alweer?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:53 schreef fetss het volgende:
Ik ben op zoek naar een garmin edge 705, verkoopt of kent iemand die hem verkoopt?
Fappen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ben op zoek naar iets wat ik beter kan dan fietsen
Blijf daar denk ik ook op amateur nivo hangen, ik zoek iets groters...iets bevredigenders...de nieuwe Mart worden ofzo...quote:
Open sollicitatie naar NOS? Wie weet...quote:Op maandag 8 juli 2013 18:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Blijf daar denk ik ook op amateur nivo hangen, ik zoek iets groters...iets bevredigenders...de nieuwe Mart worden ofzo...
Hij is warm. Daar is een stuk van de berg naar beneden gekomen en heeft de oorspronkelijke weg bedolven. Omdat uitgraven teveel werk was, hebben ze een nieuwe weg aangelegd aan de andere kant van het rivierdalletje. Dit betekent dat dit (2x) overstoken moet worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:46 schreef Patroon het volgende:
(volgens Kaas is hier in het verleden een stuk berg weggespoeld)
Als dat vanavond geen vrolijke wipperij wordtquote:Op maandag 8 juli 2013 19:08 schreef Patroon het volgende:
En of ik kan koken:
Carpaccio met bedding van ijsbergsla en pijnboompitten. Daaroverheen carpaccio dressing en honing/mosterd dressing en parmazaanse kaas:
[ afbeelding ]
Daarna een heerlijk stukje biefstuk van de slager!
Wat is er mis met de tieten van Gripper?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Patroon het volgende:
Moet je eens weten hoe graag ik weer naar Misspatroon toe wilde, eindelijk weer eens een goed bedeelde vrouw in beeld.
Limburgs Mooiste.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Patroon het volgende:
Wombcat. Noem eens wat kortere en vlakkere cyclo's op.
als je wilt meneer.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Patroon het volgende:
Wombcat. Noem eens wat kortere en vlakkere cyclo's op.
Treffend. Zo voelt het idd soms wel!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heet asfalt voor je wiel
Zwetend langs de afgrond
De berg heeft geen ziel
Meer water in je nek
Gejuich van de kant
Alles versmelt, een vage vlek.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Patroon het volgende:
Moet je eens weten hoe graag ik weer naar Misspatroon toe wilde, eindelijk weer eens een goed bedeelde vrouw in beeld.
zoals gezegd.. ging ook niet voor goud. Ging voor een leuk weekend, en verwachte dat conditie iig wel goed genoeg was om uit te rijden. Zwaar geval van zelfoverschatting dusquote:Op maandag 8 juli 2013 21:38 schreef Wombcat het volgende:
Nooit een berg hebben gezien en dan de donderdag voor de Marmotte afreizen in combi met te weinig trainen is ook niet echt een recept voor succes.
Maar niettemin dan toch knap dat je het tot de voet van de Alpe gehaald hebt. Dat is op zich ook al een prestatie.
Volgende keer beter voorbereiden, dan moet het wel lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |