Een party crashen en dan flabberguested zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:38 schreef knakworst3d het volgende:
Zo oo gisteren. Als notoire eindexamenfeestjes bezoeker wist ik me als 24 jarige ex-student met twee vrienden toegang te verschaffen tot een feest bij in een doorzonwoning hier vlak in de buurt. (....)
Totdat een paar gasten ineens moeilijk begonnen te doen; wij kennen jullie niet, wie zijn jullie en wat komen jullie doen![]()
![]()
????? Flabberguested als ik was kon ik niet direct antwoord geven waarop die kleuter me begon te duwen
![]()
Whehehe, die is wel erg grappig!! Zeker als je bedenkt dat het correcte Engelse woord dan weer gast in het Nederlands in zich herbergt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een party crashen en dan flabberguested zijn
'In zich herbergen' is dan weer een beetje dubbelop.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehe, die is wel erg grappig!! Zeker als je bedenkt dat het correcte Engelse woord dan weer gast in het Nederlands in zich herbergt.
Verdomd. Maar da's wel heel ver doordenken, Lien.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'In zich herbergen' is dan weer een beetje dubbelop.
Het lijkt mij een contaminatie.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Verdomd. Maar da's wel heel ver doordenken, Lien.
doe eens niet zo flauw zegquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'In zich herbergen' is dan weer een beetje dubbelop.
Oh bedoel je dat, beetje vergezocht dan toch wel dus who caresquote:
'opnoteren' is dan weer een beetje dubbelop.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh bedoel je dat, beetje vergezocht dan toch wel dus who cares![]()
Maar goed, als jij het wilt opnoterenals contaminatie, prima, maar ik dacht dat je refereerde aan een herberg als gastenverblijf.
Waarom denk je dat ik er eenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
'opnoteren' is dan weer een beetje dubbelop.
Het is er "achter aan gooi"quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er eenachtergooi?
Dat bepaal ik zelf wel, muggenzifter.quote:
Ja, dát is vergezocht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh bedoel je dat, beetje vergezocht dan toch wel dus who cares![]()
Maar goed, als jij het wilt opnoterenals contaminatie, prima, maar ik dacht dat je refereerde aan een herberg als gastenverblijf.
Nee, dat was Lienekienquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, muggenzifter.
Zo kunnen we van elke taalfout die een Belg maakt wel zeggen dat het gewoon Vlaams is. Daarom zijn Vlamingen ook zo veel beter in taal dan Nederlanders. Elke fout die zij maken is Vlaams, en elke fout die Nederlanders maken is fout.quote:
Mja, ok.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:11 schreef thabit het volgende:
[..]
Zo kunnen we van elke taalfout die een Belg maakt wel zeggen dat het gewoon Vlaams is. Daarom zijn Vlamingen ook zo veel beter in taal dan Nederlanders. Elke fout die zij maken is Vlaams, en elke fout die Nederlanders maken is fout.
Inderdaad, daar is veel fout aan!quote:Op zondag 30 juni 2013 11:27 schreef iemand het volgende:
Tong leest teveel de telegraaf, sensatie artikelen in veelfout, maar het echte nieuws ziet tie niet
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef iemand het volgende:
[..]
Lang verhaal die ik nu kort probeer samen te vatten.
Moeder heeft last van psychische problemen en ik ook. Daarom reageren we het op elkaar af. Soms is de druppel zó hoog dat we geen uitweg weten.
quote:Op zondag 30 juni 2013 @ 13:44 schreef firefly3 het volgende:
Duitsland heeft al 2 keer een tweede wereld oorlog gestart, logisch
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:37 schreef iemand het volgende:
Als ik morgen naar rdw bel en vraag of ze rdw herkend zijn en het antwoord is ja, zit het dan goed?
quote:Op maandag 1 juli 2013 @ 21:53 schreef Sandersson het volgende:
Toevallig bij beste sing a songwriters een ode aangebracht.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 @ 07:33 schreef AgitoM het volgende:
Maar waarschijnlijk zal Nederland zich weer als schroothondje van de VS gedragen en zijn aanvraag met een slap excuus afwijzen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:24 schreef iemand het volgende:
Ik leefde dus jarenlang in de fascinatie dat Beau van Erven dorens gay was, totdat ik laatst een roddelblad las waarin stond dat hij een vrouw en zelfs 2 kinderen had
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:51 schreef stukput het volgende:
Afgelopen weekend uit geweest. Gehouwhoert met een echt super knap meisje ongeveer tien minuten.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:55 schreef Iemand het volgende:
1500 euro... die overige 5500? Of is dat aan hand van wat bedorven inkomsten door studievertraging oid?
Soort van MP?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Markouch is de felste in het hele debat en zijn partijleider Samsom is jaren staatcoach geweest om ervaring op te doen in de hele kwestie.
Dat vertel je als een vaststaand feit. Ik ervaar het toch anders.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
.dat is een grappig foutje inderdaad.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze mogen wel over zichzelf 'nigga' zeggen, maar wanneer wij ze neger noemen dan staan ze op hun voorpoten.
Zing het maarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:53 schreef spierbal het volgende:
Al kom ik wel eens bij een bedrijf valt het mij steeds meer op sinds ik erop ben gaan letten.
Tussen de BHV groepsliederen lopen er altijd wel paar rond met opgeheven hoofdjes. Zo van: ik red jullie wel als er paniek is. Die denken echt dat ze helden zijn.
Alsof wij zelf niet de nooduitgangbordjes kennen volgen
Ook lopen ze vol trots met een portofoon. Ga lekker bij de brandweer of politie als je op die antenne geilt.
En daarbij vind ik het maar onzin. Als het pand echt de fikken uit de ramen slaan en het op instorten staat, als of zo'n BHV'er dan rustig blijf staan met de mededeling: Die kabt op. die kant op.
Nee ze kunnen heter naar groep4 gaan om de klas in een net peleton te ordenen.
BHVers(die zich helden voelen dan he)
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef moonwalker27 het volgende:
Ik verwacht een niet al te boeiende finale.
Bijden hanteren hetzelfde soort spelletje. Spelen vanuit de verdediging.
Zinsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef muiisjj het volgende:
Ik word gek van mijn vriend, hij blowt al zins ik hem ken.
Tuinnieren zijn de nieuwe groene vingers.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:21 schreef iemand het volgende:
[..]
Niet te zielig doen, wij hebben en een wilde braam en een bamboe.. dat naast de rest van het onkruid geeft ons de komende jaren wel plezier in het tuinnieren.
Aparte manier om aan een strijkinstrument te komenquote:Op maandag 8 juli 2013 08:40 schreef spierbal het volgende:
Ik had hem in mijn kruipruimte gedropt. Ondergronds een tunel gegraven naar 2 huizen verderop. Spoor dicht maken en viola
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef cafca het volgende:
Nou wil ik niks insemineren, maar is er ook dopingcontrole bij zo'n cyclo?
Tuinnieren zijn de nieuwe groene vingers.quote:
Onder- of bovenrok? Verspilde moeite om dat uit te vinden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef bammetjekwak het volgende:
ze kocht ob's dat kan maar tot mijn verbazing stond er Size Large op. Betekent dat dan dat ze een uit gerokken kut heeft en dat t waarschijnlijk verspeelde moeite is om haar te versieren?
groeten marcel
Zeker gezien de context een grappige typefout.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef GarryKasparov het volgende:
Wat een laffe kutstreek. De concurrent rijdt lek en de onstoptieve kutploeg van Mollema gaat vol op kop rijden.
Het is een ongeschreven wet dat je zo'n laffe daad niet uithaalt. Om te kotsen die ploeg.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:24 schreef NoXia het volgende:
Omdat je dan niet de indruk wekt een luilak te zijn die elke dag eerst lekker uitslaapt en dan vervolgens pas soliciteerd.
Nog nooit een dt-fout gezien?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:06 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat? Ik vond 'm grappig..Nog niet eerder gelezen in mijn leven.
Ik plaats deze met lood in de schoenen. Toevallig zonk ook mijn moed daarheen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:20 schreef Geerd het volgende:
Had gehoopt op een paar leuke veldslagen, paar hak partijen waarbij 1 wel het lood na mijn voeten zonk voor de rest van de film, hoe kun je zo een film verneuken met dat kabaal eronder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |