Ik ben trots op je!quote:Op maandag 8 juli 2013 19:08 schreef Patroon het volgende:
En of ik kan koken:
Carpaccio met bedding van ijsbergsla, rucola en pijnboompitten. Daaroverheen carpaccio dressing en honing/mosterd dressing en parmazaanse kaas:
[ afbeelding ]
Daarna een heerlijk stukje biefstuk van de slager!
Ja chefquote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Patroon het volgende:
Wombcat. Noem eens wat kortere en vlakkere cyclo's op.
In die tocht durf ik het trouwens wel op te nemen tegen de rest hier..quote:
Degene die het eerste bovenop de Alpe d'Huez aankomt. Dit jaar was dat Bart Bury, een jonge Belg die vorige week ook de Vaujany heeft gewonnen. In voorgaande jaren is de Marmotte ook gewonnen door Sander Armée (thans coureur bij Topsport Vlaanderen) en Laurens ten Dam (Belkin). Ik weet niet precies wat de regels zijn voor deelname van profs want Armée reed al voor TSV toen hij in 2012 de Marmotte won. Mike Terpstra (broer van) deed dit jaar mee en eindigde als vijfde, ook hij is prof.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:10 schreef the_critic het volgende:
bij een Cyclo zoals de Marmotte.. wie is er dan de winnaar? Is dat degene die als eerste bovenop alp d'huez is of is dat degene met de snelste tijd (Dus zou ook in theorie iemand uit het zwarte of rode tijdvak nog kunnen winnen?!)
http://michel-snel.blogsp(...)af-de-volgmotor.htmlquote:Achteraf blijkt dat Currit aan het rekenen is geweest. Hij was later over de startmat gegaan. Is gelijk met Michel boven aan de Glandon gekomen en heeft toen Michel overgehaald om op de Alp niet van hem weg te rijden door toe te zeggen dat hij vindt dat Michel sterker is en hem de overwinning niet uit handen zal nemen. Kort achter Michel over de finish komen betekende voor hem in nettotijd een overwinning, dacht hij.
2013 Bart Bury (BEL) 05:32:01 30-39quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:27 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Degene die het eerste bovenop de Alpe d'Huez aankomt. Dit jaar was dat Bart Bury, een jonge Belg die vorige week ook de Vaujany heeft gewonnen. In voorgaande jaren is de Marmotte ook gewonnen door Sander Armée (thans coureur bij Topsport Vlaanderen) en Laurens ten Dam (Belkin). Ik weet niet precies wat de regels zijn voor deelname van profs want Armée reed al voor TSV toen hij in 2012 de Marmotte won. Mike Terpstra (broer van) deed dit jaar mee en eindigde als vijfde, ook hij is prof.
Kan volgens mij niet de bedoeling zijn dat Sky volgend jaar een team inschrijft en dan collectief alle elite cyclorenners zonder contract naar de slachtbank rijdt.
http://en.wikipedia.org/wiki/La_Marmotte
Over de editie van 2011:
[..]
http://michel-snel.blogsp(...)af-de-volgmotor.html
Gaat om de tijd volgens mij. Mike Terpstra sprak ik nog. Was 5e boven maar 6e tijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:27 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Degene die het eerste bovenop de Alpe d'Huez aankomt. Dit jaar was dat Bart Bury, een jonge Belg die vorige week ook de Vaujany heeft gewonnen. In voorgaande jaren is de Marmotte ook gewonnen door Sander Armée (thans coureur bij Topsport Vlaanderen) en Laurens ten Dam (Belkin). Ik weet niet precies wat de regels zijn voor deelname van profs want Armée reed al voor TSV toen hij in 2012 de Marmotte won. Mike Terpstra (broer van) deed dit jaar mee en eindigde als vijfde, ook hij is prof.
Kan volgens mij niet de bedoeling zijn dat Sky volgend jaar een team inschrijft en dan collectief alle elite cyclorenners zonder contract naar de slachtbank rijdt.
Over de editie van 2011:
[..]
Tuurlijk kan Sky dat, kan bij ons dames ook maar dan niet in cyclo'squote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:27 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Over de editie van 2011:
[..]
Volgens mij is de Marmotte in het verleden ook eens gewonnen door een geschorste Italiaan....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:15 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk kan Sky dat, kan bij ons dames ook maar dan niet in cyclo's
Ik heb eens gehoord dat in die cyclo in Spanje dat daar allemaal ex profs die gepakt waren met doping dan daar lekker gingen rijden.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Voor het betere insemineren moet je volgens mij in een tipi zijn hoor...
Nou ja zegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ja, na al die opmerkingen over de borsten van Gripper....
Hoezo, wordt jij...een beetje... wild van tipi's? Geven ze je een...warm...gevoel...zeg maar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Oh noem jij boobs zoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Net zaterdag op zondag in de tent gelegen. wakker worden tussen de Bloemendaalse duinen...lekker!
Mijn achtertuinquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Net zaterdag op zondag in de tent gelegen. wakker worden tussen de Bloemendaalse duinen...lekker!
Het eerste jaar dat ik de Ronde van Sardinië reed (een cyclo), deed Raimundo Rumsas daar mee. Die zat toen zijn dopingschorsing uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:15 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk kan Sky dat, kan bij ons dames ook maar dan niet in cyclo's
Ik heb eens gehoord dat in die cyclo in Spanje dat daar allemaal ex profs die gepakt waren met doping dan daar lekker gingen rijden.
Bij de Dolomietenmarathon is wel eens een inval gedaan in het hotel waar een aantal italiaanse cycloploegen zaten. Daar werden toen dezelfde middelen gevonden als de profs ook gebruikten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef cafca het volgende:
Nou wil ik niks insemineren, maar is er ook dopingcontrole bij zo'n cyclo?
Zie niks op de kalender, wat is er dan? Ff kijken hoe dan mijn knie is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:07 schreef Tommeke het volgende:
Patroon, 5 augustus wielerbaantje in Sneek ok?
Gewoon maandagavond toch? Ben dan in Sneek ivm. Sneekweekquote:Op woensdag 10 juli 2013 07:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zie niks op de kalender, wat is er dan? Ff kijken hoe dan mijn knie is.
Ah, ik mag niet meer starten bij de B's, omdat ik bij de A's heb gereden. Dinsdag avond doen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gewoon maandagavond toch? Ben dan in Sneek ivm. Sneekweek
Je kunt het aan El Tie Die (Mart mag "Lau" zeggen) vragen, die heeft er ook een.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Iemand ervaring met de Garmin Forerunner 210?
LTD..quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Iemand ervaring met de Garmin Forerunner 210?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |