pussy gedragquote:Op woensdag 17 april 2013 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daag me niet uit, want ik ga nasty dingen met je doen tegen je wil in
Zoek je op een dezer dagenquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Op de een of andere manier past deze opmerking bij je ava.
xDquote:Op woensdag 17 april 2013 14:27 schreef Silentalarm het volgende:
Zo herkenbaar al die problemzzz! Ik voel me echt thuis hier. thankyouuuu much love xoxoxo
Long hair don't care.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoek je op een dezer dagenDraag maar kuisheidsgordel
Jij bent emotioneel instabiel naar eigen zeggen dus kusje voor jou :$quote:Op woensdag 17 april 2013 14:27 schreef Silentalarm het volgende:
Zo herkenbaar al die problemzzz! Ik voel me echt thuis hier. thankyouuuu much love xoxoxo
Kinky meisje ben je ook eh :$quote:
gefaalde trollactie dusquote:Op woensdag 17 april 2013 14:29 schreef wise het volgende:
dat gevoel wanneer je een trollreactie plaatst en na 15 min terugkomt en heel de rechterkant vol quote allurts staan
lief.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent emotioneel instabiel naar eigen zeggen dus kusje voor jou :$
ik zie je trollreactie en reageer met dat iedereen dan lekker aan het happen is.quote:
als ik de "winterquote:Op woensdag 17 april 2013 14:31 schreef Silentalarm het volgende:
Maar ik heb dus ontdekt dat die emotionele instabiliteit ook door mijn cyclus komt.
Mijn cyclus duurt een jaar en ik ben zeg maar de hele lente ongesteld.
is koeltoer in NLquote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
als ik de "winter" of "koud
" -topics zie in KLB, heb ik het gevoel dat er meer mannen dan vrouwen ongesteld kunnen worden. de tering
Vervelend voor je.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:31 schreef Silentalarm het volgende:
Maar ik heb dus ontdekt dat die emotionele instabiliteit ook door mijn cyclus komt.
Mijn cyclus duurt een jaar en ik ben zeg maar de hele lente ongesteld.
Spannend. Die kick om (niet) betrapt te worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Naar m'n werk zo.. Kan best.. Mooi kantoortje welGoeie stoelen, veel ruimte onder de bureaus
Daarom kom ik in de winter niet op FOK!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
" -topics zie in KLB, heb ik het gevoel dat er meer mannen dan vrouwen ongesteld kunnen worden. de tering
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
quote:
De kou is ook gewoon kut, dat staat geheel los van mijn ongesteldheid.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
Gewoon paar maanden naar Suriname en terugkomen als het weer boven de 20 is hier jwt.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:35 schreef Piye het volgende:
[..]
De kou is ook gewoon kut, dat staat geheel los van mijn ongesteldheid.
e-deuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 17 april 2013 14:35 schreef Piye het volgende:
[..]
De kou is ook gewoon kut, dat staat geheel los van mijn ongesteldheid.
Maar dan zit ik zo'n 10 maanden per jaar in Suriname.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon paar maanden naar Suriname en terugkomen als het weer boven de 20 is hier jwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |