meen je datquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:59 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Wist pas 3 jaar na in aanraking te komen met zo'n ding waar die voor diende, gebruikte het altijd om papier kapot te " bijten "
Dat was in de tijd dat Jurassic Park hip was en ik rond speelde met T-rexen, dusja leek nogal op een of ander dinosaurus beest.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef capuchon_faler het volgende:
Geen reintje respect heeft TS voor jongeren. Duidelijk terecht van die ouders.
Ik denk dat ik dit ding ook vaker heb gebruikt met dat doeleinde dan om nietjes los te maken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:59 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Wist pas 3 jaar na in aanraking te komen met zo'n ding waar die voor diende, gebruikte het altijd om papier kapot te " bijten "
Oh jah dan kan het nog welquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat Jurassic Park hip was en ik rond speelde met T-rexen, dusja leek nogal op een of ander dinosaurus beest.
Pls, ik was..... duister... vroeger..quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:02 schreef Chai het volgende:
Wat is het nut van papier kapot bijten? Extra troep?
Gewoon leuk tijdverdrijf wanneer je eigenlijk je huiswerk moet maken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:02 schreef Chai het volgende:
Diepere levensvragen zo op dinsdagavond, Chai.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:02 schreef Chai het volgende:
Net als Michael Jacksonquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pls, ik was..... duister... vroeger..
Maak meetpic, deed je met VE ookquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Lekker naar mos def, krio proberen te ontwijken
ciske de ratquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Een wél gelukte portrettattoo, voor de verandering.
fuquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Wuahuahaha ik heb iemand op zijn piempie getrapt volgens mij.....quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop met lachen stom wijf, Ik ga eens een diep beenwonde bij jou doen, eens kijken of je hetzelfde gaat denken
Hij is ook Belgquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wuahuahaha ik heb iemand op zijn piempie getrapt volgens mij.....
Wat was dat liedje die je gisteren gepost had?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Op z'n capuchon.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De SC is hier hequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef fyah het volgende:
Ik heb vandaag mijn eigen broodje mogen samenstellen. Bedankt meisje van de subway!
Deed ik sowieso al, dus ik vrees dat het kutweer gaat worden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
Willen jullie allemaal met mij mee wensen dat het volgende week zaterdag mooi weer wordt?
Okiquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
Willen jullie allemaal met mij mee wensen dat het volgende week zaterdag mooi weer wordt?
Ik zal alvast hoor jongens;quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
Ja, niet aankomende zaterdag (20 apr) maar de zaterdag daaropquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:20 schreef fyah het volgende:
ZA:
[ afbeelding ]
13 graden
0% kans op neerslag
23 KM/u wind
min 5 max 18quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, niet aankomende zaterdag (20 apr) maar de zaterdag daarop
Geenquote:
Hmm nou hopen dat dat nog wat omhoog gaat, dan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
min 5 max 18
45% neerslag
zegt ie
in Eindhoven
5 euro als je je fok! tshirt draagtquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen
[..]
Hmm nou hopen dat dat nog wat omhoog gaat, dan.
Ik snap dat programma niet. Waarom niet gewoon scheiden in plaats van daaraan meedoen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:36 schreef Chai het volgende:
TV / BNN gaat op zoek naar de slechtste echtgenoot van Nederland`
Fassss?
Voor jouw entertainment.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap dat programma niet. Waarom niet gewoon scheiden in plaats van daaraan meedoen?
De liefde is er nog wel, maar blablabla.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap dat programma niet. Waarom niet gewoon scheiden in plaats van daaraan meedoen?
Leugens. Andermans leed is altijd vermakelijkquote:
Ik las ook iets over de BN'ers editie van Jouw Vrouw Mijn Vrouw.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:36 schreef Chai het volgende:
TV / BNN gaat op zoek naar de slechtste echtgenoot van Nederland`
Fassss?
Nee gtfoquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
Sowieso.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leugens. Andermans leed is altijd vermakelijk.
Piemeltje niet echt. Als het over 14 jarig jongetjes gaat ben ik altijd gevoeligquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe normaal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Piemeltje niet echt. Als het over 14 jarig jongetjes gaat ben ik altijd gevoelig
Nee heb zelf een broertje van 12... Mag er rniet aan denken dat hij ook zoiets tegenkomtquote:
Ja maar je vergeet dat er niemand is die daar een neuk om geeft.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee heb zelf een broertje van 12... Mag er rniet aan denken dat hij ook zoiets tegenkomt
Zou dat lekker zijn? Nu wil ik datquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zag laatst in chocola gedoopte popcorn
Wat jammer isquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja maar je vergeet dat er niemand is die daar een neuk om geeft.
Nehquote:
Jij :$quote:
Godverdomme, jij vervelende rotchineesquote:
Oh jee... This sounds badddd...quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Piemeltje niet echt. Als het over 14 jarig jongetjes gaat ben ik altijd gevoelig
Breng mij in extase babehquote:
Wat zit je haar leuk. :$quote:
quote:
quote:
Was het lekker?quote:
Goed begin, ga zo door :$quote:
Je ruikt ook lekker. :$ En je ziet er goed uit. :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed begin, ga zo door :$
Wat is een Qnod eigenlijk mensen? ;S
Nice.quote:
Mijn trein heeft vertraging.quote:
You hit the spot... Besnuffel mij en je zult eens wat meemaken wat je nog nooit eerder hebt meegemaaktquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je ruikt ook lekker. :$ En je ziet er goed uit. :$
Wat is een Dqod eik?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed begin, ga zo door :$
Wat is een Qnod eigenlijk mensen? ;S
Moet je gewoon op tijd weggaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn trein heeft vertraging.Wehhh
Zal eens door je haren woelen en je besnuffelen. :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
You hit the spot... Besnuffel mij en je zult eens wat meemaken wat je nog nooit eerder hebt meegemaakt
Dit is hét moment om een hete minderjarige jongen aan te spreken, je hebt nu namelijk een aanleiding. GO FOR IT!111quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn trein heeft vertraging.Wehhh
Pff.quote:
Lust, jongen :$quote:
Hey schatj, wacht je ook op de trein hihihi neuken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is hét moment om een hete minderjarige jongen aan te spreken, je hebt nu namelijk een aanleiding. GO FOR IT!111
Ja, perfect.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey schatj, wacht je ook op de trein hihihi neuken?
Zoiets?
OMG RAAK ME AAN!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal eens door je haren woelen en je besnuffelen. :$
Ga het meteen proberen, wacht.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey schatj, wacht je ook op de trein hihihi neuken?
Zoiets?
Aha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je gewillig. :$quote:
Werkt dat bij jou?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon zijn plassertje meteen uit zijn onderbroekje friemelen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Aha.Doe eens even heel gauw normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Heb zelf een broer van 14quote:
Word gewoon wild van je :$ Jeweet :$quote:
K :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb zelf een broer van 14![]()
Wat dacht je dan
swek swek swek swekquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sex
Wiet
Alcohol
Geld
Story of my life.
Oh ik dacht helemaal niks hoor.......quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb zelf een broer van 14![]()
Wat dacht je dan
Dat effect heb ik nog nooit op een vrouw gehad. :$ Normaal worden ze altijd agressief. :$quote:
Is dat een ja?quote:
Wil je het me nu vergevenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ik dacht helemaal niks hoor....... [ afbeelding ]
Moet ik je weer gaan slaan, zoals gisteravond? Geen probleem hoor, daag me niet uit ;Squote:Op dinsdag 16 april 2013 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat effect heb ik nog nooit op een vrouw gehad. :$ Normaal worden ze altijd agressief. :$
Maar dat is gelijk aan de doodstraf voor mijquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, eerst voor straf al je capuchon truien weggooien
Vind een beetje ruw wel lekker. :$ Come at me.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ik je weer gaan slaan, zoals gisteravond? Geen probleem hoor, daag me niet uit ;S
Nou enquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar dat is gelijk aan de doodstraf voor mij
Je bent wel niet lief voor mij, ik voel me hard gekwetstquote:
Kom maar, ga Creepy Thin Man op je en trek een pluk haar uit je hoofd en vervolgens trap ik je in je knieholtes zodat je door je knietjes gaat en dan bitch slap ik je net zolang tot je alles doet wat ik zeg.. So there....... Bitchquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind een beetje ruw wel lekker. :$ Come at me.
quote:
Nou en jij begonquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je bent wel niet lief voor mij, ik voel me hard gekwetst
Oh wow, laat maar hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar, ga Creepy Thin Man op je en trek een pluk haar uit je hoofd en vervolgens trap ik je in je knieholtes zodat je door je knietjes gaat en dan bitch slap ik je net zolang tot je alles doet wat ik zeg.. So there....... Bitch
Dat is dan wel weer zo inderdaad. Die verhalen in een programma als achter gesloten deuren vind ik bijvoorbeeld wel geniaal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leugens. Andermans leed is altijd vermakelijk.
Te laat.. Je zult het lekker vinden :$quote:
My body is ready. :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Zal eens organic chemistry op jou gaan.quote:
Chloro, je bent zo opwindend :$quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Swag Pitt
Mick Swagger
Swagory v/d Wiel
Swaggacinni
Swagalacci
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:24 schreef Dqod het volgende:
Ok sorry om het goed te makenOmg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Lobi terug.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:24 schreef Dqod het volgende:
Ok sorry om het goed te makenZozo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:
quote:
quote:
Het is wel jammer dat het zo nep gemaakt is, maar verder wel lachen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef Chloroform het volgende:
AGD geen vermakelijk programma vinden.
Jajaquote:
Heb me zo vermaakt met dat programma.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat het zo nep gemaakt is, maar verder wel lachen.
zal jou eens lobiquote:
Zal jou eens Bobby.quote:
Bij wie thuis is dat?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef BobbyB het volgende:
staat hier serieus dat programma van barbie op
Niks meer te vertellen thuis eh. :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef BobbyB het volgende:
Sickquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef BobbyB het volgende:
Mi kankiquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter he.
Ga je die kopen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2014 Land Rover Range Rover Sport
[ afbeelding ]
Deze mang weet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2014 Land Rover Range Rover Sport
[ afbeelding ]
zit je ook in Groningen?:oquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef BobbyB het volgende:
bij onsquote:
Soon. Wel de recente versie op dat moment dan wel, hè.quote:
Lekker kontje iddquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze mang weet.Vond het in de vorige modellen altijd lelijk dat je zo'n brute auto hebt maar dat de achterlichten dan zo gay klein zijn. Hier hebben ze het beter aangepakt!
Chill. Mag ik ook testritje maken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Soon. Wel de recente versie op dat moment dan wel, hè.
[..]
Lekker kontje idd.
[ afbeelding ]
Wát een bazenauto.
[ afbeelding ]
Zelfs de kont van Dqod kan hier niet tegenop.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Soon. Wel de recente versie op dat moment dan wel, hè.
[..]
Lekker kontje idd.
[ afbeelding ]
Wát een bazenauto.
[ afbeelding ]
Ook een keertje gezien. Dat niveau is zelfs wat te laag voor mij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef BobbyB het volgende:
Hoe weet jij dat?!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zelfs de kont van Dqod kan hier niet tegenop.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chill. Mag ik ook testritje maken?
Wejo, waarom ineens zo, dacht dat we iets speciaals hadden, wat doe je raar, wejo.quote:
Stuurde je toen je dronken was.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?!!!(Hoe die er uit ziet dan eh :$ )
Kan die sowieso niet :$
WEJEMA KIVESH DEZE INEENS A ZEBIE. DRERRIE D'ZEB, KOWED VAN MIJ, LATIK SHIE DARBA JAquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wejo, waarom ineens zo, dacht dat we iets speciaals hadden, wat doe je raar, wejo.
Ik ben altijd dronken, wat is je punt?quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WEJEMA KIVESH DEZE INEENS A ZEBIE. DREDDIE D'ZEB, KOWED VAN MIJ LATIK SHIE DARBA JA.
Laat me, moet ik toch zelf weten, heb ik jou toch niet voor nodig of wel somsquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je maakt het punt zelf al, alcoholist.
Afrikaans -> Nederlands.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WEJEMA KIVESH DEZE INEENS A ZEBIE. DRERRIE D'ZEB, KOWED VAN MIJ, LATIK SHIE DARBA JA.
quote:
Nu al onder de plak.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef BobbyB het volgende:
Hey aight. Heb je gemist, waar was je, dacht dat je dood was.quote:
Ik had je anders toch niet gedragen en je kots ook niet opgeruimd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat me, moet ik toch zelf weten, heb ik jou toch niet voor nodig of wel soms
Hakuna.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan die guy die wel eens zn kleding postte in LIF.
Was dat hakuna? Die guy met dat lange sluike haar en dat ecto figuur en de Theo&Thea tandjes?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hakuna.
Hoe zou het afgelopen zijn met zijn huis.
OMG Y_Bquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had je anders toch niet gedragen en je kots ook niet opgeruimd.
Ja, dat is z'n nieuwe nick.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was dat hakuna? Die guy met dat lange sluike haar en dat ecto figuur en de Theo&Thea tandjes?
Er is ergens een topic van hem waarin hij het weer over zijn huis heeft enzo.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er is ergens een topic van hem waarin hij het weer over zijn huis heeft enzo.Hij had z'n huis opgezegd voor de tweede keer maar wil weer ongedaan maken enzo.
Classic gewoon.
Mn modem was kapot dus was internetlooooosquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey aight. Heb je gemist, waar was je, dacht dat je dood was.
Ook heel verhaal over onderbuurvrouw en dat hij last heeft van haar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]in zo'n clowspak zekers? Alsof je dan srs genomen wordt
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlastquote:
Gelukkig ben je er weer en ben je ongedeerd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mn modem was kapot dus was internetlooooos
Deel 3 alweer godtering.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook heel verhaal over onderbuurvrouw en dat hij last heeft van haar.Mja.
Ja FusionFreak, tegenwoordig op FOK! als Hakuna.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was dat hakuna? Die guy met dat lange sluike haar en dat ecto figuur en de Theo&Thea tandjes?
M'n ziel is wel enigszins geknakt hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er weer en ben je ongedeerd.
Oja die naam was het. :vquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja FusionFreak, tegenwoordig op FOK! als Hakuna.
Ik heel je ziel wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
M'n ziel is wel enigszins geknakt hoor.
mijn ex die shownieuws keek vond ik al ergquote:
Ben je zelf bij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mijn ex die shownieuws keek vond ik al erg
Idd, gewoon die afstandsbediening afpakken, ze er mee slaan en dan zelf wat gaan kijken :$quote:
t-swizzlequote:
Beetje mijn genegenheidskattenplaatjespost missen ehquote:
Ja die verbinding hier is kut man, ik zie sowieso de helft van de smileys niet eensquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje mijn genegenheidskattenplaatjespost missen eh![]()
![]()
Hou toch nog steeds van je, ondanks dat :$
MUUUHHquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja die verbinding hier is kut man, ik zie sowieso de helft van de smileys niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Wie is dit?quote:
Zo doe je datquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd, gewoon die afstandsbediening afpakken, ze er mee slaan en dan zelf wat gaan kijken :$
Moooh <3quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deed ik toen ik je post zag :$ :$
Heck yeahhhhquote:
Op een dag doe ik dit :$quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
MUUUHHFBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
En moodswingsquote:
Is dat lekker om te eten ?quote:
I eat them for breakfast.. Victims as wellquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan die guy die wel eens zn kleding postte in LIF.
Met huid en haar?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
I eat them for breakfast.. Victims as well
Nee, scheer de haren er wel af, maar het wil nog wel eens voorkomen dat er nog wat achterblijft.. Dan haarballen ja.. Net als die van Bonniequote:Op dinsdag 16 april 2013 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met huid en haar?
Braak je dan ook mensenballen uit ipv uilenballen ?
ik zou ze gewoon ff wegbrandenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, scheer de haren er wel af, maar het wil nog wel eens voorkomen dat er nog wat achterblijft.. Dan haarballen ja.. Net als die van Bonnie
Goed idee wel, dank jequote:Op dinsdag 16 april 2013 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik zou ze gewoon ff wegbrandenscheelt weer mesjes
Ik heb alleen maaaaaar goede ideeënquote:
Ik heb nog een goed idee wb 30 aprilquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alleen maaaaaar goede ideeën
Gourmetschotel in m'n oksel :/quote:
Zulks hete oksels jij :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gourmetschotel in m'n oksel :/
quote:
Dan wel jaquote:
Ik hoor ze al sissenquote:
Wel vleiend antwoordquote:
Ik vind dat ik niet gebrandmerkt hoef te worden, hoe graag je dat ook wilquote:
Ik vind dat je gewoon niet zo moet zeuren en mij ook eens een beetje plezier moet gunnenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat ik niet gebrandmerkt hoef te worden, hoe graag je dat ook wil
Ik vind dat ... Weet ik veel, alweer vergeten wat ik vindquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon niet zo moet zeuren en mij ook eens een beetje plezier moet gunnen
Age comes with a pricequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat ... Weet ik veel, alweer vergeten wat ik vind
Hoe oud ben ik ook alweer?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Age comes with a price
Ik ga 5 gig aan Goa opzetten
MINSTENS ja.. 68474633848 :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik ook alweer?minstens 67
Ik ga mezelf volproppen met chocola en anijsmelk
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel vleiend antwoordjij played de chickies wel
Je kan best wel jaquote:
Alleen als je reserve bentquote:
Bakkes, kutjongquote:
Heb je de film al gekeken?quote:
Neequote:
Ik doe iets veel ergers: ik negeer je dood.quote:
Jij gaat mij heul niet negeren, want jij houdt van mij :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik doe iets veel ergers: ik negeer je dood.
Snap sowieso niet dat je 'm nog wilt zien na mijn commentaar erop.![]()
quote:
Echt eh.. Met z'n machinistische trekjes en dat als conducteurquote:
Ik haat jou intens.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij gaat mij heul niet negeren, want jij houdt van mij :$
En ik ben ook niet te snappen
IK MOET GEWOON DIE SCENES ZIEN IN DE FILM JA?!!! :$
Wil je voelen hoe nat dit mij maakt?quote:
Vies meisje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je voelen hoe nat dit mij maakt?
Zo nee, dan veeg ik het alsnog gewoon aan je wang
Dit heb jij gewoon ook echt een keer gedaan, dat weet ik zeker. :squote:Op dinsdag 16 april 2013 23:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je voelen hoe nat dit mij maakt?
Zo nee, dan veeg ik het alsnog gewoon aan je wang
quote:
Wil je een eerlijk antwoord? :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit heb jij gewoon ook echt een keer gedaan, dat weet ik zeker. :s
Nee, ik weet genoeg.quote:
quote:
Sorry, zal niks meer vertellen :$quote:
Heb je weer tentamen over gekke stenen?quote:
nee maar gewoon levenslessen in het algemeenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je weer tentamen over gekke stenen?
Je bent nooit te oud om te leren eh.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee maar gewoon levenslessen in het algemeen
zal jou eens wat lerenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren eh.
zoals nooit gele sneeuw eten?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee maar gewoon levenslessen in het algemeen
Zoals?quote:
Altijd links-rechts-links kijken voordat je over gaat steken.quote:
Ik weet nog wel wat dingenquote:
Ben een gretige studente, hehehe.quote:
Ben een wijze levensmentrix, voor jou wel :$quote:Op woensdag 17 april 2013 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben een gretige studente, hehehe.
Leer graag van jou. :$quote:Op woensdag 17 april 2013 00:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben een wijze levensmentrix, voor jou wel :$
Bel me binnenkort voor een afspraak :$quote:
Voor jou kan ik altijd een gaatje vrijmaken.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wanneer ga je mij wat leren, ervaren vrouw?
Oké, spannend hoor. :$quote:Op woensdag 17 april 2013 00:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bel me binnenkort voor een afspraak :$
behalve in engelandquote:Op woensdag 17 april 2013 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd links-rechts-links kijken voordat je over gaat steken.
Ik ben al duizend keer bijna doodgegaan door die gekke Britten.quote:
Mision accomplishedquote:
Pak je weer bij je haren hoor en gooi je op het bedquote:
Ga op m'n gezicht zitten.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pak je weer bij je haren hoor en gooi je op het bed
Je wil te graagquote:
Ja mevrouw. :$quote:Op woensdag 17 april 2013 00:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je wil te graag
Ok vooruitzal er overheen lekken als een malle en beter vang je alles op
Als ik zie dat je wat mist zullen de straffen niet mals zijnquote:
Buikje vol, moe en slapenquote:
Slaap lekker sistahhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|