meen je datquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:59 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Wist pas 3 jaar na in aanraking te komen met zo'n ding waar die voor diende, gebruikte het altijd om papier kapot te " bijten "
Dat was in de tijd dat Jurassic Park hip was en ik rond speelde met T-rexen, dusja leek nogal op een of ander dinosaurus beest.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef capuchon_faler het volgende:
Geen reintje respect heeft TS voor jongeren. Duidelijk terecht van die ouders.
Ik denk dat ik dit ding ook vaker heb gebruikt met dat doeleinde dan om nietjes los te maken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:59 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Wist pas 3 jaar na in aanraking te komen met zo'n ding waar die voor diende, gebruikte het altijd om papier kapot te " bijten "
Oh jah dan kan het nog welquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat Jurassic Park hip was en ik rond speelde met T-rexen, dusja leek nogal op een of ander dinosaurus beest.
Pls, ik was..... duister... vroeger..quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:02 schreef Chai het volgende:
Wat is het nut van papier kapot bijten? Extra troep?
Gewoon leuk tijdverdrijf wanneer je eigenlijk je huiswerk moet maken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:02 schreef Chai het volgende:
Diepere levensvragen zo op dinsdagavond, Chai.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:02 schreef Chai het volgende:
Net als Michael Jacksonquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pls, ik was..... duister... vroeger..
Maak meetpic, deed je met VE ookquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Lekker naar mos def, krio proberen te ontwijken
ciske de ratquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Een wél gelukte portrettattoo, voor de verandering.
fuquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Wuahuahaha ik heb iemand op zijn piempie getrapt volgens mij.....quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop met lachen stom wijf, Ik ga eens een diep beenwonde bij jou doen, eens kijken of je hetzelfde gaat denken
Hij is ook Belgquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wuahuahaha ik heb iemand op zijn piempie getrapt volgens mij.....
Wat was dat liedje die je gisteren gepost had?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Op z'n capuchon.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wuahuahaha ik heb iemand op zijn piempie getrapt volgens mij.....
De SC is hier hequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef fyah het volgende:
Ik heb vandaag mijn eigen broodje mogen samenstellen. Bedankt meisje van de subway!
Deed ik sowieso al, dus ik vrees dat het kutweer gaat worden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
Willen jullie allemaal met mij mee wensen dat het volgende week zaterdag mooi weer wordt?
Okiquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
Willen jullie allemaal met mij mee wensen dat het volgende week zaterdag mooi weer wordt?
Ik zal alvast hoor jongens;quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |