quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:55 schreef _NZT_ het volgende:
Ze hebben wel EHBO. Dus als jij op de grond neerflikkerd en begint te flapperen als een vogel met je tong uit je smoel ben je wel een beetje aan die gasten overgeleverd
Ze hebben wel EHBO. Dus als jij op de grond neerflikkerd en begint te flapperen als een vogel met je tong uit je smoel ben je wel een beetje aan die gasten overgeleverd
Heel verstandig, ik heb zelf ook EHBO van de zaak mede omdat ik bij een sociale werkplaats zit waar er ook mensen zitten met bijvoorbeeld epilepsie en die krijgen zo af en toe ineens een aanval.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb dat destijds, krijg nog jaarlijks of zo een opheldercursus ook gevolgd en ik moet zeggen dat je er echt wel wat van opsteekt. Maar ik heb geen portofoon waar ik heel de dag mee rondloop, ik werk verder gewoon en mocht er brand uitbreken of EHBO nodig zijn kun je hulp bieden.
Je moet iedere zondagmiddag op je werk zijn?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:23 schreef niels0 het volgende:
Bij ons heeft iedereen veiligheidstrainingen gehad. En wekelijkse oefeningen natuurlijk, zondagmiddag om 12 uur. Is verplicht.
Ik heb 180 dagen per jaar vrij sheriff.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Je moet iedere zondagmiddag op je werk zijn?
Botenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb 180 dagen per jaar vrij sheriff.
Maar als ik aan boord ben, ben ik 24/7 verantwoordelijk voor de electrische installatie en een boot gebruikt meer stroom dan een dorp.
Ik las een keer een topic van TS op mijn werk en toen kwam er 450 euro uit de printer rollen. Dat was echt fantastisch!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik las een keer een topic van TS op mijn werk en toen kreeg ik Aids... nou toen hebben de BHV'ers me toch mooi genezen...
Ah, joh, laat TS lekker in zijn droompje leven. De wereld wordt zo ingewikkeld voor die jongen als die (wereld) niet zwart wit is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:26 schreef BlueNumber het volgende:
Ts lukt uit zijn nek. BHV-ers zijn gewoon werknemers die in geval van calamiteiten moeten optreden.
Dat van die portefoon is dus klinkklare onzin.
Een groot deel van een ziekenhuis (ik denk wel de meerderheid) heeft geen BHV/medische opleiding.quote:
Allemaal ondersteunend personeel en overhead.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef Asgard het volgende:
[..]
Een groot deel van een ziekenhuis (ik denk wel de meerderheid) heeft geen BHV/medische opleiding.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:26 schreef BlueNumber het volgende:
Ts lukt uit zijn nek. BHV-ers zijn gewoon werknemers die in geval van calamiteiten moeten optreden.
Dat van die portofoon is dus klinkklare onzin.
Maak dat van te voren even kenbaar anders. Dan weten ze wie ze laten zitten bij een bommelding.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:47 schreef BasEnAad het volgende:
En toch vind ik het een terecht klacht.
BHV'ers zijn altijd van die types die vroeger op de middelbare school de klassenvertegenwoordiger waren, van die wijsneuzen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maak dat van te voren even kenbaar anders. Dan weten ze wie ze laten zitten bij een bommelding.
Bij evacuatie toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:49 schreef spierbal het volgende:
[..]Alsof een bhv-medewerker een bommelding afhandelt
Dat is nou ook toevallig, want ik had een keer 450 euro op zak en toen las ik een topic van TS op mijn werk, en wat denk je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik las een keer een topic van TS op mijn werk en toen kwam er 450 euro uit de printer rollen. Dat was echt fantastisch!
Door de fax?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat is nou ook toevallig, want ik had een keer 450 euro op zak en toen las ik een topic van TS op mijn werk, en wat denk je?
En laat dat in mijn geval inderdaad een keer gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:53 schreef spierbal het volgende:
Tussen de BHV groepsliederen lopen er altijd wel paar rond met opgeheven hoofdjes. Zo van: ik red jullie wel als er paniek is. Die denken echt dat ze helden zijn.
Jammerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En laat dat in mijn geval inderdaad een keer gebeurd zijn.
aww.. gewoon thaise mevrouw opzoeken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee buikloop
En de BHV zo van
en niet helpen he... hele schrale poepert
Jeetje man... ik ben lid van de BTA... ik snap echt niets van jouw postquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:03 schreef niels0 het volgende:
QHSE-ers. Ik dol ze meestal maar wat. Ja maar alles moet volgens de regels. Ok, waar staat dat? Mag ik dat even zwart op wit? Ik maak wel 'even' een PTW, TRA en SJA dan. Mag je even tekenen.
Dan kan er in ieder geval niets meer uit.quote:
Ja maar om nou de hele dag met zo'n Thai rond te lopen... krijg je ook praatjes van op de werkvloer...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan kan er in ieder geval niets meer uit.
QHSE: Quality, Health, Safety, Environmentquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jeetje man... ik ben lid van de BTA... ik snap echt niets van jouw post
En terecht. Hand eraf is best vies.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:04 schreef Pap89 het volgende:
BHVers
Heaumeaus die wanneer het erop aankomt, niks meer kunnen doen. "OMG OMG WAT NU"
Keer op het bedrijf een ongeval,hand er half af, BHVer viel flauw.
QHSE is een totaal andere functie dan BHV.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:03 schreef niels0 het volgende:
QHSE-ers. Ik dol ze meestal maar wat. Ja maar alles moet volgens de regels. Ok, waar staat dat? Mag ik dat even zwart op wit? Ik maak wel 'even' een PTW, TRA en SJA dan. Mag je even tekenen.
Ja, zoiets ontdek je pas als het echt gebeurt. Daar kun je niet op trainen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:04 schreef Pap89 het volgende:
BHVers
Heaumeaus die wanneer het erop aankomt, niks meer kunnen doen. "OMG OMG WAT NU"
Keer op het bedrijf een ongeval,hand er half af, BHVer viel flauw.
Ja dat is waar. BHV hebben we allemaal. En elk jaar verzinnen ze weer wat nieuws.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
QHSE is een totaal andere functie dan BHV.
Nee levensreddend handelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:55 schreef _NZT_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |