Ja als je beweegt.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan ik met een tshirt naar buiten?
jij welquote:Op woensdag 17 april 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat Sally zegt :$quote:Op woensdag 17 april 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
verbrandquote:Op woensdag 17 april 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft ie zn poten gebroken of zo?
neusjequote:
Yuriquote:
Hahahaha gvd.quote:
quote:
quote:
Fijn dat jullie zo eensgezind zijnquote:
WATquote:
Voor jou welquote:Op woensdag 17 april 2013 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fijn dat jullie zo eensgezind zijn
doe eens pic¿ kunnen we kijkenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De hamster van een vriendin van mij had dat ook, na paar dagen in laten slapen tho.. die sprong in een bak afwaswaterquote:Op woensdag 17 april 2013 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT![]()
HOe.... I can't
Oke.. ik heb weleens mijn cavia's een zonnesteek op laten lopen.. wist ik veel.
vrouwenquote:
Een dwerg schnauzer. Hier op mijn werk heb ik geen pic, maar als ik thuis ben wil ik wel even een fotootjjuuuu posten.quote:
indeedquote:
Kamikazequote:Op woensdag 17 april 2013 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De hamster van een vriendin van mij had dat ook, na paar dagen in laten slapen tho.. die sprong in een bak afwaswater
Doe doen !quote:Op woensdag 17 april 2013 11:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Een dwerg schnauzer. Hier op mijn werk heb ik geen pic, maar als ik thuis ben wil ik wel even een fotootjjuuuu posten.
Moet je maar concreet zijnquote:
Ja, domme beestenquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha gvd.Really? REALLYY??!?!?!
Liefquote:Op woensdag 17 april 2013 11:45 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hamsters sowieso.quote:
Knaagdieren in het algemeenquote:
quote:
nicequote:
Zulke droge beestenquote:
Kleine konijnhertjesquote:Op woensdag 17 april 2013 11:49 schreef Silentalarm het volgende:
Deze zijn lief.
http://www.artis.nl/ontde(...)/15/3-maras-geboren/
[ afbeelding ]
Ik met de stokstaartjesquote:Op woensdag 17 april 2013 11:50 schreef Silentalarm het volgende:
Ik moet sowieso binnenkort weer eens naar Artis. Vorige keer heb ik me met mijn stonede hoofd prima vermaakt bij de pinguins.
Dat kan je echt niet maken.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:49 schreef Murdera het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ler-registreren.html
The fuck.
Ben trots op je als je de pinguins voert.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:50 schreef Silentalarm het volgende:
Ik moet sowieso binnenkort weer eens naar Artis. Vorige keer heb ik me met mijn stonede hoofd prima vermaakt bij de pinguins.
babyneushoorns?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:49 schreef Silentalarm het volgende:
Deze zijn lief.
http://www.artis.nl/ontde(...)/15/3-maras-geboren/
[ afbeelding ]
Haha hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik met de stokstaartjes
Vriend van me werd gebeten.
Dat mag niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben trots op je als je de pinguins voert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |