Dat ziet er zo dom uit.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfde waarom vrouwen met amper borsten BH dragen denk ik.
Omdat een losse hobbezak er nog minder mooi uitziet.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je als vrouw skinny jeans zou dragen terwijl je geen benen, kont en heupen hebt?
Ziet er niet uit.
Vrouwen zonder borsten of het feit dat ze een bh dragen?quote:
Beide.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen zonder borsten of het feit dat ze een bh dragen?
Dan denk ik ook: "Wie hou je voor de gek?"quote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha ja vooral in de zomer met zo'n dun shirtje en dan de vorm van een lege bh eronder
Dan zijn van die kleine bhloze tietjes in zo'n shirtje leukerquote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha ja vooral in de zomer met zo'n dun shirtje en dan de vorm van een lege bh eronder
Zouden ze dan ook echt denken dat het mannelijke gedeelte van de bevolking niet doorheeft dat er niks in zit ofzo?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beide.
[..]
Dan denk ik ook: "Wie hou je voor de gek?"
Joahquote:Op woensdag 17 april 2013 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zijn van die kleine bhloze tietjes in zo'n shirtje leuker
Ik heb nog nooit een lege bh gezienquote:Op woensdag 17 april 2013 16:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zouden ze dan ook echt denken dat het mannelijke gedeelte van de bevolking niet doorheeft dat er niks in zit ofzo?
Mannen hebben dat over het algemeen toch wel direct door?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zouden ze dan ook echt denken dat het mannelijke gedeelte van de bevolking niet doorheeft dat er niks in zit ofzo?
Ik hoor anders echt heel vaak mannen klagen dat ze dan genaaid werden als op het moment supreme de bh uit gingquote:Op woensdag 17 april 2013 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mannen hebben dat over het algemeen toch wel direct door?
Ook niet op de grond?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een lege bh gezien
Van fouten leer je.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoor anders echt heel vaak mannen klagen dat ze dan genaaid werden als op het moment supreme de bh uit ging
Dat is meer met zo'n push up ding, of een veel te kleine die de tetten er helemaal uitdrukt.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoor anders echt heel vaak mannen klagen dat ze dan genaaid werden als op het moment supreme de bh uit ging
Tja, ik vul mijn boxer ook op.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja combinatie van pushup en opvullen kan een A'tje er al uit laten zien als een flinke B hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is meer met zo'n push up ding, of een veel te kleine die de tetten er helemaal uitdrukt.
Gebakken.quote:
Hm lijkt me niet ideaal.quote:
Mwa, lekker fris als het een beetje begint te plakken en zo.quote:
Wees blij dat behas dragen zo'n gemeengoed is, anders zag je veel te vaak vieze dingen door de kleding heen.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfde waarom vrouwen met amper borsten BH dragen denk ik.
Het haar van WD.quote:
Dat is gewoon een te grote beha, zelfs voor plankjes zijn passende beha's.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik bied een tientje per kilo haar.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga morgen toevallig naar de kapper.
Een kilo haar.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik bied een tientje per kilo haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |