abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128758614
het was mooi weer dus ik dacht laat ik eens gaan fietsen

blikje cola in me fietstas

de kelder uit op me fiets door het dorp en vervolgens langs boerderijen dat buurtschap in, met een gangetje van 15 km per uur, werd ik ingehaald door moeders met kinderen en bejaarden..

af en toe kwam er een auto voorbij

na een km of 4 / 5 was ik bij de afslag van het nieuwe fietspad aangekomen, het zag er mooi uit hier, veel bomen en struiken enzo het voelde aan alsof ik ergens in duitsland aan het fietsen was

toen bij het tunneltje van de n210 aangekomen, er onder door en aan de andere kant van de weg verder de polder in, aan deze kant minder fietsers geen auto's en veel tracktoren... op de helft van deze straat gestopt om me cola blikje op te drinken..

een paar km verder de afslag richting de dijk, bij de oprit van de dijk moest ik afstappen, en op de dijk met tegenwind zakte me snelheid naar 5km per uur en me fietspedel begon vreemd te doen, na een paar km afwisselend lopen en 5 km per uur fietsen , maar eens de moersleutel uit me fietstas gepakt en die peddel los gedraaid recht gedaan en weer vastgedraaid, toen ging het fietsen beter.. voor 500 meter, toen zakte ik weer terug naar 5km per uur, pijn aan me kont en onderarmen, ik voelde me alsof ik niet lang meer had.. maar ik was bijna thuis...

nou dit was me fietstocht van dit jaar.. volgend jaar doe ik het nog een keer

ik hoop maar dat ik nog wat verkleurd ben zodat ik er niet meer als een wit lijk uitzie...
pi_128758642
dus niet onderweg per ongeluk overleden?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_128758690
waarom heb je in godsnaam een moersleutel bij je als je gaat fietsen?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_128758694
Misschien is een offline fietsdagboek een leuk idee?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:44:47 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_128758710
En nu?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_128758729
die zit in de fietstas omdat vorig jaar toen me brommobiel kapot was ik een paar weken op de fiets naar me part-time baantje ging, en me fietspedel er toen afpleurde.
pi_128758750
en toen klapte je band?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128758760
De fietstocht van Daniël Lohues is toch allemaal wat beter verwoord, nu ik er nog eens over denk.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:46:33 #9
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_128758770
Ben je gek ofzo ??? SNEL terug naar de kelder !!
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
pi_128758794
5 km per uur fietsen en overeind blijven is toch best knap.
pi_128758818
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:45 schreef arjan1212 het volgende:
die zit in de fietstas omdat vorig jaar toen me brommobiel kapot was ik een paar weken op de fiets naar me part-time baantje ging, en me fietspedel er toen afpleurde.
me :')
wel consequent..

het is trouwens pedaal

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_128759230
Is dit deel twee van de renner van tim krabbe?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_128759625
Ik wacht met smart op deel 2 ^O^
pi_128767704
nou ik ben flink verkleurd hoor... me onderarmen voelen warm aan
pi_128770843
nou zul je de auto en brommobiel wel weer meer waarderen
Dag iedereen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')