Jij :$quote:
Godverdomme, jij vervelende rotchineesquote:
Oh jee... This sounds badddd...quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Piemeltje niet echt. Als het over 14 jarig jongetjes gaat ben ik altijd gevoelig
Breng mij in extase babehquote:
Wat zit je haar leuk. :$quote:
quote:
quote:
Was het lekker?quote:
Goed begin, ga zo door :$quote:
Je ruikt ook lekker. :$ En je ziet er goed uit. :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed begin, ga zo door :$
Wat is een Qnod eigenlijk mensen? ;S
Nice.quote:
Mijn trein heeft vertraging.quote:
You hit the spot... Besnuffel mij en je zult eens wat meemaken wat je nog nooit eerder hebt meegemaaktquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je ruikt ook lekker. :$ En je ziet er goed uit. :$
Wat is een Dqod eik?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed begin, ga zo door :$
Wat is een Qnod eigenlijk mensen? ;S
Moet je gewoon op tijd weggaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn trein heeft vertraging.Wehhh
Zal eens door je haren woelen en je besnuffelen. :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
You hit the spot... Besnuffel mij en je zult eens wat meemaken wat je nog nooit eerder hebt meegemaakt
Dit is hét moment om een hete minderjarige jongen aan te spreken, je hebt nu namelijk een aanleiding. GO FOR IT!111quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn trein heeft vertraging.Wehhh
Pff.quote:
Lust, jongen :$quote:
Hey schatj, wacht je ook op de trein hihihi neuken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is hét moment om een hete minderjarige jongen aan te spreken, je hebt nu namelijk een aanleiding. GO FOR IT!111
Ja, perfect.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey schatj, wacht je ook op de trein hihihi neuken?
Zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |