OMG RAAK ME AAN!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal eens door je haren woelen en je besnuffelen. :$
Ga het meteen proberen, wacht.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey schatj, wacht je ook op de trein hihihi neuken?
Zoiets?
Aha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je gewillig. :$quote:
Werkt dat bij jou?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon zijn plassertje meteen uit zijn onderbroekje friemelen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Aha.Doe eens even heel gauw normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Heb zelf een broer van 14quote:
Word gewoon wild van je :$ Jeweet :$quote:
K :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb zelf een broer van 14![]()
Wat dacht je dan
swek swek swek swekquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sex
Wiet
Alcohol
Geld
Story of my life.
Oh ik dacht helemaal niks hoor.......quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb zelf een broer van 14![]()
Wat dacht je dan
Dat effect heb ik nog nooit op een vrouw gehad. :$ Normaal worden ze altijd agressief. :$quote:
Is dat een ja?quote:
Wil je het me nu vergevenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ik dacht helemaal niks hoor....... [ afbeelding ]
Moet ik je weer gaan slaan, zoals gisteravond? Geen probleem hoor, daag me niet uit ;Squote:Op dinsdag 16 april 2013 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat effect heb ik nog nooit op een vrouw gehad. :$ Normaal worden ze altijd agressief. :$
Maar dat is gelijk aan de doodstraf voor mijquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, eerst voor straf al je capuchon truien weggooien
Vind een beetje ruw wel lekker. :$ Come at me.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ik je weer gaan slaan, zoals gisteravond? Geen probleem hoor, daag me niet uit ;S
Nou enquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar dat is gelijk aan de doodstraf voor mij
Je bent wel niet lief voor mij, ik voel me hard gekwetstquote:
Kom maar, ga Creepy Thin Man op je en trek een pluk haar uit je hoofd en vervolgens trap ik je in je knieholtes zodat je door je knietjes gaat en dan bitch slap ik je net zolang tot je alles doet wat ik zeg.. So there....... Bitchquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind een beetje ruw wel lekker. :$ Come at me.
quote:
Nou en jij begonquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je bent wel niet lief voor mij, ik voel me hard gekwetst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |