Nee, scheer de haren er wel af, maar het wil nog wel eens voorkomen dat er nog wat achterblijft.. Dan haarballen ja.. Net als die van Bonniequote:Op dinsdag 16 april 2013 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met huid en haar?
Braak je dan ook mensenballen uit ipv uilenballen ?
ik zou ze gewoon ff wegbrandenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, scheer de haren er wel af, maar het wil nog wel eens voorkomen dat er nog wat achterblijft.. Dan haarballen ja.. Net als die van Bonnie
Goed idee wel, dank jequote:Op dinsdag 16 april 2013 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik zou ze gewoon ff wegbrandenscheelt weer mesjes
Ik heb alleen maaaaaar goede ideeënquote:
Ik heb nog een goed idee wb 30 aprilquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alleen maaaaaar goede ideeën
Gourmetschotel in m'n oksel :/quote:
Zulks hete oksels jij :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gourmetschotel in m'n oksel :/
quote:
Dan wel jaquote:
Ik hoor ze al sissenquote:
Wel vleiend antwoordquote:
Ik vind dat ik niet gebrandmerkt hoef te worden, hoe graag je dat ook wilquote:
Ik vind dat je gewoon niet zo moet zeuren en mij ook eens een beetje plezier moet gunnenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat ik niet gebrandmerkt hoef te worden, hoe graag je dat ook wil
Ik vind dat ... Weet ik veel, alweer vergeten wat ik vindquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon niet zo moet zeuren en mij ook eens een beetje plezier moet gunnen
Age comes with a pricequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat ... Weet ik veel, alweer vergeten wat ik vind
Hoe oud ben ik ook alweer?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Age comes with a price
Ik ga 5 gig aan Goa opzetten
MINSTENS ja.. 68474633848 :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik ook alweer?minstens 67
Ik ga mezelf volproppen met chocola en anijsmelk
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel vleiend antwoordjij played de chickies wel
Je kan best wel jaquote:
Alleen als je reserve bentquote:
Bakkes, kutjongquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |