Oh wow, laat maar hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar, ga Creepy Thin Man op je en trek een pluk haar uit je hoofd en vervolgens trap ik je in je knieholtes zodat je door je knietjes gaat en dan bitch slap ik je net zolang tot je alles doet wat ik zeg.. So there....... Bitch
Dat is dan wel weer zo inderdaad. Die verhalen in een programma als achter gesloten deuren vind ik bijvoorbeeld wel geniaal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leugens. Andermans leed is altijd vermakelijk.
Te laat.. Je zult het lekker vinden :$quote:
My body is ready. :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zal eens organic chemistry op jou gaan.quote:
Chloro, je bent zo opwindend :$quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Swag Pitt
Mick Swagger
Swagory v/d Wiel
Swaggacinni
Swagalacci
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:24 schreef Dqod het volgende:
Ok sorry om het goed te makenOmg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Lobi terug.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:24 schreef Dqod het volgende:
Ok sorry om het goed te makenZozo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:
quote:
quote:
Het is wel jammer dat het zo nep gemaakt is, maar verder wel lachen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef Chloroform het volgende:
AGD geen vermakelijk programma vinden.
Jajaquote:
Heb me zo vermaakt met dat programma.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat het zo nep gemaakt is, maar verder wel lachen.
zal jou eens lobiquote:
Zal jou eens Bobby.quote:
Bij wie thuis is dat?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef BobbyB het volgende:
staat hier serieus dat programma van barbie op
Niks meer te vertellen thuis eh. :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef BobbyB het volgende:
Sickquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef BobbyB het volgende:
Mi kankiquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter he.
Ga je die kopen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2014 Land Rover Range Rover Sport
[ afbeelding ]
Deze mang weet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2014 Land Rover Range Rover Sport
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |