Als je alles volgt ontdek je natuurlijk wel meer bazenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nice
Tennis is een van de weinige sporten die ik eigenlijk nooit kijk. Alleen de finales van de grote toernooien
Ik kan bij tennis spelers die niet zo goed zijn nooit zo lang kijken. Alleen bazen als Nadal en Djoko en Fedje vind ik interessant om te kijken
 .
. !
!

Was echt bar slecht, Mos Meh.quote:

Haha.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was echt bar slecht, Mos Meh.

Beestquote:Op woensdag 17 april 2013 10:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je alles volgt ontdek je natuurlijk wel meer bazen.
[ afbeelding ]
Zoals deze Jamaicaanse baas!

Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 17 april 2013 10:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als je alles volgt ontdek je natuurlijk wel meer bazen.
[ afbeelding ]
Zoals deze Jamaicaanse baas!

Ja he? Ik kan echt niet tegen te weinig slaap enzoquote:

Je hoeft niet zo verbaasd te zijn hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 10:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Sowieso, een Jamaicaan die pro-tennist, wat?

Volgens mij krijg jij dat nu wel te weinig, of heb ik het mis?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja he? Ik kan echt niet tegen te weinig slaap enzo

quote:Op woensdag 17 april 2013 10:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je moet haar ook accepteren zoals ze is, het gaat tenslotte om t innerlijkwe hebben in onze samenleving toch al een groot probleem met de machocultuur.
Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze chick zegt dat ik zonder mijn uiterlijk maar een narcistische asshole was die ze geen blik waardig zou keuren.
Ik kan die eerlijkheid wel waarderen.

Wow, wat probeer jij hiermee te impliceren?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij dat nu wel te weinig, of heb ik het mis?

Hij is geboren in Duitsland, maar op zijn 12e naar zijn vaderland verhuisdquote:Op woensdag 17 april 2013 10:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
Sowieso, een Jamaicaan die pro-tennist, wat?
 . Inmiddels sinds 2010 weer uitkomend voor Duitsland wegens een gebrek aan steun van de tennisbond.
. Inmiddels sinds 2010 weer uitkomend voor Duitsland wegens een gebrek aan steun van de tennisbond.Wajo, de racismekaart wordt getrokken.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo verbaasd te zijn hoor

Nou omdat ik je steeds later nog op fok zie dan voorheen, niets meer en niets minderquote:Op woensdag 17 april 2013 10:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wow, wat probeer jij hiermee te impliceren?
Ja nee nu gaat het wel, in het begin sliep ik wel minder/slechter maar dat was gewoon omdat het even wennen was allemaal.

Kom je me weer beschuldigen van racisme?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo verbaasd te zijn hoor

Hoezo later?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou omdat ik je steeds later nog op fok zie dan voorheen, niets meer en niets minder

niet te zuinigquote:

Volgens mij was je voorheen best wel vroeg weg en nu wat later aanwezig op fokquote:

Kan het mis hebben, zegt ze terwijl ze naar haar blokkenschema met Bobby's aanwezigheid van de afgelopen maanden kijktquote:Op woensdag 17 april 2013 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij was je voorheen best wel vroeg weg en nu wat later aanwezig op fok
Kan het mis hebben
 .
.

Ik ben 's avonds sowieso niet echt meer actief op fok. Gister dan wel maar over het algemeen niet. Normaal ging ik ook altijd rond 12 uur slapenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij was je voorheen best wel vroeg weg en nu wat later aanwezig op fok
Kan het mis hebben

quote:Op woensdag 17 april 2013 10:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan het mis hebben, zegt ze terwijl ze naar haar blokkenschema met Bobby's aanwezigheid van de afgelopen maanden kijkt.

Zal ik eens over jouw aanwezigheid beginnen?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan het mis hebben, zegt ze terwijl ze naar haar blokkenschema met Bobby's aanwezigheid van de afgelopen maanden kijkt.

overigens zei ik nergens wat over racisme, als er nederlander had gestaan was mn reactie hetzelfdequote:

jajaquote:Op woensdag 17 april 2013 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
overigens zei ik nergens wat over racisme, als er nederlander had gestaan was mn reactie hetzelfde

Hahaha geloof je het zelf?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
overigens zei ik nergens wat over racisme, als er nederlander had gestaan was mn reactie hetzelfde

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |