel. :$

Doe normaal over Mozy.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een sociaal onvaardig stokje met de stem van een Pringles-bus en een kop als een grindtegel? Neuh, zou niet weten waarom je daar als vrouw wild van zou worden.
 .
.

Dat zei ik ook niet, maar omdat je een stem van een Pringles-bus en een kop als een grindtegel hebt wil nog niet zeggen dat je geen beest in bed bent.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrouwen worden niet geil van just romantiek.
Het is fijne smeersaus, that's all.

Ja Zosk, je bent een beest.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, maar omdat je een stem van een Pringles-bus en een kop als een grindtegel hebt wil nog niet zeggen dat je geen beest in bed bent.

beschrijf je nou jezelf¿quote:Op woensdag 17 april 2013 09:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, maar omdat je een stem van een Pringles-bus en een kop als een grindtegel hebt wil nog niet zeggen dat je geen beest in bed bent.

Die kleur rood kan best nice zijn, ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:44 schreef Panzermaus het volgende:
Jongens, mijn chick heeft haar haar alsnog Rihanna-rood laten verven. Het haar is best wel lang en ze heeft ijslichtblauwe ogen. Ik heb haar nog niet weer gezien.
Cut ties nu yes/no?

Wat is jouw Chinese sterrenbeeld?quote:

Picsquote:Op woensdag 17 april 2013 09:44 schreef Panzermaus het volgende:
Jongens, mijn chick heeft haar haar alsnog Rihanna-rood laten verven. Het haar is best wel lang en ze heeft ijslichtblauwe ogen. Ik heb haar nog niet weer gezien.
Cut ties nu yes/no?
 .
.

quote:

Het was eerst blond.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die kleur rood kan best nice zijn, ja.
 Weet niet of ik dit wel kan handelen.
 Weet niet of ik dit wel kan handelen.Wil ze niet sturen.quote:

Oh, dan is het zonde. Kutwijf.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het was eerst blond.Weet niet of ik dit wel kan handelen.

je neukt dus als een draak whahahaquote:

Klopt wel, want die hebben ook een kleine piemel.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
je neukt dus als een draak whahaha

Als je er toch al aan denkt om het af te breken kan er niet zoveel meer fout gaanquote:
 .
. 

Nee.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:50 schreef Zosk het volgende:
Heeft hij onderhand al een pic in DM gestuurd?
 ?
?

Precies.quote:

Haha, zij wil ze niet sturen. Ik heb nog geen foto's gezien van haar nieuwe haar.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je er toch al aan denkt om het af te breken kan er niet zoveel meer fout gaan.
Desnoods shop je hem onherkenbaar.

quote:Ah, je hebt je haar geverfd. Hmm. Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. Ik begin met het slechte nieuws.
instant doggy dinner bowl look omdat ik geen shirt aan heb?
quote:Het slechte nieuws is dat ik nog nooit met Rihanna geneukt heb.
(pause, nu verwacht ze het goede nieuws)
Maar ook dat je niet op haar lijkt en dat je nieuwe haar superlelijk is.
(drop)
Een chick die me nu zoent en vraagt of ze een beker moet pakken is een keeper.quote:Het goede nieuws is dat ik wat melk in mijn tas heb dat ik per direct ga consumeren.

Who the fuck denkt ze wel niet dat ze isquote:Op woensdag 17 april 2013 09:57 schreef Panzermaus het volgende:
Haha, zij wil ze niet sturen. Ik heb nog geen foto's gezien van haar nieuwe haar.
 ?
? 

'Het is een verrassing'.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Who the fuck denkt ze wel niet dat ze is?
Nee, dit is voorbij.
 De laatste keer dat ze zei dat ze een verrassing had, had ze de kaasstengels uit mijn tas gehaald en door de soep gedaan.
 De laatste keer dat ze zei dat ze een verrassing had, had ze de kaasstengels uit mijn tas gehaald en door de soep gedaan.  

HAHAHAquote:Op woensdag 17 april 2013 10:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Het is een verrassing'.De laatste keer dat ze zei dat ze een verrassing had, had ze de kaasstengels uit mijn tas gehaald en door de soep gedaan.
 !
! 

Whehequote:Op woensdag 17 april 2013 10:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Het is een verrassing'.De laatste keer dat ze zei dat ze een verrassing had, had ze de kaasstengels uit mijn tas gehaald en door de soep gedaan.

Hij kan goed voor de kinderen zorgen blabla. Hij is geen klootzak, slaat haar niet, wil niet elke avond met vrienden weg.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]

Is het haar alleen geverfd of ook in lengte afgenomen? Dat lijkt me de meest cruciale vraag in deze fase.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:57 schreef Panzermaus het volgende:
Haha, zij wil ze niet sturen. Ik heb nog geen foto's gezien van haar nieuwe haar.

Ben zo blij dat ik jou niet ben.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en:
[ afbeelding ]
Sommige communicatie met 'mensen' (leidinggevenden) verloopt altijd zo moeizaam

Je moet jezelf trainen te zeggen wat zij willen horen, maar wel op zo'n manier dat je er nooit achteraf op gepakt kan worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

Blijkbaar is het handig om alle communicatie via de sms te doen en dan continu halve informatie te geven, zodat ik ondertussen al 4 smsjes verder ben om iets wijzer te worden.quote:

Vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee.
Vreemd is dat, waarom zou je om advies vragen terwijl wij geen flauw idee hebben hoe dat meiske eruitziet?
 !
!

Ik wil juist simpele informatie hebben, ik hoef mezelf niet te verantwoordenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet jezelf trainen te zeggen wat zij willen horen, maar wel op zo'n manier dat je er nooit achteraf op gepakt kan worden.

quote:Op woensdag 17 april 2013 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn thee rook vanmorgen naar wiet.

agreedquote:Op woensdag 17 april 2013 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en:
[ afbeelding ]

Wat ouderwets, dat kan toch gewoon via whatsapp.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar is het handig om alle communicatie via de sms te doen en dan continu halve informatie te geven, zodat ik ondertussen al 4 smsjes verder ben om iets wijzer te worden.

Vreemd verhaal.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn thee rook vanmorgen naar wiet.
 !
!

Jij zit ook het eerste half uur in je kantoortuin zo van: laat me met rust?quote:

is je vriendin emma stone ofzo¿quote:Op woensdag 17 april 2013 09:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het was eerst blond.Weet niet of ik dit wel kan handelen.
[..]
Wil ze niet sturen.

neuh, ik ben meestal die idioot die het verpest voor iedereen.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zit ook het eerste half uur in je kantoortuin zo van: laat me met rust?

Ik weet niet of hij weet dat ik wa heb.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ouderwets, dat kan toch gewoon via whatsapp.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |