okee man, goed gesprek weerquote:Op woensdag 17 april 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, bne ook half Nederlands hoor niet fokken met me nummero 1 landje
Dat je een halvie bent wisten we al.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, bne ook half Nederlands hoor niet fokken met me nummero 1 landje
Een halve gare ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat je een halvie bent wisten we al.
dat hoor je niet te zeggenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat je een halvie bent wisten we al.
We proberen je gewoon te stimuleren in de hoop dat je tot grote hoogtes wordt gestuwd.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou gelukkig dat ik hem maar snapte he, nog gaan mensen zeiken.
Nee ik ben gestopt, dank je.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:03 schreef Gorzalka het volgende:
In before stimulatie en grote hoogtes door middel van drugs .
Alweer?quote:
Je hebt het mis. Tenzij je het over voor mijn tijd hebt.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij was je voorheen best wel vroeg weg en nu wat later aanwezig op fok
Kan het mis hebben
Een pauze van nog niet eens twee weken stoppen noemenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja tot koninginnedag en dan naar de aids
Ik heb sinds oud en nieuw geen x gehad en 3 weken geleden ofzo voor het laatst iets aan harddrugs, niet hatenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Een pauze van nog niet eens twee weken stoppen noemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb sinds oud en nieuw geen x gehad en 3 weken geleden ofzo voor het laatst iets aan harddrugs, niet haten.
Volgens mij is je wietverslaving ernstiger dan je harddrugsprobleem :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Ja maar maakt niet uit want dat zijn softdrugs weetje.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij is je wietverslaving ernstiger dan je harddrugsprobleem :S
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb sinds oud en nieuw geen x gehad en 3 weken geleden ofzo voor het laatst iets aan harddrugs, niet haten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
''Dit is soft drugs, je hoort het al soft, niet te harden manquote:Op woensdag 17 april 2013 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar maakt niet uit want dat zijn softdrugs weetje.
Dat kut spul waar jij altijd hard op gingquote:Op woensdag 17 april 2013 11:11 schreef Chloroform het volgende:
Wat heb je voor het laatst gebruikt dan, Vasjepasje?
Blijven mooie uitspraken van die gestoorde.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
''Dit is soft drugs, je hoort het al soft, niet te harden man
Doe mij die harde gram, heb je alleen maar jah? Doe maar kanker dan, hier mijn hersenpan'' - Steen
Cokehoertje.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kut spul waar jij altijd hard op ging
gwn lkkr nmmrtjquote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blijven mooie uitspraken van die gestoorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |