Tik em aanquote:
Jij kunt geen bj ontvangen.quote:
Ik kan je anders wel laten zuigen, krengquote:
Oh snap.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan je anders wel laten zuigen, kreng
quote:
Ja, nee, weet alweer hoe dat eindigt. Dan is het eerst, oh schatje, kom kroelen bby, ben zo eenzaam en vervolgens lig ik weer ondersteboven vastgebonden met een stuk tape over m'n mond.quote:
Alsof jij dat erg vindt, nu niet zo zeiken ok?quote:Op woensdag 17 april 2013 01:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, nee, weet alweer hoe dat eindigt. Dan is het eerst, oh schatje, kom kroelen bby, ben zo eenzaam en vervolgens lig ik weer ondersteboven vastgebonden met een stuk tape over m'n mond.
Oké.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof jij dat erg vindt, nu niet zo zeiken ok?
Kom gewoon :$
Ok nu.. Ik ga ook slapen, ben ook opquote:Op woensdag 17 april 2013 01:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.Wel nu dan want ben kapot moe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dqod op 17-04-2013 01:43:25 ]I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Echt hè.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Lekker naar mos def, krio proberen te ontwijken
quote:Op woensdag 17 april 2013 01:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok nu.. Ik ga ook slapen, ben ook op
Kom maar :$zo kan je toch niet chill slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Metro reed weg voor mn neus. Ben weer te laatquote:
Heel herkenbaar, kom je nu naar de Van Nelle?quote:Op woensdag 17 april 2013 08:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Metro reed weg voor mn neus. Ben weer te laat.
Nee. Ga wel huilen bij de leraar. Papi metro reed weg papi mag ik ook niksen op de computerquote:Op woensdag 17 april 2013 08:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, kom je nu naar de Van Nelle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |