Gewoon nuchter die tocht fietsenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:30 schreef Oksel het volgende:
Mijn verhaal:
's Ochtends ben ik op de fiets (racefiets) gestapt, en begonnen met trappen. Route was makkelijk te volgen, er waren allemaal andere fietsers. Er zaten wel heuvels in de route merkte ik. Het was erg warm vond ik, en heb veel gedronken tijdens het fietsen. Ik denk wel 7 flessen! Ik hoefde niet te plassen, mijn moeder zei dat dat niet goed was. 's Middags stond er een boog en waren er allemaal juichende mensen, en toen stapte iedereen af. Ik ben toen ook afgestapt. Ik was er! Ik vond het wel leuk.
Mijn startnummer heeft niets te maken met het aantal deelnemers (7000)...?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh, 1 na laatste? Dat had ik niet verwacht met zo'n tijd!
Tof verhaal Marco!quote:Op maandag 8 juli 2013 14:32 schreef MarcoD het volgende:
Dan ook nog maar even mijn verslag.
Ik kwam uitgewoond over de finish maar na wat eten een colatje + de pasta was ik bijzonder snel weer hersteld
Ja zeker een lekkere week gehad en opzich best een nette tijd gereden, geen goud want geen 29+quote:Op maandag 8 juli 2013 15:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tof verhaal Marco!
Jij hebt ook een lekkere week gehad en een hele goeie tijd gereden, goud toch?
Ja gek he, je bent helemaal van je padje als je na de finish in dat drukke dorp staat. Ik moest zelfs huilen toen ik m'n meisje belde dat ik veilig aangekomen was![]()
Maar na een kwartiertje uitpuffen en bakje pasta + salade + cola voel je je al heel snel weer wat beter.
Niet bepaald de 1 na laatste. De laatste is nr 6288, dhr. Vrieswijk uit Deventer, die er 14 uur en 17 minuten over heeft gedaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh, 1 na laatste? Dat had ik niet verwacht met zo'n tijd!
Oja, tuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 15:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Mijn startnummer heeft niets te maken met het aantal deelnemers (7000)...?
quote:Vroem, vroem, vroem, vroem, voor de prijzen en de roem
Stuur, stuur, stuur, anders sla je een figuur
Schakel, schakel, schakel, schakel, elke keer weer een mirakel
Stel, stel, stel, haal je 't niet of haal je 't wel
[...]
Gier, gier, gier, gier, wat een rotwind staat er hier
Draai, draai, draai, let maar niet op het lawaai
Verder, verder, verder, verder, want de Here is mijn herder
Scheur, scheur, scheur, gaat de kranige chauffeur
[...]
Krak, krak, krak, krak, Jezus, mijn versnellingsbak
Flits, flits, flits, even stoppen bij de pits
Wachten, wachten, wachten, wachten, en het personeel maar jachten
Vlug, vlug, vlug, dan weer in de baan terug
[...]
Zoef, zoef, zoef, zoef, daar passeert hij mij, die boef
Rond, rond, rond, als ik maar een gaatje vond
Jakker, jakker, jakker, jakker, in 't publiek, die arme stakker
Slik, slik, slik, toch maar liever hij dan ik
[...]
Jaag, jaag, jaag, jaag, met je hersens in je maag
Voort, voort, voort, reed de koning door de poort
Listig, listig, listig, listig, neem die bocht niet al te kwistig
Hort, hort, hort, voor de mooie autosport
Wat is er zo belangrijk aan om alle tijden naast elkaar te leggen? De ene verliest op de ene berg, wat hij weer goedmaakt door een goede afdaling of andere berg etc.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:35 schreef Oksel het volgende:
Wie zet even alle tijden op een rijtje trouwens?
Mooi.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heet asfalt voor je wiel
Zwetend langs de afgrond
De berg heeft geen ziel
Meer water in je nek
Gejuich van de kant
Alles versmelt, een vage vlek.
Die klapband heeft je toch helemaal geen klassering gekost? Je hebt daar niets verloren.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tof verhaal Marco!
Jij hebt ook een lekkere week gehad en een hele goeie tijd gereden, goud toch?
Ja gek he, je bent helemaal van je padje als je na de finish in dat drukke dorp staat. Ik moest zelfs huilen toen ik m'n meisje belde dat ik veilig aangekomen was![]()
Maar na een kwartiertje uitpuffen en bakje pasta + salade + cola voel je je al heel snel weer wat beter.
p.s. als ik die van mij invul zie je mooi wat die klapband aan een goede klassering gekost heeft:
http://www.sportcommunica(...)dex.php?DOSSARD=5540
1082e op de top van de glandon, toen ik na 1 uur en 5 minuten eindelijk beneden was (normaal kost dat een half uurtje ofzo) 4300e.
Toen begon de gestage opmars terug: 2770e op de telegraph, 2104e op de galibier en 1581e in het eindklassement.
Alleen, die 1581 snap ik niet, want ik sta op plek 957 in het klassement.
Waarschijnlijk als 1581e deelnemer binnengekomen ofzo.
Dus je kan het wel.. kom je nu mee! Hele week toekijken, terwijl je gewoon Chef bent!quote:Op maandag 8 juli 2013 16:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes, biefstuk van de slager, carpaccio met sla en parmazaansekaas en extra pijnboompitten, sla, stokbrood met kruidenboter en verse sperziebonen. Ik ga koken voor MissPatroon
Ik heb mijn ogen de kost gegevenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dus je kan het wel.. kom je nu mee! Hele week toekijken, terwijl je gewoon Chef bent!
Kaas, bij welke webshop/winkel had je dat frame gekocht voor die fiets die je gaat bouwen voor een van je werknemers die zoveel jaar in dienst is? Ik wil voor de winter een simpele MTB zelf bouwen of kopen om over het strand te raggen en ben op zoek naar goedkope onderdelen. Wil bij voorkeur een MTB met v-brakes. Dat zoute zeewater tast toch alles aan.quote:
Ik krijg opeens zin een verhaal te schrijven, krijg een leuk mentaal plaatje voor ogenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Patroon het volgende:
Moet je eens weten hoe graag ik weer naar Misspatroon toe wilde, eindelijk weer eens een goed bedeelde vrouw in beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
alweer?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:53 schreef fetss het volgende:
Ik ben op zoek naar een garmin edge 705, verkoopt of kent iemand die hem verkoopt?
Fappen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ben op zoek naar iets wat ik beter kan dan fietsen
Blijf daar denk ik ook op amateur nivo hangen, ik zoek iets groters...iets bevredigenders...de nieuwe Mart worden ofzo...quote:
Open sollicitatie naar NOS? Wie weet...quote:Op maandag 8 juli 2013 18:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Blijf daar denk ik ook op amateur nivo hangen, ik zoek iets groters...iets bevredigenders...de nieuwe Mart worden ofzo...
Hij is warm. Daar is een stuk van de berg naar beneden gekomen en heeft de oorspronkelijke weg bedolven. Omdat uitgraven teveel werk was, hebben ze een nieuwe weg aangelegd aan de andere kant van het rivierdalletje. Dit betekent dat dit (2x) overstoken moet worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:46 schreef Patroon het volgende:
(volgens Kaas is hier in het verleden een stuk berg weggespoeld)
Als dat vanavond geen vrolijke wipperij wordtquote:Op maandag 8 juli 2013 19:08 schreef Patroon het volgende:
En of ik kan koken:
Carpaccio met bedding van ijsbergsla en pijnboompitten. Daaroverheen carpaccio dressing en honing/mosterd dressing en parmazaanse kaas:
[ afbeelding ]
Daarna een heerlijk stukje biefstuk van de slager!
Wat is er mis met de tieten van Gripper?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Patroon het volgende:
Moet je eens weten hoe graag ik weer naar Misspatroon toe wilde, eindelijk weer eens een goed bedeelde vrouw in beeld.
Limburgs Mooiste.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Patroon het volgende:
Wombcat. Noem eens wat kortere en vlakkere cyclo's op.
als je wilt meneer.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Patroon het volgende:
Wombcat. Noem eens wat kortere en vlakkere cyclo's op.
Treffend. Zo voelt het idd soms wel!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heet asfalt voor je wiel
Zwetend langs de afgrond
De berg heeft geen ziel
Meer water in je nek
Gejuich van de kant
Alles versmelt, een vage vlek.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Patroon het volgende:
zoals gezegd.. ging ook niet voor goud. Ging voor een leuk weekend, en verwachte dat conditie iig wel goed genoeg was om uit te rijden. Zwaar geval van zelfoverschatting dusquote:Op maandag 8 juli 2013 21:38 schreef Wombcat het volgende:
Nooit een berg hebben gezien en dan de donderdag voor de Marmotte afreizen in combi met te weinig trainen is ook niet echt een recept voor succes.
Maar niettemin dan toch knap dat je het tot de voet van de Alpe gehaald hebt. Dat is op zich ook al een prestatie.
Volgende keer beter voorbereiden, dan moet het wel lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |