zit je ook in Groningen?:oquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef BobbyB het volgende:
staat hier serieus dat programma van barbie op
bij onsquote:
Soon. Wel de recente versie op dat moment dan wel, hè.quote:
Lekker kontje iddquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze mang weet.Vond het in de vorige modellen altijd lelijk dat je zo'n brute auto hebt maar dat de achterlichten dan zo gay klein zijn. Hier hebben ze het beter aangepakt!
Chill. Mag ik ook testritje maken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Soon. Wel de recente versie op dat moment dan wel, hè.
[..]
Lekker kontje idd.
[ afbeelding ]
Wát een bazenauto.
[ afbeelding ]
Zelfs de kont van Dqod kan hier niet tegenop.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Soon. Wel de recente versie op dat moment dan wel, hè.
[..]
Lekker kontje idd.
[ afbeelding ]
Wát een bazenauto.
[ afbeelding ]
Ook een keertje gezien. Dat niveau is zelfs wat te laag voor mij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef BobbyB het volgende:
Hoe weet jij dat?!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zelfs de kont van Dqod kan hier niet tegenop.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chill. Mag ik ook testritje maken?
Wejo, waarom ineens zo, dacht dat we iets speciaals hadden, wat doe je raar, wejo.quote:
Stuurde je toen je dronken was.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?!!!(Hoe die er uit ziet dan eh :$ )
Kan die sowieso niet :$
WEJEMA KIVESH DEZE INEENS A ZEBIE. DRERRIE D'ZEB, KOWED VAN MIJ, LATIK SHIE DARBA JAquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wejo, waarom ineens zo, dacht dat we iets speciaals hadden, wat doe je raar, wejo.
Ik ben altijd dronken, wat is je punt?quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WEJEMA KIVESH DEZE INEENS A ZEBIE. DREDDIE D'ZEB, KOWED VAN MIJ LATIK SHIE DARBA JA.
Laat me, moet ik toch zelf weten, heb ik jou toch niet voor nodig of wel somsquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je maakt het punt zelf al, alcoholist.
Afrikaans -> Nederlands.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WEJEMA KIVESH DEZE INEENS A ZEBIE. DRERRIE D'ZEB, KOWED VAN MIJ, LATIK SHIE DARBA JA.
quote:
Nu al onder de plak.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef BobbyB het volgende:
Hey aight. Heb je gemist, waar was je, dacht dat je dood was.quote:
Ik had je anders toch niet gedragen en je kots ook niet opgeruimd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat me, moet ik toch zelf weten, heb ik jou toch niet voor nodig of wel soms
Hakuna.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan die guy die wel eens zn kleding postte in LIF.
Was dat hakuna? Die guy met dat lange sluike haar en dat ecto figuur en de Theo&Thea tandjes?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hakuna.
Hoe zou het afgelopen zijn met zijn huis.
OMG Y_Bquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had je anders toch niet gedragen en je kots ook niet opgeruimd.
Ja, dat is z'n nieuwe nick.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was dat hakuna? Die guy met dat lange sluike haar en dat ecto figuur en de Theo&Thea tandjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |